2009 Lancer Sportback 1.8
In luna decembrie m-am innoit cu o noua japoneza...Mitsu meu e un sportback de 1.8 si 140-143 de cp...sper sa se inmulteasca intre timp. Sper ca diseara sa apuc sa cunosc un numar cat mai mare dintre cei prezenti pe site....Asa ca ne vd diseara la 19 la polivalenta....Si voi veni si pe parcurs cu detalii despre mitsu meu...
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
imi cer scuze am incercat sa schimb titlul topicului momentan nu am reusit...dar nu ma las usor.Tanaka a gasit bine acel topic eram prima oara pe site si ma pierdusem printre atatea topicuri. Masina este noua din 2009....cumparata la sfarsitul anului (decembrie) acum a mai avansat la aproape 2000km merge ok dar pt mine ar fi ok putin mai joasa sa incerc sa o stabilizez pe viraje unde se inclina cam mult pt gusturile mele. Momentan nu am pus decat xenon pe faza scurta,folie pe spate, pedale sparco carbon si urmeaza o lista intreaga de modificari de la schimbator de carbon sparco ,scaune sparco....evacuare (dar inca nu am gasit nimic astept sugesti PLS) si la fel si la filtru de aer astept sugestii va rog mult pt ca nu am gasit nimic dedicat.Daca a incercat cineva ceva universal si a fost multumit astept si accept cu mare placere sfaturi. S-au mai facut modificari mici de genu sigla fata ,capac motor si sigla de pe capacele de la jante au fost vopsite rosii. Urmeaza capota alb mat pt moment si apoi foarte rpobabil toata masina alb mat cu jate albe mat si o dunga rosie pe margine.Dupa ce schimb scaunele urmatorul pas va fi imbracarea banchetei spate in piele sa se asorteze perfect cu scaunele fata. Am gasit un kit de arcuri APEX care o coboara 35mm dar singura problema este ca va trebui sa schimb cauciucurile de care sunt destul de multumit cum se comporta pe apa si pe uscat chiar si asfaltul rece. Intr-un viitor destul de indepartat urmeaza prelungiri si modificari custom la capota bara fata si bara spate si ultima etapa a fi un kit de turbo sa incerc sa sar undeva la 200cp. 60 de cai nu sunt mult dar sunt destui totusi si va trebui sa gasesc varianta cea mai buna atat pt mine ca setari cat si pt motor.
Momentan cam atat si promit ca vin curand si cu poze doar ca astept o vreme mai ok ca sa pot sa ii fac niste poze decente.
Momentan cam atat si promit ca vin curand si cu poze doar ca astept o vreme mai ok ca sa pot sa ii fac niste poze decente.
O dezamagire foarte mare ma cuprins acum cateva minute cand dupa ce am spalat masina am observat un luft de circa 1,5cm deasupra farului stanga( cel avariat in accident) .Cei de la service-ul M Car fac o munca de mantuiala si cam atat. Dupa ce am socs masina am observat si ca bucata imitatie de carbon lucioasa de pe bord are zone matuite si cu greu am reusit sa ii conving sa o revigoreze. Dar deja mi s-a ridicat paru pe mine cand am vazut ca la farul stanga intre far si capota efectiv bagi mana cu totul, iar la farul dreapta abea daca intra varful unghiilor. Diferenta intre far si bara fata este si ea foarte vizibila. Stie cineva alt service mitubishi inafara de cel din expozitiei(in spate la Romexpo)? si sincer ca un sfat prietenesc evitati service-ul acesta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori