2007 Mitsubishi Lancer Evo 9
Salutare,
Trebuia sa fac mai demult un thread cu masina mea insa am avut ceva dificultati si n-am stat bine deloc cu timpul liber.
Este vorba de un Lancer Evo 9 GSR, cumparat de la 2 km pana in prezent, adica 18.000 km. Probleme cu ea nu am avut decat pe parte de transmisie, a mancat 3 ambreiaje si 2 diferentiale fata. Modificari la exterior nu a avut decat un set de jante pe 18 de la Speedline, insa ulterior am revenit la rotile originale.
Modificarile ar fi relativ putine, turboback Invidia, intercooler pipes Injen, blow off valve Greddy Type RS, Admisia a fost schimbata de mai multe ori, de la HKS, K&N la Agency Power iar softul este facut de cei de la RacingCode si sunt foarte multumit de el. Am mai schimbat furtunele de racire + cele de vacuum de pe galerie pentru ca cele originale s-au crapat. Masina trage bine, foarte multumit de ea. Urmeaza axele cu came, o alta turbina, injectoare si aprindere. Transmisia vine ulterior, iar in ultima faza se vor schimba si internele motorului. Cam asta ar fi planning-ul pentru 2009.
Cateva poze, in ordine aleatorie:
to be continued.....
Trebuia sa fac mai demult un thread cu masina mea insa am avut ceva dificultati si n-am stat bine deloc cu timpul liber.
Este vorba de un Lancer Evo 9 GSR, cumparat de la 2 km pana in prezent, adica 18.000 km. Probleme cu ea nu am avut decat pe parte de transmisie, a mancat 3 ambreiaje si 2 diferentiale fata. Modificari la exterior nu a avut decat un set de jante pe 18 de la Speedline, insa ulterior am revenit la rotile originale.
Modificarile ar fi relativ putine, turboback Invidia, intercooler pipes Injen, blow off valve Greddy Type RS, Admisia a fost schimbata de mai multe ori, de la HKS, K&N la Agency Power iar softul este facut de cei de la RacingCode si sunt foarte multumit de el. Am mai schimbat furtunele de racire + cele de vacuum de pe galerie pentru ca cele originale s-au crapat. Masina trage bine, foarte multumit de ea. Urmeaza axele cu came, o alta turbina, injectoare si aprindere. Transmisia vine ulterior, iar in ultima faza se vor schimba si internele motorului. Cam asta ar fi planning-ul pentru 2009.
Cateva poze, in ordine aleatorie:
to be continued.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori