2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Did 140 Cp Dune Beige

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Mar 11, 2009 11:01 pm

QUOTE Mai bine zis un Lancer cu probleme la nastere

Era o chestie asemanatoare scrisa pe unele Tico sau Matiz,nu ?

Rautacioasa remarca oricum )

Pentru oras, mi se pare o alegere mai reusita Coltul decat Lancer.

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mie Mar 11, 2009 11:19 pm

Asta e clar, fara dubii. Oricand prefer pentru Bucuresti o masina ca si Colt-ul. Oricand.

Nu era deloc rautacioasa, ziceam doar ca aspect exterior al partii din fata. Daca te uiti atent o sa vezi la ce ma refer.

SI oricum:

1. e o parere personala si trebuie luata ca atare
2. hai sa nu mai facem analize din astea pe text si sa mergem in varful degetelor de la picioare
3. orice posesor de Colt se simte jignit de remarca mea (tu ai Lancer si Cee'd deci nu se pune ) are din start scuzele si regretele mele, sper sa se fi inteles totusi la ce ma refeream. Dovada, din pozele postate de mine jumatate sunt cu Colt-uri. Cele cu Lancer sunt chiar in minoritate.
4. eu sunt o fire mai glumeata, pentru cine inca nu si-a dat seama Remarca era menita sa starneasca un zambet (no offense Ionut ) si nu o polemica
5. defapt nici nu imi dau seama de ce ma justific

Sa auzim numai de bine

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Lun Mar 16, 2009 9:44 pm

Am facut astazi 3.000 de km si pot sa spun ca impresia generala este destul de buna. Aproape 1.500 km am facut numai in acest weekend.

Vineri (11:00 AM - 04:00 PM): Bucuresti - Iasi (~ 400km )
Duminica (11:00 AM - 09:00 PM): Iasi - Targu Jiu (~ 700 km)
Luni (04:00 AM - 07:00 AM): Targu Jiu - Bucuresti (~ 300 km)

Conditii incarcare - eu, maica-mea si aprox 20 kg bagaje, total aprox. 170 kg.

Puncte forte:

1. tinuta la drum extraordinara
2. consum foarte bun pentru un motor totusi nou - 6,6 l / 100 km

Puncte slabe:

1. clima inca baga rece pe sus si face sauna la picioare - Miercuri dimineata sunt din nou in service la Otopeni sa o punem la teste de temperatura si functionare parametrii computer. Deja ma gandesc sa iau 3-4 termometre mai "procopsite" pe care sa le pun in diferite zone ale masinii. Nu face urat decat la drum lung, aleator la inceput si continuu acum si sa ai viteza cam peste 90 km/h.
2. isonorizare zero - e primul lucru pe care o sa il fac la masina
3. greierasi - a revenit cel din bord dar ... spunea cineva pe alt topic ... la ce drumuri avem nici nu are rost sa ne mai miram (am facut Duminica Ploiesti - Gaiesti, pentru cine stie acel drum isi poate imagina ca un greieras revenit in bord e ca si cand nu s-ar fi intamplat nimica)
4. a revenit problema cu franarea la viteza redusa, in ultimul metru si ceva de rulare, ca si cand ar intra ABS-ul, placutele musca discul dupa care rup. E ca o trepidatie pe care o simti de vreo 3-4 ori.

Regrete:

1. Nu am reusit sa ma vad cu Andrei in Iasi deoarece mi-am uitat tel la Bucuresti cand am plecat si nu am avut net acolo. Sper sa ma intalnesc cu el cat mai curand si imi cer scuze fata de el ca nu a iesit cum ne propusesem amandoi.
2. Parbriz ciobit de o pietricica exact in dreptul ochilor mei. Se va face pe CASCO la prima revizie.

Uimiri:

Fratilor, este o revolutie la nivel national. Cineva, cumva pregateste ceva. M-am intalnit in urmatoarele orase cu posesori de Lancer X care mi-au dat faruri, claxoane, saluturi - Iasi, Ploiesti, Targoviste, Horezu, Targu-Jiu, Bucuresti. Am ramas placut impresionat si senzatia creata e de mare efect. E ceva cu masinuta asta si posesorii ei. Si e de bine. A ramas si maica-mea uimita de cata lume "ma cunoaste prin tara" si imi si stie masina cu toate ca are numere rosii inca.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Mar 16, 2009 9:53 pm

QUOTE (andreicepoi @ Mar 16 2009, 09:44 PM) Am facut astazi 3.000 de km si pot sa spun ca impresia generala este destul de buna. Aproape 1.500 km am facut numai in acest weekend.

Vineri (11:00 AM - 04:00 PM): Bucuresti - Iasi (~ 400km )
Duminica (11:00 AM - 09:00 PM): Iasi - Targu Jiu (~ 700 km)
Luni (04:00 AM - 07:00 AM): Targu Jiu - Bucuresti (~ 300 km)

Conditii incarcare - eu, maica-mea si aprox 20 kg bagaje, total aprox. 170 kg.

Puncte forte:

1. tinuta la drum extraordinara
2. consum foarte bun pentru un motor totusi nou - 6,6 l / 100 km

Puncte slabe:

1. clima inca baga rece pe sus si face sauna la picioare - Miercuri dimineata sunt din nou in service la Otopeni sa o punem la teste de temperatura si functionare parametrii computer. Deja ma gandesc sa iau 3-4 termometre mai "procopsite" pe care sa le pun in diferite zone ale masinii. Nu face urat decat la drum lung, aleator la inceput si continuu acum si sa ai viteza cam peste 90 km/h.
2. isonorizare zero - e primul lucru pe care o sa il fac la masina
3. greierasi - a revenit cel din bord dar ... spunea cineva pe alt topic ... la ce drumuri avem nici nu are rost sa ne mai miram (am facut Duminica Ploiesti - Gaiesti, pentru cine stie acel drum isi poate imagina ca un greieras revenit in bord e ca si cand nu s-ar fi intamplat nimica)
4. a revenit problema cu franarea la viteza redusa, in ultimul metru si ceva de rulare, ca si cand ar intra ABS-ul, placutele musca discul dupa care rup. E ca o trepidatie pe care o simti de vreo 3-4 ori.

Regrete:

1. Nu am reusit sa ma vad cu Andrei in Iasi deoarece mi-am uitat tel la Bucuresti cand am plecat si nu am avut net acolo. Sper sa ma intalnesc cu el cat mai curand si imi cer scuze fata de el ca nu a iesit cum ne propusesem amandoi.
2. Parbriz ciobit de o pietricica exact in dreptul ochilor mei. Se va face pe CASCO la prima revizie.

Uimiri:

Fratilor, este o revolutie la nivel national. Cineva, cumva pregateste ceva. M-am intalnit in urmatoarele orase cu posesori de Lancer X care mi-au dat faruri, claxoane, saluturi - Iasi, Ploiesti, Targoviste, Horezu, Targu-Jiu, Bucuresti. Am ramas placut impresionat si senzatia creata e de mare efect. E ceva cu masinuta asta si posesorii ei. Si e de bine. A ramas si maica-mea uimita de cata lume "ma cunoaste prin tara" si imi si stie masina cu toate ca are numere rosii inca.
De radio ce vesti ne dai? S-a rezolvat ceva cu WAIT/SEARCH?

Am schimbat si eu computerul de climatizare. Pe pozitia dezaburire/picioare baga si la mine tot rece, dar pe dezaburire rapida nu mai baga rece (nu am incercat la drum lung, acolo e problema). Foarte ciudat... Si am observat ca acum pot sa tin si eu clima setata pe temperaturi mai normale...22-23 de grade, inainte tineam pe 27 de grade, altfel imi era frig.

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Lun Mar 16, 2009 10:01 pm

QUOTE (goangaus @ Mar 16 2009, 09:53 PM) De radio ce vesti ne dai? S-a rezolvat ceva cu WAIT/SEARCH?

Am schimbat si eu computerul de climatizare. Pe pozitia dezaburire/picioare baga si la mine tot rece, dar pe dezaburire rapida nu mai baga rece (nu am incercat la drum lung, acolo e problema). Foarte ciudat... Si am observat ca acum pot sa tin si eu clima setata pe temperaturi mai normale...22-23 de grade, inainte tineam pe 27 de grade, altfel imi era frig.

Wait nu imi apare. Search imi apare doar daca sa spunem dau pe un post radio setat in Bucuresti atunci cand sunt in alt oras dar gaseste repede frecventa. E OK.

Cat despre clima, se pare ca mi-au pus mie computerul tau. Azi dimineata am venit TG JIU - Bucuresti cu clima pe la 27 grade ca sa imi fie cald. In Bucursti, cand am plecat de la serviciu spre casa, am lasat la 22 grade si era f ok. De asta zic, la drum lung si viteza peste 90 km/h se simte cel mai bine / rau.

Hai sa iti dau descrierea trimisa de mine azi lui George de la Tiriac Service din Otopeni:

" Acum cateva minute m-am intors de la Iasi.

Clima e varza. Sunt racit cobza. Nici setata de mine, nici pe automat nu merge cum trebuie. La picioare baga cald si pe sus baga rece (cred ca baga exact cum e aerul de afara). Vreau sa iti spun ca era setata pe 26 de grade si imi era destul de frig in masina, mai ales ca acel curent rece de aer de deasupra il simteam in fata, simteam efectiv curentul de aer, nu numai temperatura scazuta. Te rog documenteaza problema si hai sa o rezolvam cumva. Nu se poate sa fie un comportament normal, de genul ?asa face toate?. De asemenea, comportamentul la inceput era aleator, la dus, primii 300 km nu am avut probleme, apoi ultimii 100 de km a inceput sa bage rece tare de tot. La intors, asa a facut de la inceput la sfarsit. Mai tare simti la viteza de peste 90 km/h. Ca si cand gurile de aer ar lasa aerul de afara sa intre direct in masina, fara sa il opreasca de vreun fel. In oras, la viteza mica, nu se prea simte. Am dat si pe recirculare, moment in care teoretic nu baga aer de afara, decat ia din cand in cand de afara pentru reimprospatare. Fara nici un efect a fost recircularea. La fel face. Debitul cel mai mare l-am simtit nu de la parbriz desi si de acolo vine ci de la acele guri pentru dezaburirea geamurilor fata. Sau cel putin asa mi s-a parut mie. Setarile din calculatorul de clima sunt fie tampite fie conceptia cu totul a sistemului de climatizare are o buba. Nu are voie sa imi bage aer de afara de -2grade pe sus si la picioare sa bage cald ca sa compenseze si inmasina sa ai setat 26 grade dar sa te simti ca pe la 21 grade.

Greierasul din bord, cel de deasupra radioului a revenit si face mai tare ca ultima data cand am fost la tine.

Mersi mult si astept un raspuns cat mai repede cu putinta deoarece chiar nu mai pot merge la drum lung cu ea asa, risc sa o dau in raceala grava si eu si pasagerul din dreapta fata unde se simte exact la fel ca la mine. Aveam relativ mainile inghetate pe volan daca le tineam pe partea de sus a lui iar la pasager, si la mine, genunchii erau sloi de gheata."

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Mar 16, 2009 10:11 pm

Targoviste ? Ehe , si eu daca te vedeam te salutam . Mi se pare inca o masina rara si cred ca de aceea sa bag in seama posesorii de lancer x .

P.s.

Nu o mai luati pe Ploiesti - Targoviste . O sa va aduceti aminte ca ati platit degeaba taxe la stat . Ce greierasi ? Se duce naiba masina .
Centura Ploiesti e o varza totala . Am dat in cateva gropi noaptea pe ceata si ploaie cu un fiat albea de am zis ca s-a rupt masina . Dupa 2 km opresc si ma uit la roata . Pana si janta varza .
Ocoliti pe Floresti - Moreni - Targoviste.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mar 16, 2009 10:15 pm

QUOTE (andreicepoi @ Mar 16 2009, 09:44 PM) Regrete:

1. Nu am reusit sa ma vad cu Andrei in Iasi deoarece mi-am uitat tel la Bucuresti cand am plecat si nu am avut net acolo. Sper sa ma intalnesc cu el cat mai curand si imi cer scuze fata de el ca nu a iesit cum ne propusesem amandoi.
E ok, eu sambata seara m-am intors de la Bucuresti.. te-am sunat Duminica, dar na, asta e.

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Lun Mar 16, 2009 10:22 pm

QUOTE (BUGHY @ Mar 16 2009, 10:11 PM) Nu o mai luati pe Ploiesti - Targoviste . O sa va aduceti aminte ca ati platit degeaba taxe la stat . Ce greierasi ? Se duce naiba masina .
Centura Ploiesti e o varza totala .

Mare dreptate ai. Va jur, am crezut ca imi las acolo in gropile alea ce erau cu miile si jante, si cauciucuri si amortizoare, etc.

Fara sa va mint, am facut Ploiesti - Gaesti in 2 ore si ceva, Bughy cred ca poate sa va confirme.

Cu toate astea, pe acel drum m-a depasit un Lancer X Negru, INTENSE sau INSTYLE (avea jantele de 18" si praguri), cu numar de Bucuresti. Evident saluturi, faruri, etc.

QUOTE (andrei @ Mar 16 2009, 10:15 PM) E ok, eu sambata seara m-am intors de la Bucuresti.. te-am sunat Duminica, dar na, asta e.

Mii de scuze inca o data. Oricum, Duminica dimineata m-am dus sa ma odihnesc pe la 3 dimineata dupa un chef monstru si la 11:00 am plecat spre TG-JIU.

Am vazut ca ai fost la sesiunea de Tunning a lui Jeff. Am ramas profund impresionat, mai ales tinand cont de aprecierile lui Cristi ce confirma oarecum profesionalismul omului.

Resoftarea in cazul meu va avea de asteptat, sunt altele inainte dar ... usor, usor ... ajungem si acolo ... sa vedem ce zice Jeff de dieselul asta de la VAG daca poate sa il rezolve.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mar 17, 2009 8:34 am

Raspunsul la mail-ul trimis de tine catre respectiva persoana de la Tiriac Service care a fost?

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mar Mar 17, 2009 10:11 am

" From: George Mocanu [mailto:george.mocanu@tiriacauto.ro]
Sent: Monday, March 16, 2009 9:56 AM
To: Andrei Cepoi
Subject: RE: test

Daca poti vino miercuri dimineata si le rezolvam atunci cat putem de repede

Ok?


George "

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori