2008 Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Deep Blue
QUOTE (tuxit @ May 22 2010, 02:02 AM) Acum sunt cu ea in Franta si majoritatea francezilor o considera urata. Dar nu trebuie sa tinem cont de parerea celor care conduc Renault Modus si Twingo..
Dar despre clio ce zic francezii aia?
Nu de alta dar stiu multi "uameni" care au confundat clasicul cu clio.
Dar despre clio ce zic francezii aia?
Nu de alta dar stiu multi "uameni" care au confundat clasicul cu clio.
Salut, am revenit cu 2 poze, in week-end-ul asta am facut aproximativ 1100km cu masina, se comporta bine la drum, pana in prezent am rulat 7600km si ma declar chiar multumit. Aerul conditionat face fata cu brio, e prima data cand il folosesc din plin (am si racit din cauza lui). In rest am vazut ca se simte in largul lui intre 4500 -6000 de ture in viteza a 5-a, accelereaza rapid intre 150 -160km/h (benzina de 98). Franele sunt chiar foarte prompte, am testat asta intr-o intersectie nedirijata, cu masina venind in viteza din dreapta mea .
Cu aerul conditionat pornit, 140km/h viteza constanta, 3 persoane in masina, 8.64l/100km,
Cu aerul conditionat pornit, 140km/h viteza constanta, 3 persoane in masina, 8.64l/100km,
- Fişiere ataşate
-
- DSCF2089.JPG (971.53 KiB) Vizualizat de 2320 ori
-
- DSCF2084.JPG (911.94 KiB) Vizualizat de 2325 ori
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
QUOTE (tuxit @ Jun 8 2010, 01:12 AM) Aerul conditionat face fata cu brio, e prima data cand il folosesc din plin (am si racit din cauza lui)
Cum asa? Eu numai pot cu aerul asta, NU FACE FATA! Nu baga rece si daca baga iti sufla numai in fata (si pe auto si peste tot) si ma opresc direct la urgenta. L-am umplut cu freon si sufla un pic mai rece dar tot nu faca fata la bordul negru si la scaunele negre incinse, iar in spate e rotiserie. Mi-am varsat si eu focul in topicul tau...
Cum asa? Eu numai pot cu aerul asta, NU FACE FATA! Nu baga rece si daca baga iti sufla numai in fata (si pe auto si peste tot) si ma opresc direct la urgenta. L-am umplut cu freon si sufla un pic mai rece dar tot nu faca fata la bordul negru si la scaunele negre incinse, iar in spate e rotiserie. Mi-am varsat si eu focul in topicul tau...
Cu aerul conditionat situatia este destul de subiectiva. Al meu era fixat la 22 de grade in conditiile in care afara erau maxim 26.Acum intr-adevar daca masina e inchisa la culoare si afara e canicula sunt sigur ca nu e usor sa raceasca. Diferenta dintre 95 si 98 intr-adevar se vede la motoarele de peste 200cp. Insa la fosta mea masina o simteam si iarna, pornea mai usor si nu trebuia accelerata dupa pornire nici la -20 grade. Iarna numai de 98 folosesc.
A mea e inchisa la culoare si face fata perfect si la peste 35 grade. Raceste foarte rapid si daca iau masina dupa stationare in plin soare. Ca orientare las pe auto si implicit pe aeratoarele frontale, pe care le orientez in sus. In felul asta nu imi bate in fata si "amesteca" si aerul mai bine, jetul ducandu-se direct in zona cea mai calda, adica cea superioara, de sub plafon.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Salutare, in cele din urma am reusit sa trec "bariera" celor 10.000km , am 10700 km cu el, absolut nici o problema, la inceputul lui decembrie il duc si la prima revizie. Am atasat niste poze recente, numai bine!
- Fişiere ataşate
-
- P1210055.JPG (2.42 MiB) Vizualizat de 2311 ori
-
- P1200863.JPG (2.31 MiB) Vizualizat de 2309 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori