Lancer 2.0 Di-d Vibratie Volan Viteza Si Frana

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
alex610
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 01, 2014 4:53 pm

Mesaj de alex610 » Mar Iul 31, 2018 1:11 pm

Salut,

De ceva timp ma chinui sa scap de o vibratie in volan la viteza de aproximativ 110 - 120 km/h (pot elimina rotile ca posibile cauze au fost echilibrate de foarte multe ori si am testat 3 randuri de roti ). Anul trecut am fost nevoit sa schimb si discurile de frana, dupa care a aparut si bataia la franare ( la viteze mai mari de 40 km/h). am fost la alt mecanic dupa ceva timp pentru a schimba iar discurile de frana (sfatuit de el ca sunt ovalizate), zis si facut. Acesta a mentionat faptul ca butucul nu era bine curatat si probabil exista un contact imperfect intre butuc si disc.
Dupa aceasta interventie joc-ul in volan s-a mai diminuat, atat la viteza mare (110 - 120 km/h dar si la franare (aproape de tot)). Dupa aproximativ 1000 de km, observ ca joc-ul la franare incepe sa se intensifice (cel putin la viteze de peste 70-80km/h) (putem exclude ovalizare prin racirea brusca a rotorului etc.)
Pe partea de probleme, la oprirea motorului se aude un zgomot intensificat prin faptul ca motorul nu se opreste brusc. Problema posibila ar fi volanta.

Capetele de bara, bieletele directie, bieleta antiruliu au fost verificate si sunt ok.
Discurile sunt noi, placutele sunt noi, geometrie verificata - ok, roti echilibrate, cauciucuri verificate - ok, prinderile motorului verificate - ok, motorul trage bine.

Nu am gasit un mecanic care sa ii dea de cap, daca stiti pe cineva priceput, sau un mecanic care a rezolvat probleme de acest gen va rog sa-mi spuneti.
As vrea sa stiu daca cineva a mai avut astfel de experiente si daca s-au rezolvat, cum?

In acest moment cauzele pe care le banuiesc sunt:
1) Contactul dintre butuc si rulment (problema este ca acestea nu huruie) ?
2) Contactul dintre fuzeta si rulment (la fel, nu se aude nimic) ?
3) Probabil planetara (partea din spre cutia de viteze) si anume rulmentul de acolo sa fie uzat?
4) Probabil planetara sa fie usor deformata ?
5) Probabil etrierul (dar nu a parut nimic anormal la schimbarea discurilor?
6) Volanta? ( dar masina merge bine pana in 110 - 120 km/h si dupa 130 ) singurul lucru ar fi oprirea motorului care ar da semne de o uzura mica

Nu intentionez sa schimb toate aceste piese doar pentru a le lua prin eliminare pentru ca sunt foarte scumpe unele (ex. 1 butuc OEM (fara rulment) este 1000 lei)

Toate cele bune,

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Mar Iul 31, 2018 3:53 pm

Salut,
fix cu problema asta ma confrunt si eu momentan. Am mai patit-o o data, insa aveam jantele de pe fata putin strambe, si dupa ce le-am dus la indreptat, mi-a disparut vibratia. Acum mi-am cumparat altele, si sper sa fie tot asta problema, ca de nu, e nasol - cum ai zis si tu, parca nimeni nu e in stare s-o rezolve, iar la reprezentanta te usca astia.

Cel mult, poti merge la ei pt o diagnoza, dar sa nu-ti cumperi piesa, sa-ti dea doar devizul de reparatie, si mergi in alta parte.

Ce poti tu verifica, e sa dai roata jos, si sa verifici discul, si mai apoi butucul sa nu ai deviatii cand se roteste.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iul 31, 2018 5:49 pm

Cauta pe cineva care verifica discurile si butucul cu un ceas comparator ca sa vezi de unde e bataia.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Aug 29, 2018 10:48 pm

Eu am pățit-o când nu mi-au făcut echilibrare la roti! /sad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" border="0" alt="sad.gif" />
My Car: Mitsubishi Lancer X, 2008, 2.0L, CVT, Black :ph34r:
http://mitsu.ro/forum_new/viewtopic.php ... &start=930
My Bike: MT-9 1972 B)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori