2008 Mitsubishi Lancer Clasic Amethyst Black
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
Salutare dragi forumisti!
A sosit timpul sa va prezint si eu draga mea masinuta.
Dupa cum bine stiti sunt mandurul posesor al unui Mitsubishi Lancer Clasic din luna Iunie 2008, varianta de echipare este Invite + mici mele modificari , dar avem timp ceva mai tarziu de ele deocamdata sa va imparasesc cateva din experientele mele.
Prima problema ce am sesizat la masina a fost la amortizoare fata, un bocanit zdravan la cea mai mica denivelare ,sincer sa fiu m`am speriat ingrozitor aveam impresia ca se rupe masina. Am ajuns la service a2a zi unde mi`au curatat amortizoarele cu un jet puternic de apa si am intrebat si eu " de curiozitate" de ce troncane...raspunsul primit a fost de genu " asa face toate " :| ( la un astfel de raspuns ma asteptam din partea celor de la service Dacia in nici un caz Mitsubishi )..in fine...trec cu vederea ...toate bune si frumoase... Ajung pe la 4 - 5.000 km si apare un bocanit la volan la deniverari ceva mai mari and again la service unde primesc acc raspuns :| mi`au explicat ceva p`acolo dar am zis treaca mearga...buuun...
Prin Ianuarie anul curent am reusit sa o lovesc destul de bine ( din vina mea ) la modu ...aripa dreapta fata , bara , far , rezervor apa de parbriz ,grila, capota indoita ( mai toata partea dreapta fata ) ..asta e...casco. Ma programez la service la Mitsu cam intr`o saptamana asa...buuunnn....Ma trezesc in ziua cu pricina , ma urc in masina..plec...la un moment dat ceva a mers prost...tot primeam flesuri din fata si fel de fel de semne dar nu am bagat de seama pana cand mi`a cazut bara si am trecut peste ea :| facusem bara scrum ( fantastic plastic) ...in fine...cert este ca a trebuit sa strag bani de grile pentru ca deja facusem pozele la casco si nu au vrut sa`mi dea si grilele iar cei de la service mi`au oferit grila superioara si cea inferioara la incredibilul pret de 500E + T.V.A evindent am zis pass. In cele din urma am gasit un magazin de unde am luat grila superiora cu 100E si grila inferioara 50E ( originale cu certificat mitsu ) ...aaa..era sa uit de proiectoare care au fost 90$ de pe ebay . Acum sa fim seriosi si onesti ...pentru ce sa dai 500E+T.V.A...pe doua bucati de plastic ???? i don`t think so...in fine... in rest masina merge superb , sunt foarte foarte multumit de ea ( cu exceptia celor doua mici probleme) . Cat despre motorasul de 1.6 numai cuvinte de lauda, mananca asfaltul
Micile mele update`uri :
-filtru sport KN
-proiectoare ceata
-eleron vortex generator tip Evo ( inca nu e montat)
-grila sport home made
-pleoape
Va urma:
- o bara de rigidizare musai
Si ceva poze :
facea cu ochiu
opera lui andrei_iasi
super poza multumita lui chacha fiind la locul si momentul potrivit cu masina , insa premiul pentru poza il primeste diablo_666
A sosit timpul sa va prezint si eu draga mea masinuta.
Dupa cum bine stiti sunt mandurul posesor al unui Mitsubishi Lancer Clasic din luna Iunie 2008, varianta de echipare este Invite + mici mele modificari , dar avem timp ceva mai tarziu de ele deocamdata sa va imparasesc cateva din experientele mele.
Prima problema ce am sesizat la masina a fost la amortizoare fata, un bocanit zdravan la cea mai mica denivelare ,sincer sa fiu m`am speriat ingrozitor aveam impresia ca se rupe masina. Am ajuns la service a2a zi unde mi`au curatat amortizoarele cu un jet puternic de apa si am intrebat si eu " de curiozitate" de ce troncane...raspunsul primit a fost de genu " asa face toate " :| ( la un astfel de raspuns ma asteptam din partea celor de la service Dacia in nici un caz Mitsubishi )..in fine...trec cu vederea ...toate bune si frumoase... Ajung pe la 4 - 5.000 km si apare un bocanit la volan la deniverari ceva mai mari and again la service unde primesc acc raspuns :| mi`au explicat ceva p`acolo dar am zis treaca mearga...buuun...
Prin Ianuarie anul curent am reusit sa o lovesc destul de bine ( din vina mea ) la modu ...aripa dreapta fata , bara , far , rezervor apa de parbriz ,grila, capota indoita ( mai toata partea dreapta fata ) ..asta e...casco. Ma programez la service la Mitsu cam intr`o saptamana asa...buuunnn....Ma trezesc in ziua cu pricina , ma urc in masina..plec...la un moment dat ceva a mers prost...tot primeam flesuri din fata si fel de fel de semne dar nu am bagat de seama pana cand mi`a cazut bara si am trecut peste ea :| facusem bara scrum ( fantastic plastic) ...in fine...cert este ca a trebuit sa strag bani de grile pentru ca deja facusem pozele la casco si nu au vrut sa`mi dea si grilele iar cei de la service mi`au oferit grila superioara si cea inferioara la incredibilul pret de 500E + T.V.A evindent am zis pass. In cele din urma am gasit un magazin de unde am luat grila superiora cu 100E si grila inferioara 50E ( originale cu certificat mitsu ) ...aaa..era sa uit de proiectoare care au fost 90$ de pe ebay . Acum sa fim seriosi si onesti ...pentru ce sa dai 500E+T.V.A...pe doua bucati de plastic ???? i don`t think so...in fine... in rest masina merge superb , sunt foarte foarte multumit de ea ( cu exceptia celor doua mici probleme) . Cat despre motorasul de 1.6 numai cuvinte de lauda, mananca asfaltul
Micile mele update`uri :
-filtru sport KN
-proiectoare ceata
-eleron vortex generator tip Evo ( inca nu e montat)
-grila sport home made
-pleoape
Va urma:
- o bara de rigidizare musai
Si ceva poze :
facea cu ochiu
opera lui andrei_iasi
super poza multumita lui chacha fiind la locul si momentul potrivit cu masina , insa premiul pentru poza il primeste diablo_666
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (andrei.pex)...
super poza multumita lui chacha fiind la locul si momentul potrivit cu masina , insa premiul pentru poza il primeste diablo_666
...
Ma bucur ca-ti place, io eram cu spatele, doar am scos mana cu aparatul pe geam si am apasat butonul... restul a venit de la sine
Mie imi plac super mult pozele alea facute cu aparatul langa asfalt, cu motion blur... felicitari fotografului.
In rest, ai grija de masinuta, sa nu mai faca buba
super poza multumita lui chacha fiind la locul si momentul potrivit cu masina , insa premiul pentru poza il primeste diablo_666
...
Ma bucur ca-ti place, io eram cu spatele, doar am scos mana cu aparatul pe geam si am apasat butonul... restul a venit de la sine
Mie imi plac super mult pozele alea facute cu aparatul langa asfalt, cu motion blur... felicitari fotografului.
In rest, ai grija de masinuta, sa nu mai faca buba
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
QUOTE (driverx @ May 27 2009, 02:30 PM) Faine poze. Daca nu ar avea stropi pe ea, unele ar fi bune de poze de prezentare. Bravo.
Dar imi place in special aia cu capota deschisa. Asa ii sta bine la un Lancer Classic. Sau cel putin la a meu.
Ce cautai acolo? Un relantiu?
Degeaba intrebi de ralanti la fiecare posesor de lancer clasic si la fiecare topic.
Zicala aia cu "asa face toate " nu se confirma in cazul asta.
Tot ziceai aici ca ti-ai lua VW.
Poate dai lancerul avans pentru unul. Ca sa ii mai stresezi sp pe cei de pe vwforum.
Dar imi place in special aia cu capota deschisa. Asa ii sta bine la un Lancer Classic. Sau cel putin la a meu.
Ce cautai acolo? Un relantiu?
Degeaba intrebi de ralanti la fiecare posesor de lancer clasic si la fiecare topic.
Zicala aia cu "asa face toate " nu se confirma in cazul asta.
Tot ziceai aici ca ti-ai lua VW.
Poate dai lancerul avans pentru unul. Ca sa ii mai stresezi sp pe cei de pe vwforum.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 74 vizitatori