2008 Lancer 1.8 - 143CP Orient Red
Lancerul il cumperi cu inima, nu cu mintea. Eu sunt un mare admirator al japonezilor in primul rand, iar apoi urasc tot ce tine de manelistii astia ce-i vezi in bmw. Nu mi-as lua bmw decat daca ar fi ultima masina de pe Pamant. Poate si atunci m-as gandi de 2 ori, cealalta varianta fiind mersul pe jos.
Ca sa nu mai spun ca designul Lancerului mi-a pus capac, arata si se comporta exemplar. Asta cu tabla, vopseaua, zgomotul....sunt detalii care pt mine nu conteaza nici 1% la luarea deciziei, mai ales ca multe se pot remedia.
Ca sa nu mai spun ca designul Lancerului mi-a pus capac, arata si se comporta exemplar. Asta cu tabla, vopseaua, zgomotul....sunt detalii care pt mine nu conteaza nici 1% la luarea deciziei, mai ales ca multe se pot remedia.
QUOTE (Prime)Lancerul il cumperi cu inima, nu cu mintea. Eu sunt un mare admirator al japonezilor in primul rand, iar apoi urasc tot ce tine de manelistii astia ce-i vezi in bmw. Nu mi-as lua bmw decat daca ar fi ultima masina de pe Pamant. Poate si atunci m-as gandi de 2 ori, cealalta varianta fiind mersul pe jos.
Ca sa nu mai spun ca designul Lancerului mi-a pus capac, arata si se comporta exemplar. Asta cu tabla, vopseaua, zgomotul....sunt detalii care pt mine nu conteaza nici 1% la luarea deciziei, mai ales ca multe se pot remedia.
Posesor de Lancer 100% 8)
Ca sa nu mai spun ca designul Lancerului mi-a pus capac, arata si se comporta exemplar. Asta cu tabla, vopseaua, zgomotul....sunt detalii care pt mine nu conteaza nici 1% la luarea deciziei, mai ales ca multe se pot remedia.
Posesor de Lancer 100% 8)
Azi am revenit dintr-o vacanta de schi in alpii austrieci. Masina s-a comportat exceptional pe toata durata calatoriei. Nu am avut nici cea mai mica problema, desi au fost temperaturi constante de la -7 la -3 grade. Am mers pe autostrazi, pe drumuri montane pline de zapada sau gheatza. Cauciucurile de iarna au facut toti banii, ABS-ul si controlul stabilitatii nu m-au pus nici o clipa in pericol.
Singura problema aparuta a fost bineinteles pe drumul din romania, cand un tir a trecut pe langa masina in timp ce eram parcat si o piatra asarit in aripa stanga, unde s-a dus vopseaua. Nu se vede decat daca ma uit atent, dar e acolo... ma gandesc sa dau cu niste lac de unghii rosu, nu am chef de casco si alte prostii
Singura problema aparuta a fost bineinteles pe drumul din romania, cand un tir a trecut pe langa masina in timp ce eram parcat si o piatra asarit in aripa stanga, unde s-a dus vopseaua. Nu se vede decat daca ma uit atent, dar e acolo... ma gandesc sa dau cu niste lac de unghii rosu, nu am chef de casco si alte prostii
S-a intamplat...
Faceam stanga, stateam pe loc si unu mi-a sters bara spate in partea dreapta. Bara a iesit din clemele care o tin legata de tabla aripei spate. Dupa ce am strabatut jumatate de europa tot Bucurestiul mi-a venit de hac. Acum service, asigurari, nebunii... Azi am pierdut toata ziua la politie.
Faceam stanga, stateam pe loc si unu mi-a sters bara spate in partea dreapta. Bara a iesit din clemele care o tin legata de tabla aripei spate. Dupa ce am strabatut jumatate de europa tot Bucurestiul mi-a venit de hac. Acum service, asigurari, nebunii... Azi am pierdut toata ziua la politie.
O clema d-aia e rupta iar bara s-a zgariat pana la plastic, o sa vad ce zic cei de la service dar eu as vrea sa mi-o schimbe. Stiti cumva daca barele vin nevopsite si se vopsesc la service? Asa ceva mi-a spus un tip de la mitsubishi cta.
inca o observatie, deja am ajuns pe la 10.000km si consumul s-a micsorat considerabil. La 110km/h pe autostrada buc-cta are cam 6.9 - 7 la suta. Inainte statea la 9 - 10.
inca o observatie, deja am ajuns pe la 10.000km si consumul s-a micsorat considerabil. La 110km/h pe autostrada buc-cta are cam 6.9 - 7 la suta. Inainte statea la 9 - 10.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori