2007 Lancer Clasic, 2.0 136cp, A31
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Masinuta a ajuns acum pe la 75.000km si a trecut printr-o mica revizie. Toate uleiurile, lichidele si fluidele (in afara de cutie) au fost schimbate, i s-au pus placute de frana Textar fata-spate si i s-a schimbat cureaua de la accesorii ca era prea imbatranita.
Urmeaza distributia si ambreiajul in scurt timp. Sa ii pun ambreiaj normal sau sa ma incumet la un Exedy, ACT, Clutch Masters etc.? Unul normal e ~700lei si unul "sport" in jur de $450+ transport.
Urmeaza distributia si ambreiajul in scurt timp. Sa ii pun ambreiaj normal sau sa ma incumet la un Exedy, ACT, Clutch Masters etc.? Unul normal e ~700lei si unul "sport" in jur de $450+ transport.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Primul beneficiu ar fi factorul bling: "am ambreiaj mov" suna bine de tot
Poate ma incumet sa mai cresc ceva performanta, insa al doilea motiv dupa bani care ma tine este faptul ca masina e FWD si am impresia ca nu prea merita.
Banuiesc ca fiind facut sa reziste un cuplu mai mare decat am acum ar rezista mai mult in timp si la abuzuri. Deja ma gandesc in perspectiva ca mai sunt 2 ani pana se deschide circuitul de la Urziceni si trebuie sa am o masina pregatita.
Poate ma incumet sa mai cresc ceva performanta, insa al doilea motiv dupa bani care ma tine este faptul ca masina e FWD si am impresia ca nu prea merita.
Banuiesc ca fiind facut sa reziste un cuplu mai mare decat am acum ar rezista mai mult in timp si la abuzuri. Deja ma gandesc in perspectiva ca mai sunt 2 ani pana se deschide circuitul de la Urziceni si trebuie sa am o masina pregatita.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori