2007, Lancer 2.0 SAM, 135CP
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Ma bucur ca esti multumit de rezultate costynio.
Da Lav, la turatii mari, in special.
La mine s-a simtit foarte bine la demaraje, in special la cele de pe loc.
Raspunsul la pedala e mai bun, urca mai repede in turatii.
Ultimele doua weekend-uri am avut niste drumuri mai lungi si am pus filtrul K&N dupa ce l-am curatat.
Incredibil dar aveam 200km/h pe ceas si mai aveam pedala, dar de fiecare data imi aparea un "obstacol" care ma obliga sa franez si sa o iau de la capat asa ca nu am avut cum sa-i dau "blana". De asemenea urca foarte usor pana la 200km/h.
Cu filtrul stock urca frumos pana la 190km/h si apoi mult mai greu pana la 195km/h, uneori 200km/h...cu K&N sageata pana la 200km/h si mai erau rezerve.
Am uitat sa va spun ce era mai important...am dat jos bandoul de cauciuc prins pe capota, din dreptul gurii de admisie, care astfel era un pic obturata, impiedica accesul direct al aerului in admisie.
Practic cand se inchidea capota, bandoul acesta se pozitiona in FATA gurii de admisie si astfel cz3-ul asta micu respira greu.
Dupa cum banuiam si mai ales, am vazut ulterior, bandoul are rolul lui, si anume sa nu traga toate micile zburatoare in filtru.
Fara bandou, admisia aerului se face direct, sub presiune, in functie de viteza.
Ei bine s-a simtit...demaraje, top speed...tot.
Indiferent ca era subturata sau supraturata, cu filtru K&N si mai ales fara bandou de cauciuc care obtura admisia, cz3-ul devenise alta masina.
Motorul se auzea altfel, mai gros, la turatii mici un marait gros.
Incercati sa vedeti cat de mare e castigul de performanta.
Mie nu m-a venit sa cred.
Acum am pus bandoul si filtrul normal la loc...am gasit in filtrul K&N o mancare chinezeasca de muste si alte zburatoare mici neidentificate pana acum in sos de ulei K&N.
Cine spune ca filtrele stock de hartie protejeaza mai bine motorul cred ca se inseala.
Filtrul K&N are doua plase de sarma (subtire) foarte dese, si intre ele un material imbinat in ulei special K&N care practic retine tot.
Nu se compara cu cel de hartie.
Bafta!
Da Lav, la turatii mari, in special.
La mine s-a simtit foarte bine la demaraje, in special la cele de pe loc.
Raspunsul la pedala e mai bun, urca mai repede in turatii.
Ultimele doua weekend-uri am avut niste drumuri mai lungi si am pus filtrul K&N dupa ce l-am curatat.
Incredibil dar aveam 200km/h pe ceas si mai aveam pedala, dar de fiecare data imi aparea un "obstacol" care ma obliga sa franez si sa o iau de la capat asa ca nu am avut cum sa-i dau "blana". De asemenea urca foarte usor pana la 200km/h.
Cu filtrul stock urca frumos pana la 190km/h si apoi mult mai greu pana la 195km/h, uneori 200km/h...cu K&N sageata pana la 200km/h si mai erau rezerve.
Am uitat sa va spun ce era mai important...am dat jos bandoul de cauciuc prins pe capota, din dreptul gurii de admisie, care astfel era un pic obturata, impiedica accesul direct al aerului in admisie.
Practic cand se inchidea capota, bandoul acesta se pozitiona in FATA gurii de admisie si astfel cz3-ul asta micu respira greu.
Dupa cum banuiam si mai ales, am vazut ulterior, bandoul are rolul lui, si anume sa nu traga toate micile zburatoare in filtru.
Fara bandou, admisia aerului se face direct, sub presiune, in functie de viteza.
Ei bine s-a simtit...demaraje, top speed...tot.
Indiferent ca era subturata sau supraturata, cu filtru K&N si mai ales fara bandou de cauciuc care obtura admisia, cz3-ul devenise alta masina.
Motorul se auzea altfel, mai gros, la turatii mici un marait gros.
Incercati sa vedeti cat de mare e castigul de performanta.
Mie nu m-a venit sa cred.
Acum am pus bandoul si filtrul normal la loc...am gasit in filtrul K&N o mancare chinezeasca de muste si alte zburatoare mici neidentificate pana acum in sos de ulei K&N.
Cine spune ca filtrele stock de hartie protejeaza mai bine motorul cred ca se inseala.
Filtrul K&N are doua plase de sarma (subtire) foarte dese, si intre ele un material imbinat in ulei special K&N care practic retine tot.
Nu se compara cu cel de hartie.
Bafta!
Da, insa nu mi-ai spus si efectele secundare.
Acum va trebui sa merg 2 luni la biserica sa ma spal de pacatele pe care le-am savarsit prin asfixierea saracelor insecte.
Si acum am capota plina de "cadavre" pentru ca nu am avut timp sa merg la spalatorie
Metoda functioneaza, nu ma asteptam sa fie altfel, dar nu stiam cat de eficienta este.
Daca as fi avut palnie conica in exterior, in grila (asa cum mi-ai explicat) ?
Si o evacuare sport ?
Nu vreau sa-mi imaginez... )
Ideea e ca motorasul asta de 1.5 are un potential extraordinar de mare.
Este doar gatuit, admisie, evacuare dar din cate observ pana acum, schimbarea acestora cu ceva corespunzator ar transforma-o intr-o bomba.
Chiar si asa m-am distrat cu ceva masini cu pretentii...
Sincer la 200 nu as fi vrut sa fiu pus in situatia sa franez...e totusi o masina de o tona, inalta, suspensia nu imi mai place cum se comporta, soseaua cu denivelari, samd.
A fost doar un test!
Acum va trebui sa merg 2 luni la biserica sa ma spal de pacatele pe care le-am savarsit prin asfixierea saracelor insecte.
Si acum am capota plina de "cadavre" pentru ca nu am avut timp sa merg la spalatorie
Metoda functioneaza, nu ma asteptam sa fie altfel, dar nu stiam cat de eficienta este.
Daca as fi avut palnie conica in exterior, in grila (asa cum mi-ai explicat) ?
Si o evacuare sport ?
Nu vreau sa-mi imaginez... )
Ideea e ca motorasul asta de 1.5 are un potential extraordinar de mare.
Este doar gatuit, admisie, evacuare dar din cate observ pana acum, schimbarea acestora cu ceva corespunzator ar transforma-o intr-o bomba.
Chiar si asa m-am distrat cu ceva masini cu pretentii...
Sincer la 200 nu as fi vrut sa fiu pus in situatia sa franez...e totusi o masina de o tona, inalta, suspensia nu imi mai place cum se comporta, soseaua cu denivelari, samd.
A fost doar un test!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 68 vizitatori