2009 Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 98cp Polar White

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
gabycom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 10:46 pm
Contact:

Mesaj de gabycom » Mie Iun 03, 2009 8:59 pm

De sambata (30 mai '09) sunt proaspatul coproprietar (masina pe numele tatalui si facem jumate-jumate la folositul ei) a unui Mitsubishi Lancer clasic 1.6 alb cu interior negru. Bugetul a fost unul destul de restrans, aproximativ 11-12.000 euro, iar masina a fost achizitionata prin Programul Rabla(doamne cata hartogaraie) si de aceea a cam trebuit sa ma limitez la dealerii din orasul de resedinta(Tulcea), nu din cauza ca ar exista vreo limitare in Programul Rabla, ci din cauza alergaturii cu actele (Contanta era o optiune destul de indepartata si incomoda). Ca si optiuni dupa o studiere a pietei ramasesera in "competitie":
-Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 Intense
-Kia C'eed 1.4 Best
-Renault Megane 3 1.6 Expression
Dupa indelungi dezbateri in familie si analizat raporturi calitate(interior/exterior/fapricatie)/dotari/pret/etc. ne-am hotarat sa achizitionam mai sus numitul Mitsubishi. Ne-am hotarat si la culoare: alb. Motive: in afara de Wine Red era singura care (dupa parerea mea) ii statea bine. Am mers sa rezervam masina deoarece mai exista o singura masina pe accea culoare in tara disponibila dealerului din Constanta.
In data de 4 mai am inceput muntele de hartii pentru achizitie si proba de 100 metri garduri prin institutii pentru a preda fosta Dacie. Pe parcursul procedurilor de acceptare in program/predare masina m-am hotarat a mai monta si niste accesorii, si scos niste accesorii gratuite de la agentul de vanzari.

Iar lista de accesori suplimentare a devenit:
-set antifurt roti ~ 38.4 euro
-ornament praguri interioare "Evotec" ~ 70 euro
-suport ochelari ~ 26 euro (manerul unde s-a montat suportul mi-a venit, nu s-a facut uitat prin service)
-terminatie evacuare inox ~ 50 euro
-stopuri spate clare (de pe modelul 2.0L) ~ 220 euro (cu stopurile standard ramase in posesia mea)
-alarma Maat 675 Extreme 2 - 0 euro
-senzori parcare (nu stiu modelul, dar sunt gen non-name-uri aftermarket) - 0 euro
-covorase originale Mitsubishi (confort sau clasic nu stiu) - 0 euro
-manopera montare accesorii - 0 euro
Total plata accesorii la livrarea masinii ~ 2000 RON

Dupa terminarea actelor din programul Rabla am platit pe data de 15 mai cu o factura proforma masina integral la suma de aproximativ 10.300 euro. Si de atunci a inceput show-ul romanesc.
Dealerul m-a anuntat pe data de 18 ca masina a plecat din zona libera Pitesti si a ajuns in Bucuresti unde urmeaza a fi pregatita de livrare (cica). Dupa care a disparut de pe radar dealerul...nu mai stia nimic de ea...cica nu era anuntat de cei din Constanta (de care apartine). Dupa o vizita la showroom am facut rost de numarul sefului sau (Director vanzari Constanta). In acest timp asteptam inca contractul de vanzare-cumparare in original.
Sunat director pe data de 20 mai. Director spus ca masina ajunge in Constanta pe data de 21, pe data de 22 intrare in service, montat accesorii, pe data de 23(sambata) posibiliate livrare. Sunat dealer Tulcea. Nu stia nimic de masina. Bine... .
Sunat dealer Tulcea si Contanta in fiecare zi de pe data de 20 pana pe 22. Observat ca angajatii nu comunica deloc intre ei. Deja incepuse sa fie mai mult comic decat tragic.
Pe data de 22 Constanta ma anunta ca nu au pragurile interioare in stoc si ca ajung abia luni si atunci le monteaza. Iar bine...
Pe data de 25 (luni) sunat Tulcea si Constanta iar (trebuia sa imi fac portia de ras). Aflat ca cei de la Constanta au binevoit sa anunte Tulcea de starea masinii.
Deja incepure sa sune bine cu adevarat. Aflat ca va fi o expozitie a firmei (Mitsubishi/Subaru) si ca miercuri (27) masina va avea transport pana la Tulcea (noroc cu expozitia ca altfel asteptam pana ma saturam un transport). Aaaa.... si marti va suferii din nou o pregatire de livrare (dupa cea de la Bucuresti).
Pe data de 26 suna dealerul de la Tulcea la ora 18.00 (fiind sunat prima data dupa ce au intrat banii de masina in contul firmei) pentru a ma anunta sa platesc o factura proforma ce a fost facuta cu 2 saptamani inainte la cererea noastra pentru accesorii ca sa ne facem o idee ce avem de platit, pentru ca altfel nu elibereaza masina din service si nu va putea fi livrata. Tatal meu i-a anuntat explicit ca sunt "tampiti" pentru ca la ora accea nu mai era nici o banca deschisa, in afara de faptul ca ce aveam noi numa factura pentru plata la banca nu se putea numi. In sfarsit... i-a convins ca ii este imposibil sa plateasca si sa nu faca greseala sa nu o livreze la Tulcea.
Pe data de 27 masina vine in Tulcea dar nu am putut sa o ridicam deoarece nu eram in oras. A fost o oportunitate de a mai pregati masina de livrare (a 3-a OARA!!!).
Pe data de 28 mergem a ne ridica masina, platii accesoriile si ridicat acte. Primit contracul in original (in sfarsit) si inmanat factura rest plata 2400 RON. 600 RON diferenta fata de calculul initial. Uitat pe factura apareau:
- accesoriile comandate
-pregatirea masinii (la 3 cate a suferit m-au si incarcat corespunzator)
-lichide (cica de frana, ulei, etc.)
-5L benzina (se pare ca daca platesti doar masina o impingi pana la prima benzinarie)
Sume exacte si clar ce lichide mi s-au pus pe factura nu stiu deoarece eu eram in constanta la facultate iar tata sa faca infarct cand a vazut factura. Ce iau sarit in ochi au fost pregatirea masinii, lichid frana, benzina (de astea era sigur, de restul nu mai stia exact ca ramasese un pic socat). Pus dealer sa anuleze factura si sa o refaca cu un gram de bun simt.
Pe data de 29 ne suna ca a venit factura (uan un pic mai decenta). Platit factura 2000RON. Desi nu mai apareau decat accesoriile pe factura le-am platit la un euro de peste 4,2 RON desi ni s-a spus prima data ca se face plata in lei la cursul euro/lei al BNR-ului din ziua platii (care era atunci in jur de 4,16). Venit cu ordinul de plata la dealer la care ne spune ca totusi nu ne poate da masina ca nu are cartea de identitate in original (sau nu stiu ce alt act important al masinii, tatal meu stie, lui i-au dat din nou bombele). Dar ca a doua zi vine seful lui de la Constanta si aduce si actul/actele. Si a zis ca ne suna el cand ajung actele. Bine...
Si s-a facut si 30 mai. Am asteptat. Pana la 12 am zis ca nu ne suna pentru ca nu suna dimineata (de obicei asa fac toti, am fost sunat de multe firme pentru comenzi si alte lucruri si toti sunau pe la 12.30. Am asteptat iar. Era sambata totusi. Si la ora 14 sunam si il anuntam sa se prezinte le la expozitia unde era prezent la showroom pentru a ne ridica masina si cand o sa vina actele ni le preda atunci. Deja cedasem nervos. Reusisem sa ne facem RCA-ul cu o copie a cartii de identitate a masinii tocmai pentru a o putea ridica si sa si plecam direct cu ea cand veneau actele in orginal. Nici dupa 4 zile nu stiu daca am cartea de identitate in orginal (dar asta pentru ca am fost prea captat de masina si l-am lasat pe tata sa isi fac griji de restul )
Trecand peste istorisirea achizitionarii masinii (mai mult a actelor si comunicarii client/angajat-coleg de munca), masina a fost predata in stare impecabila, 7km in bord, toate manualele (masina, cd player, alarma, senzori parcare), garantiile (masina, cd player, alarma, senzori parcare), un curs destul de rapid (era grabit sa ajunga inapoi la expozitie, era cel care cam avea grija de tot) dar complex al masinii, scuzele de rigoare pentru toate intamplarile povestite anterior, si urarile de bine.
Ca si prime impresii fata de masina nu am multe, am condus-o doar 2 zile fiind nevoit sa ma reintorc in Constanta pentru examene la facultate (deh, traiasca sesiunea), am parcurs cu ea 134 km, dar numai prin oras, si mentionez ca am trecut de la o Dacia 1310 '98 la Lancer, deci totul mi se pare ca merge bine si ca masina e extraordinara. Am observat ca aerul conditonat (automat) se descurca si pe ploaie torentiala cu putine grade la exterior, dar si pe canicula, fara sa se observe vreo schimbare sesizabila la intrarea in functiune a lui (si nici vreun relanti naravas ca a lui driverx, nici pe a mea nici pe cele 2 lanceruri clasic pe care am facut test drive, ambele cu aprox. 11.000 km la bord). Sistemul audio e cel dat de Bucuresti, boxele sunt Mitsubishi, puterea n-am putut sa o observ (ma cam interesa fiind student la electronica, si imi cam place sami bag nasu macar sa stiu ce am) iar cd-player-ul nu mai este JVC, eu am primit un Kenwood, cam identic la caracteristici, dar parca arata un pic mai bine.
Poze voi atasa saptamana viitoare, deoarece am uitat aparatul foto la camin...

Mai am 2 intrebari si termin si eu postul acesta:
1.Cati km de rodaj imi recomandati si cam cum ar trebui sa conduc acei km (eu stiu de 1500km si sa nu prea depasesc 3000RPM)
2.Dupa perioada de rodaj (mentionata de mine mai sus) stiam ca ar trebui sa ma duc la o revizie primara. E adevarat? Ca dealerul mi-a spus "Ne vedem la 15.000km", desi oricum voi face reviziile la 10.000km sau un an cel mult.

Daca aveti nelamuriri, intrebari, curiozitati, va voi raspunde cu placere in masura in care stiu si am timp (dar se fac rost de ambele )

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Iun 03, 2009 9:49 pm

Felicitari pentru achizitie si bine ai sosit iti doresc cat mai multi km fara incidente si sa te bucuri de masina in fiecare zi asa cum ma bucur si eu de a mea
App de peripetiile degate de dealer ceva asemanator am patit si eu la achizitia masinii , la modu ca dupa ce am dat comanda au spus ca in max 2 sapatamani am masina , iar dupa 2 sapatamani am inceput sa dau telefoane peste telefoane si uitete asa masina a ajuns cam in 1 luna si 2 sapatamani ....bine ca ajuns

L.E : Perioada rodajului e destul de interpretabila ( zic eu )...nu cred ca are un numar fix de km in care trebuie sa conduci mai pana in 3000rpm. Eu am lasat`o mai incet pana la 4-5000km sa se "aseze" motoru bine . Apoi am luat`o treptat, nu i`am cerut tot odata

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 03, 2009 10:16 pm

Felicitari pentru masina!!Sa o stapanesti sanatos.Boxele au 15W RMS.Nu exceleaza prin putere dar la capitolul calitate nu stau rau deloc.

Avatar utilizator
gabycom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 10:46 pm
Contact:

Mesaj de gabycom » Mie Iun 03, 2009 10:46 pm

Multumesc amandurora pentru urari.

@andrei.pex - masina mi-a venit in 2 saptamani de cand am achitat toti banii(altfel nu ii dadeau drumul din zona libera cica), un timp bun tinand cont ca am avut destule lucruri de montat pe ea. Dar a ajuns numai pentru ca au fost sunati aproape zilnic, si tot cu acte ametite pe drum... dar la cat iam stresat si cat de mult vroiam sa vina o data mi s-a parut ca a trecut vreo luna

@PaulT- boxele se aud chiar impecabil la ce asteptari aveam si cu un sunet "plin", dar tinand cont ca cd-player-ul Kenwood are 50Wx4 (30Wx4 reali) de la volumul 27 incep sa se auda distorsiuni destul de puternice si chiar exista riscul sa se "arda" boxele...dar oricum de la 23 deja e un volum destul de mare pentru a asculta in conditii de siguranta in masina (ureche si atentie in trafic), deoarece nu sunt genul sa stau cu geamurile deschise sa auda lumea ce album nou a mai scos x-ulescu (chiar daca am doar 20 ani )

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Iun 03, 2009 11:16 pm

Felicitari si bine ai venit printre noi. Asteptam sa pui si poze cu ea ca sa fie jurnalul complet

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Iun 03, 2009 11:18 pm

Pune ceva poze te rog ...sunt efectiv topit dupa un Lancer alb ( si al meu trebuia sa fie alb dar am avut ceva surprize la ridicare )

Avatar utilizator
gabycom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 10:46 pm
Contact:

Mesaj de gabycom » Mie Iun 03, 2009 11:32 pm

Pana la urma o sa pun niste poze dar de calitate cam proasta (nu prea merita masina pozele astea)...vor urma poze cu interiorul si poze facute ziua.
Fişiere ataşate
P1010109.JPG
P1010109.JPG (1.25 MiB) Vizualizat de 2484 ori
P1010108.JPG
P1010108.JPG (1.76 MiB) Vizualizat de 2506 ori
P1010106.JPG
P1010106.JPG (1.03 MiB) Vizualizat de 2473 ori
P1010103.JPG
P1010103.JPG (1.2 MiB) Vizualizat de 2497 ori

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Iun 03, 2009 11:39 pm

pffaaaa....cat de bine arata .... si cu stopuri clare... bravo...super alegere

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Iun 04, 2009 7:52 am

s-o stapanesti sanatos....cred ca ar arata f bine si cu geamuri inchise un pic la culoare.
despre rodaj...vezi ca e un topic in derulare pe la generalitati in care incercam cativa sa punem niste idei.

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Joi Iun 04, 2009 8:50 am

Frumoasa "albinoasa", sa o stapanesti sanatos si multi km. fara probleme.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori