2007, Lancer Classic, 1,6, 98 Cp, Gri Metal

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Vin Iun 03, 2011 12:40 am

O sa vada la ITP probabil
Parca insa se putea face si o chestie cu dual XYZ ceva. Aveai si softul original si pe cel modificat. Si printr-o anume combinatie de "taste" hotarai la inceput cu ce sa porneasca masina. Nu cei de la Racing faceau dual soft?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Sâm Iun 04, 2011 11:05 am

Nu are nici o treaba ITP-ul cu softul. Eu am aceeasi masina iar la ITP aveam si soft si filtru K&N si am trecut fara probleme.
Teoretic se poate face Dual Soft si pe Lancer 1.6 sau 2.0. Dar nu cred ca are sens. (Poate ar avea sens un program pt GPL)
Am pus Dual Soft pe Evo si Ralliart ... dar nimeni nu a mai vrut softul original. (Toti au optat pentru Eco si Race)

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Sâm Iun 04, 2011 7:07 pm

Ma refeream la gaze nu la soft. Parca iti baga o sonda in toba sa vada ceva vis a vis de gazele de esapament...opacitate, CO2 probabil. Si parca norma euro 5 e legata de emisii.

Imi poti da un link te rog cu ce inseamna Eco si Race la voi. Si cat costa distractia cu dual soft pentu Ralliart? Multumesc.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Iun 06, 2011 7:44 am

Dual soft? Si cum se face switch-ul?

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Vin Iun 10, 2011 5:34 pm

nu stiu cum sta la noxe, dar am sa verific cu prima ocazie, ca va fi MOCA la mine

dual soft se schimba ca la Paul Andronic cred... nu Andrei?



Am facut saptamana asta un drum pana in Bulgaria, consum intre 5,6 si 7,5 in functie de stil de condus, AC, viteza... oricum mi s-a parut ca mai putin ca inainte (spun mi s-a parut ca eu nu sunt genul care moare de 0,5 l/100 km in + sau in - ). De ex de la Varna - Sunny Beach - Varna - Ruse - Giurgiu ~ 400 si ceva km, AC permanent, 2 pers adulte, 1 copil, 1 scaun copil de 10 kg, bagaje ENORM de grele si multe, 48km/h in localitate, 85-88 km/h in afara, 120-128 km/h pe autostrada, fara accelerari bruste => consum fix 7,06% cu benzina Rompetrol Alto 101

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Iun 11, 2011 1:37 am

@wall - Noxele vor iesi perfect dupa o resoftare. Rescrierea softului nu aduce nici o modificare in regimul de functionare al motorului in care se face testul de noxe.

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Dum Oct 23, 2011 7:28 pm

Am facut ITP-ul.

Sta PERFECT la noxe!

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mie Noi 09, 2011 10:04 pm

Am montat bucsile de la barile stabilizatoare luate de la Marty.

Rezultatul este, pentru mine spectaculos! Am incercat pe drum neasfaltat, pe drum asfaltat, dar cu denivelari mici si f dese, pe drum drept perfect, pe drum in curbe usoare avand carosabil foarte bun.

Am intrat pe drum in lucru, cu contrasensul inaltat cu un strat de astfalt. Am urcat si coborat lateral, inclusiv in curbe. Diferenta e foarte mare.

Am intrat in curbe la 90 grade, acceleram brusc si brutal (in a 2a) si strangeam din directie, pana la ruperea aderentei (cauciucuri de iarna, f moi).

Rezultatul foarte bun.


Daca bucsile rezista in timp (muuult mai dure decat cele originale care sunt plastilina pe langa ele) e o treaba foarte buna!


Marty mai pregateste-mi un set si tine-l deoparte. Da comanda si pt bucsi la bieletele antiruliu. Nu am nevoie sa le schimb, dar tot cred ca le schimb.

Merci Marty!

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Dum Iun 17, 2012 11:03 am

Anul asta (2012):
- Putina vopsea, pe vreo 4-5 elemente... zgarieturi usoare...
- Capota si oglinzile colantate cu folie Carbon gri (ca la bord)
- Numarul mutat in stanga
- senzori parcare fata (pt fite)





Apoi....

Am facut 5 ani:

Schimbat asa:
- ulei - Castrol Magnatec 5w40 (adus din Germania, nu luat de la noi)
- filtru ulei (jakoparts)
- filtru aer (jakoparts)
- filtru polen (jakoparts)
- bucsi bari stabilizatoare (mitsubishi - cele de la Marty erau cu scart, si deja mancau multa vaselina)
- curea distributie (conti)
- 2 curele accesorii (conti amandoua)
- intinzator (ina - producatorul mitsubishi)
- pompa apa (thermotec)

Pret piese 950 lei.
Pret manopera 150 lei.

Happy














Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Iun 17, 2012 7:05 pm

Well done.

Alte planuri de viitor sau ramane in stadiul asta pt o vreme?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori