2008 Mitsubishi Lancer Classic 1.6 98 Cp Greenish Silver - Taxi
QUOTE (chacha @ May 27 2009, 01:31 AM) Cum adica contrar majoritatii? Si oricum e libertate de exprimare, nu suntem un cor care canta la fel
Ma refer la multe probleme care le-au acuzat multi dar mie nu mi sa intamplat pana acum,batai la directie ,greieri, etc. Eu nu am nimic de obiectat, deocamdata.
Am sa pun poze cu instalatia de gaz si am sa dau mai multe detalii dupa prima revizie la gaz (1000 km- pe gaz).
Ma refer la multe probleme care le-au acuzat multi dar mie nu mi sa intamplat pana acum,batai la directie ,greieri, etc. Eu nu am nimic de obiectat, deocamdata.
Am sa pun poze cu instalatia de gaz si am sa dau mai multe detalii dupa prima revizie la gaz (1000 km- pe gaz).
Poze cu masina, interior si exterior (a intrat si pisica in cadru).
Poze cu instalatia de GPL.
injectoarele
vaporizatorul (plamanul)
butelie-rezervor gaz (unii ii spun bomba dar e mai sigura decat rezervorul de benzina)
mufa de alimentare GPL
Instalatia a costat 2500 ron cu garantie 2 ani si prima revizie gratuita.
In alta ordine de idei la 18 mii de km (75% in oras) masina mege tot mai bine, parca motorul trage mai bine, multi clienti spun ca e foarte nervoasa si ma intreaba ce motor am pe ea. Nu mai spun ca interiorul crem-galbui ii impresioneaza placut si primesc multe aprecieri.
Din ce am citit pe forum eu nu am avut probleme cu "greierii" din interior, directia, placutele sunt ca noi ca dealtfel si discurile.
In iarna am avut un scartiit putenic pe spate si multi imi spuneau sa merg in service ca e noua si e in garantie. Eu am stiut ca era o pietricica blocata pe acolo si am lasat-o pana cand nu a mai scartait.
Sper sa nu am probleme de acum inainte.
Prima revizie am facut-o la Tg-Mures, am bagat ulei Castrol 5-40w si am venit de acasa cu toate consumabilele.
Am o intrebare si in acelasi timp o rugaminte. Unde ar trebui sa postez o intrebare referitoare la garantie? Daca nu merg la revizii si imi schimb eu uleiul in curte si daca voi avea probleme la sistemul de rulare, ambreiaj, cutie sau altele, acestea ies din garantie? Oricum motorul a iesit din garantie in momentul cand am pus instlatia GPL desi nu mi se pare corect, sunt atatea marci care ies din fabrica cu instalatii GPL La noi (romani) zvonul ca gazul face rau la motor a facut ca oamenii sa nu aiba o parere tocmai buna despre acesta. Eu consider ca nu sunt informati suficient cei care fac aprecieri doar din auzite sau dupa impresia lor.
Poze cu instalatia de GPL.
injectoarele
vaporizatorul (plamanul)
butelie-rezervor gaz (unii ii spun bomba dar e mai sigura decat rezervorul de benzina)
mufa de alimentare GPL
Instalatia a costat 2500 ron cu garantie 2 ani si prima revizie gratuita.
In alta ordine de idei la 18 mii de km (75% in oras) masina mege tot mai bine, parca motorul trage mai bine, multi clienti spun ca e foarte nervoasa si ma intreaba ce motor am pe ea. Nu mai spun ca interiorul crem-galbui ii impresioneaza placut si primesc multe aprecieri.
Din ce am citit pe forum eu nu am avut probleme cu "greierii" din interior, directia, placutele sunt ca noi ca dealtfel si discurile.
In iarna am avut un scartiit putenic pe spate si multi imi spuneau sa merg in service ca e noua si e in garantie. Eu am stiut ca era o pietricica blocata pe acolo si am lasat-o pana cand nu a mai scartait.
Sper sa nu am probleme de acum inainte.
Prima revizie am facut-o la Tg-Mures, am bagat ulei Castrol 5-40w si am venit de acasa cu toate consumabilele.
Am o intrebare si in acelasi timp o rugaminte. Unde ar trebui sa postez o intrebare referitoare la garantie? Daca nu merg la revizii si imi schimb eu uleiul in curte si daca voi avea probleme la sistemul de rulare, ambreiaj, cutie sau altele, acestea ies din garantie? Oricum motorul a iesit din garantie in momentul cand am pus instlatia GPL desi nu mi se pare corect, sunt atatea marci care ies din fabrica cu instalatii GPL La noi (romani) zvonul ca gazul face rau la motor a facut ca oamenii sa nu aiba o parere tocmai buna despre acesta. Eu consider ca nu sunt informati suficient cei care fac aprecieri doar din auzite sau dupa impresia lor.
- Fişiere ataşate
-
- DSC03348_1.jpg (335.8 KiB) Vizualizat de 2683 ori
-
- DSC03349_1.jpg (226.54 KiB) Vizualizat de 2682 ori
-
- DSC03557_1.jpg (301.31 KiB) Vizualizat de 2677 ori
-
- DSC03558_1.jpg (378.37 KiB) Vizualizat de 2693 ori
-
- DSC03560_1.jpg (306.35 KiB) Vizualizat de 2695 ori
-
- DSC03561_1.jpg (307.75 KiB) Vizualizat de 2693 ori
-
- DSC03564_1.jpg (341.57 KiB) Vizualizat de 2713 ori
-
- DSC03554_1_.jpg (189.09 KiB) Vizualizat de 2687 ori
-
- DSC03555_1.jpg (228.34 KiB) Vizualizat de 2689 ori
Piesele nu ies din garantie in momentul cand schimbi ceva pe cont propriu. De ex daca in urma unei reparatii care nu a fost facuta la Mitsubishi se strica ceva, acel lucru nu se repara pe garantie. Sa citesti in cartea service, eu chiar aseara am citit asta.
Imi place poza din spate unde apare si Mitza si Matza Sa te bucuri de ea.
Eu chiar azi am vorbit cu un posesor de lancer classic si avea 100.000 km fara nici o problema.
Imi place poza din spate unde apare si Mitza si Matza Sa te bucuri de ea.
Eu chiar azi am vorbit cu un posesor de lancer classic si avea 100.000 km fara nici o problema.
Ce frumoase sunt astea cu interior bej, am dat unul unei cliente - alb cu interior bej .. Imi place cum arata Glacier-ul pe clasic, nu-i sta rau cu culori mai deocheate. Sa ai parte de el si sa-ti faca bani
PS. - am clienzi de Clasic care le inchireaza la greu cu 200ron/zi .. cand nu mai merge taximetria, poate te tenteaza.
PS. - am clienzi de Clasic care le inchireaza la greu cu 200ron/zi .. cand nu mai merge taximetria, poate te tenteaza.
QUOTE (ClaudiuS @ May 27 2009, 05:58 PM) alea sunt pleoapele de la mine ?
s-a potrivit culoarea ? ca eu n-am avut noroc
In primul rand multumesc pentru pleoape. Se potrivesc exact la culoarea originala. Ce e in poze e autocolant. Imi place mai mult pentru ca e la acelasi nivel. Pleoapele ies putin in relief. Nu am stiut, asa ca voi vinde pleoapele mai departe.
QUOTE (Danyutz @ May 27 2009, 02:13 PM) Ce frumoase sunt astea cu interior bej, am dat unul unei cliente - alb cu interior bej .. Imi place cum arata Glacier-ul pe clasic, nu-i sta rau cu culori mai deocheate. Sa ai parte de el si sa-ti faca bani
PS. - am clienzi de Clasic care le inchireaza la greu cu 200ron/zi .. cand nu mai merge taximetria, poate te tenteaza.
Dupa cum cred ca ai observat eu am huse din piele si cu alcantra beige. In viitor intentionez sa-i capitonez si portierele, asta in functie de uzura vizibila. Multi imi spun : Cum bagi dom-le tapiterie de culore deschisa la taxi? Eu va pot spune ca se curata si intretine foarte usor si apoi, clientul sta 5 -10 minute in masina eu poate stau 8-9 ore. Dupa 4 luni de taxi a trebuit sa o curat si a iesit ca noua si pot sa va spun ca altii refuza rromii eu insa nu, chiar daca sunt cum sunt adica mai putin curati.
Solutiile de curatat si intretinere care se gasesc sunt foarte eficiente.
s-a potrivit culoarea ? ca eu n-am avut noroc
In primul rand multumesc pentru pleoape. Se potrivesc exact la culoarea originala. Ce e in poze e autocolant. Imi place mai mult pentru ca e la acelasi nivel. Pleoapele ies putin in relief. Nu am stiut, asa ca voi vinde pleoapele mai departe.
QUOTE (Danyutz @ May 27 2009, 02:13 PM) Ce frumoase sunt astea cu interior bej, am dat unul unei cliente - alb cu interior bej .. Imi place cum arata Glacier-ul pe clasic, nu-i sta rau cu culori mai deocheate. Sa ai parte de el si sa-ti faca bani
PS. - am clienzi de Clasic care le inchireaza la greu cu 200ron/zi .. cand nu mai merge taximetria, poate te tenteaza.
Dupa cum cred ca ai observat eu am huse din piele si cu alcantra beige. In viitor intentionez sa-i capitonez si portierele, asta in functie de uzura vizibila. Multi imi spun : Cum bagi dom-le tapiterie de culore deschisa la taxi? Eu va pot spune ca se curata si intretine foarte usor si apoi, clientul sta 5 -10 minute in masina eu poate stau 8-9 ore. Dupa 4 luni de taxi a trebuit sa o curat si a iesit ca noua si pot sa va spun ca altii refuza rromii eu insa nu, chiar daca sunt cum sunt adica mai putin curati.
Solutiile de curatat si intretinere care se gasesc sunt foarte eficiente.
19.400 km schimbat ulei si filtru de ulei in curte.
Atasez o imagine cu cele doua filtre, cel nou si cel vechi care normal ar fi trebuit schimbat la revizia de 10 mii. Precizez ca prima revizie am facut-o la Aliat Targu Mures la reprezentanta Mercedez. Au acolo niste preturi mari de te sperii. Am dat telefon inainte pentru a ma programa si am dus eu uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer schimband-ul eu acasa. Am dus acelasi gen de filtru ca cel nou din poza si iata ca eu am avut filtru de ulei japonez. Pentru mine e clar ca nici nu s-au sinchisit sa schimbe acest filtru. Voua vi sa intamplat asa ceva? Nu ma asteptam la asa ceva de la o firma care credeam ca se respecta.
In alta ordine de idei, am dat drumul la ulei de la busonul de la baie, am schimbat filtrul umplandul inainte cu ulei.
Dupa ce am pus 2, 8 litri pe joja imi arata maxim. In carte spune ca intra 3 litri + 0,3 in filtru.
Dupa ce am pornit motorul si l-am lasat sa se incalzeasca putin am oprit si am verificat din nou. Am observat ca uleiul nu era curat asa cum ma asteptam. Poate sa-mi spuna cineva daca am gresit pe undeva? Am impresia ca nu sa scurs tot uleiul din carter desi am asteptat o ora.
Pentru cei care cred ca e mai comod sa shimbe uleiul in service spun ca mie imi place sa o fac eu cu mana mea ca m-am convins cum umbla cei din service cu carpe murdare, cu praf, fara nici o grija.
Am adaugat in ulei un tratament cu Dura Lube asa cum am obisnuit sa fac la toate masinile pe care le-am avut.
Ulei Castrol Magnatec 5x40w (desi pe site-ul Castrol nu au asa ceva, doar 5x30w, interesant)
Atasez o imagine cu cele doua filtre, cel nou si cel vechi care normal ar fi trebuit schimbat la revizia de 10 mii. Precizez ca prima revizie am facut-o la Aliat Targu Mures la reprezentanta Mercedez. Au acolo niste preturi mari de te sperii. Am dat telefon inainte pentru a ma programa si am dus eu uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer schimband-ul eu acasa. Am dus acelasi gen de filtru ca cel nou din poza si iata ca eu am avut filtru de ulei japonez. Pentru mine e clar ca nici nu s-au sinchisit sa schimbe acest filtru. Voua vi sa intamplat asa ceva? Nu ma asteptam la asa ceva de la o firma care credeam ca se respecta.
In alta ordine de idei, am dat drumul la ulei de la busonul de la baie, am schimbat filtrul umplandul inainte cu ulei.
Dupa ce am pus 2, 8 litri pe joja imi arata maxim. In carte spune ca intra 3 litri + 0,3 in filtru.
Dupa ce am pornit motorul si l-am lasat sa se incalzeasca putin am oprit si am verificat din nou. Am observat ca uleiul nu era curat asa cum ma asteptam. Poate sa-mi spuna cineva daca am gresit pe undeva? Am impresia ca nu sa scurs tot uleiul din carter desi am asteptat o ora.
Pentru cei care cred ca e mai comod sa shimbe uleiul in service spun ca mie imi place sa o fac eu cu mana mea ca m-am convins cum umbla cei din service cu carpe murdare, cu praf, fara nici o grija.
Am adaugat in ulei un tratament cu Dura Lube asa cum am obisnuit sa fac la toate masinile pe care le-am avut.
Ulei Castrol Magnatec 5x40w (desi pe site-ul Castrol nu au asa ceva, doar 5x30w, interesant)
- Fişiere ataşate
-
- DSC03900_1.jpg (64.73 KiB) Vizualizat de 2663 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori