2007 Mitsubishi Lancer 1.6 98CP Frost White

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 06, 2007 5:18 pm

...................

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Mar Noi 06, 2007 5:39 pm

QUOTE (COObra)intrebarea ta nu este idioata.....raspunsul este incomplet.
exista antigel .....cel normal (ca sa zic asa) care se poate folosi in orice tip de radiatoare, si antigel special pentru radiatoare care au si parti de plastic. si daca nu ma insel mitsele noastre asa au........cel putin coltul care are vasul de expansiune pe laterala radiatorului.
in radiator de metal (cum erau cele vechi de dacie, sau cum aveam eu la bmw-ul E12) se poate pune orice antigel intradevar.
in radiatorul cu parti de plastic nu se pune din cel normal pentru ca in timp partile de plastic sunt "mancate" de o componenta a antigelului.
imi cer scuze dar nu stiu cum se numeste antigelul pentru radiatoare cu parti de plastic. (are o denumire a unei componente)


Mersi f mult pt raspuns. Acum intr-adevar m-ai lamurit asupra problemei. Daca Mitsu are radiator cu parti de plastic, sper macar ca cei de la MCar au pus un antigel adecvat in vas, si nu trebuie sa mai imi bat eu capul iarna asta. Oricum o sa verific ca sa stau linistit.

Multumesc inca o data.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 06, 2007 5:46 pm

................

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Mar Noi 06, 2007 5:48 pm

Asa sper si eu.

Griji nu imi fac de cum iese masina din fabrica. Sunt convins ca acolo nu exista probleme, mai ales cand e vorba de japonezi.
Nu sunt insa convins de profesionalismul celor prin a caror mana trece inainte de livrare. Aici e problema.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Sâm Noi 10, 2007 10:51 am

Update Jurnal de bord:

Am facut 3000 de km pana acum si nu pot spune decat ca masina se comporta foarte bine.
Au aparut 2 probleme pana acum mai deranjante. Una este de la suportul de pahare dintre scaune, care scartie de te zgarie pe creier. Are o clema defecta sau ceva de genul asta. Bineinteles ca pt cei de la service-ul din C-ta este o problema f complexa care nu poate fi rezolvata asa usor. Am fost de 2 ori si tot nu i-au dat de cap. Le-am zis sa-l schimbe pe garantie, dar evident ca nu se poate. Nu e o problema asa de grava. Mai aveau putin si ma trimiteau cu masina in Japonia ca sa constate aia defectul.
A doua e de la geamul de plastic care acopera ceasurile de bord. In stanga cred ca nu e prins cu nimic, pt ca poti sa bagi un deget pe acolo. Aici e si vina mea, pt ca nu am constatat asta la livrare si am plecat cu masina asa. Evident ca nici ala nu s-a rezolvat.

In rest, masina merge brici, consumul este de 11 in oras si 9,5-10 in afara, in conditii de mers tare si cu depasiri multe.

Asa ca inca nu ma indoiesc de alegerea facuta si sper sa se rezolve si problemele existente.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Noi 10, 2007 11:07 am

Geamul ala de la cadrane il rezolvi astfel, sus in bucata de sus a bordului care vine peste cadrane sunt doua suruburi. Le desfaci, dupa care tragi de rama de plastic de peste cadrane, intai dintr-o parte si dupa din cealalta. Mai e prinsa in niste cleme la baza cochiliei volanului insa iese usor. Dupa ce scoti rama o sa vezi de ce zdrangane geamul ala, are niste cleme insa nu sunt fixe, eu am pus Loctite la fiecare imbinare a geamului respectiv, tinand apasat in acelasi timp. Dupa asta pui la loc rama aia si gata, spatiul ala ramane oricum si nu ai ce sa ii faci. Macar nu mai se misca geamul ala pacatos. Daca mergi la service tot asta iti vor face si ei, insa e timp pierdut.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Sâm Noi 10, 2007 11:41 am

QUOTE (2dor)Geamul ala de la cadrane il rezolvi astfel, sus in bucata de sus a bordului care vine peste cadrane sunt doua suruburi. Le desfaci, dupa care tragi de rama de plastic de peste cadrane, intai dintr-o parte si dupa din cealalta. Mai e prinsa in niste cleme la baza cochiliei volanului insa iese usor. Dupa ce scoti rama o sa vezi de ce zdrangane geamul ala, are niste cleme insa nu sunt fixe, eu am pus Loctite la fiecare imbinare a geamului respectiv, tinand apasat in acelasi timp. Dupa asta pui la loc rama aia si gata, spatiul ala ramane oricum si nu ai ce sa ii faci. Macar nu mai se misca geamul ala pacatos. Daca mergi la service tot asta iti vor face si ei, insa e timp pierdut.


2dor Mersi mult pt sfat. M-am gandit si eu sa desfac plasticul ala, dar mi-era sa nu imi prind urechile pe acolo. Acum insa, daca am instructiuni clare despre cum se face, ma apuc de treaba. Sper sa nu-l stric si mai tare cu aptitudinile mele ingineresti

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Joi Noi 15, 2007 4:31 pm

Stimati colegi de forum, astazi este o zi istorica, cel putin pt mine.

Am primit MANUALUL DE UTILIZARE AL AUTOMOBILULUI. Recunosc ca imi pierdusem orice speranta, dar iata ca magnificii reprezentanti ai M Car Distribution s-au hotarat sa imi faca o surpriza minunata si sa isi rupa din timpul lor pretios pentru a-mi trimite si mie aceasta carte minunata. Le multumesc din suflet si pe aceasta cale, pentru ca in numai 2 luni au reusit sa rezolve o problema atat de complexa precum aceasta.

Trecand peste faptul ca manualul e pt modelul putin mai vechi, de dinainte de facelift, fara clima si cu comenzile de A/C sub radio CD, trebuie sa mentionez ca am primit acest manual evident in urma multor insistente. Evident ca s-a rezolvat instantaneu in momentul in care am apelat la un prieten de-al meu care lucreaza la M Car, desi nu vroiam sa fac acest lucru. Altfel, nu se stie cat as mai fi asteptat.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Noi 15, 2007 4:59 pm

Fii fara grija ca acel manual il am si eu.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Noi 15, 2007 10:42 pm

QUOTE (legacyb4)QUOTE (2dor)Geamul ala de la cadrane il rezolvi astfel, sus in bucata de sus a bordului care vine peste cadrane sunt doua suruburi. Le desfaci, dupa care tragi de rama de plastic de peste cadrane, intai dintr-o parte si dupa din cealalta. Mai e prinsa in niste cleme la baza cochiliei volanului insa iese usor. Dupa ce scoti rama o sa vezi de ce zdrangane geamul ala, are niste cleme insa nu sunt fixe, eu am pus Loctite la fiecare imbinare a geamului respectiv, tinand apasat in acelasi timp. Dupa asta pui la loc rama aia si gata, spatiul ala ramane oricum si nu ai ce sa ii faci. Macar nu mai se misca geamul ala pacatos. Daca mergi la service tot asta iti vor face si ei, insa e timp pierdut.


2dor Mersi mult pt sfat. M-am gandit si eu sa desfac plasticul ala, dar mi-era sa nu imi prind urechile pe acolo. Acum insa, daca am instructiuni clare despre cum se face, ma apuc de treaba. Sper sa nu-l stric si mai tare cu aptitudinile mele ingineresti

Poti sa il rezolvi si cu un pic de silicon in 2 puncte si nu mai zdrangane.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori