2010 Lancer Sport Sedan 1.8 143 Cp Cool Silver
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Hey,
Nu am avut ideea de a face Y ca pe diesel si sa pun 2 tobe...am apelat la cea mai simpla si sa zicem...provizorie, evacuarea de pe stanga e "oarba". Pe dreapta am inlocuit teava originala care iesea din toba cu alta ca s-o aduc pe scobitura din bara asta. M-a costat aproximativ 450 ron, numai tipsurile au fost 120 fiecare...poate o sa ma loveasca vreodata o toba cu 2 evacuari sau vreo punga cu bani si o sa intreb daca pot sa o fac in Y ca pe diesel cu 2 tobe micute cu un silencer puternic pentru a acoperi zgomotul care oricum e destul de pronuntat fara toba originala.
Motivul pentru care nu a mers varianta cu treava in Y este ca spre deosebire de diesel, benzinara ar fi facut un zgomot naspa ca o huruiala...
Nu am avut ideea de a face Y ca pe diesel si sa pun 2 tobe...am apelat la cea mai simpla si sa zicem...provizorie, evacuarea de pe stanga e "oarba". Pe dreapta am inlocuit teava originala care iesea din toba cu alta ca s-o aduc pe scobitura din bara asta. M-a costat aproximativ 450 ron, numai tipsurile au fost 120 fiecare...poate o sa ma loveasca vreodata o toba cu 2 evacuari sau vreo punga cu bani si o sa intreb daca pot sa o fac in Y ca pe diesel cu 2 tobe micute cu un silencer puternic pentru a acoperi zgomotul care oricum e destul de pronuntat fara toba originala.
Motivul pentru care nu a mers varianta cu treava in Y este ca spre deosebire de diesel, benzinara ar fi facut un zgomot naspa ca o huruiala...
Salutare,
Am ajuns si la 2 ani de la achizitie si se cere o revizie de 2 ani (26000 km). Am sunat la service-urile din Bucuresti si am primit asa:
1. Metalurgiei aproximativ 1000 RON--ulei Mobil/Texaco 5w40
2. Expozitiei 900 RON --ulei Mobil/Texaco 5w40
3. Mit Motors -- ulei Mobil 10w40
A. 550 RON cu piese care nu sunt originale dar tot din service de la ei (acorda garantie)
B. 750 RON cu piese originale
Care sunt parerile voastre? Ati mai facut de curand revizii?
Am ajuns si la 2 ani de la achizitie si se cere o revizie de 2 ani (26000 km). Am sunat la service-urile din Bucuresti si am primit asa:
1. Metalurgiei aproximativ 1000 RON--ulei Mobil/Texaco 5w40
2. Expozitiei 900 RON --ulei Mobil/Texaco 5w40
3. Mit Motors -- ulei Mobil 10w40
A. 550 RON cu piese care nu sunt originale dar tot din service de la ei (acorda garantie)
B. 750 RON cu piese originale
Care sunt parerile voastre? Ati mai facut de curand revizii?
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Salut!
S-o stapanesti sanatos de pe acum si sa te bucuri de ea asa cum ne bucuram toti de ele.
Ca performante pot spune ca fuge destul de bine, la 4000 de ture se simte. Dar in acelasi timp nu poti considera masina asta o masina cu care sa te intreci...are 143 de cai pana la urma, ceea ce nu e extraordinar de mult.
Consumul...la mine tot astept sa mai scada...e maricel deocamdata la drum intins e in jur de 8, 8 si ceva iar in oras 11-12.
S-o stapanesti sanatos de pe acum si sa te bucuri de ea asa cum ne bucuram toti de ele.
Ca performante pot spune ca fuge destul de bine, la 4000 de ture se simte. Dar in acelasi timp nu poti considera masina asta o masina cu care sa te intreci...are 143 de cai pana la urma, ceea ce nu e extraordinar de mult.
Consumul...la mine tot astept sa mai scada...e maricel deocamdata la drum intins e in jur de 8, 8 si ceva iar in oras 11-12.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 83 vizitatori