2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 140 Cp Orient Red Inform

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Mar 17, 2010 3:32 pm

Iata si primul set de poze cu mitsu. Este varianta absolut standard cu exceptia stergatoarelor pe care le-am schimbat cu unele Bosch.



Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Mar 17, 2010 3:33 pm

Frumoasa. Sa te bucuri de ea.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Mar 17, 2010 5:24 pm

wellcome! felicitari... sa ai grija de ea si ea de tine...

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Iun 16, 2010 4:11 pm

Eh, a trecut ceva vreme si am ajuns si eu sa fac revizia de 20k. Am mers la MIT pentru ca aveau manopera gratuita si m-a ajuns pe la 870 RON: filtru aer + filtru polen + filtru ulei + filtru combustibil + schimb ulei (Mobil).

Am aflat cu ocazia asta si faptul ca nu poti sa astepti sa faci revizia la 20k, ci trebuie facuta mai pe la 15k, din urmatorul motiv: In momentul in care am plecat cu masina din parcarea service-ului nu mi-a venit sa cred ce diferenta uriasa este in comportamentul masinii - motorul deodata a devenit mai economic si i-a revenit sunetul placut de la inceput, ventilatorul baga aer in interior muuult mai puternic, AC-ul mi-a inghetat dintii in 2 minute in conditii de 35 grade in exterior. E clar ca in conditiile din tara noastra revizia asta trebuia sa o fac mai devreme.

Placutele de frana erau la 6,2mm respectiv 6,5mm astfel ca probabil le voi mai putea folosi chiar si dupa revizia de la 35k. Oamenii au fost foarte amabili cu exceptia faptului ca nu am putut sta langa masina cat au lucrat la ea (nici nu am insistat ce-i adevarat).


Pur informativ, din cate am observat pe factura manopera ar fi costat aprox 250 RON.

Sunt in continuare foarte multumit de masina si abia astept concediul cand am de gand sa o duc la plimbare prin europa pana pe la Stockholm. Sunt foarte curios sa vad cum se comporta in mers constant la viteza maxima pe Autobahn.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Iun 16, 2010 4:14 pm

Nu mai fi curios cum merge la viteza maxima constant.... uzura inutila + riscul la care te expui.... Eu am schimbat uleiul la 10.000 km si pt restul ma duc la 15.000.

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Iun 16, 2010 4:20 pm

QUOTE (n.vasiliu @ Jun 16 2010, 04:14 PM) Nu mai fi curios cum merge la viteza maxima constant.... uzura inutila + riscul la care te expui....

Riscul la care ma expun este minim pentru ca totusi viteza maxima ( care imi pare ca e chiar limitata din faptul ca masina deodata in jur de 230km/h nu mai vrea sa accelereze deloc ) nu este chiar ametitoare iar pe Autobahn marcajele sunt exceptionale iar drumul foarte larg. Trebuie sa ai un ghinion incredibil ca sa o patesti sau sa faci asta pe vreme nefavorabila ceea ce ar fi intr-adevar o imbecilitate.

Cat tine de uzura, la viteza maxima din cate imi aduc aminte motorul sta intr-o plaja de turatii sigura (pe la 3500) asa ca nu cred ca poate fi vorba de o uzura excesiva. In plus cam din 200 in 200 km sunt limitari de viteza pe portiuni, asa ca nu va fi chiar talpa la podea de la intrarea in Germania si pana la iesire.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Iun 16, 2010 4:43 pm

La VMax parca totusi sta pe la 4000+ rpm... ceea ce mi se pare mult.... Ma rog. Sa-mi zici cum se comporta. Eu i-am dat doar un "spritz" pana la VMax si apoi am lasat-o....

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Iun 16, 2010 5:26 pm

Ieftina revizia. Placutele nu iti recomand sa le schimbi la ei. Te umfla la pret fara rost. Niste placute foarte bune sunt EBC Greenstuff care sunt net peste cele stock si mai ieftine decat la dealer. EBC sunt cam 250ron, iar cele de la dealer trec de 400ron fara montaj.
Viteza maxima la DID este la 215 (pe ceas) si se simte ca este limitata, in sensul ca in momentul in care atinge viteza aia se simte cum ii taie alimentarea. Turatia este peste 4000 si o sa auzi motorul ca este foarte turat. Eu am prins o autostrada in germania unde cu 200 la ora trebuia sa mergi pe banda 1 ca sa ii lasi pe cei cu mercedes si bmw sa treaca (probabil aveau 250). Asa am mers cam 100km cu pedala apasata la maxim.
Nu cred ca uzura e mult prea mare, mai ales ca nu faci asta in fiecare zi.
Sa ai drumuri bune.

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Mie Iun 16, 2010 5:39 pm

Super oferta Ciprian cu revizia!
Eu am facut-o astazi (pentru 30k dar aceleasi consumabile schimbate ) si m-a costa 1200 cu tot cu TVA!
300 a fost doar manopera!

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Iun 16, 2010 5:58 pm

QUOTE (laudia1975 @ Jun 16 2010, 05:39 PM) Eu am facut-o astazi (pentru 30k dar aceleasi consumabile schimbate ) si m-a costa 1200 cu tot cu TVA!
300 a fost doar manopera!

Pai tot pe acolo inseamna. Eu am avut manopera gratuita pt ca a fost prima revizie si in acest caz e promotie la MIT, dar altfel costul a fost asemanator cu ce spui tu

QUOTE (cix @ Jun 16 2010, 05:26 PM) Placutele nu iti recomand sa le schimbi la ei. Te umfla la pret fara rost. Niste placute foarte bune sunt EBC Greenstuff care sunt net peste cele stock si mai ieftine decat la dealer

Dar merge sa vin cu propriile piese la revizie pe perioada garantiei ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori