Lancer Classic 1.6 Black
Masinile nu degeaba se incalzesc mai greu iarna. Temperatura de start, aerul care intra in compartimentul motor e mult mai rece iarna. Daca pui carton, nu va intra aer asa de mult in compartiment, iar radiatorul nu va raci asa tare. Oricum, de reglajul temperaturii nu trebuie sa ne facem griji, pentru asta fiind termocupla, atata timp cat radiatorul acoperit mai poate disipa suficienta caldura. Dar se va incalzi ceva mai repede motorul.
Desi n-as putea spune cat influenteaza, dar daca e ceva mai cald in anumite zone ale compartimentului, teoretic aerul din admiisie ar trebui sa fie mai cald cu cateva grade. Ceea ce e un lucru bun, dat fiind ca poate reduce (f putin) consumul, dat fiind ca aerul nu va avea densitate asa mare.
Desi n-as putea spune cat influenteaza, dar daca e ceva mai cald in anumite zone ale compartimentului, teoretic aerul din admiisie ar trebui sa fie mai cald cu cateva grade. Ceea ce e un lucru bun, dat fiind ca poate reduce (f putin) consumul, dat fiind ca aerul nu va avea densitate asa mare.
Cartonul pus la radiator nu are nici un rost decat doar daca ai termostatul defect. Termostatul deschide si lasa apa sa circule prin radiator cand aceasta depaseste 90+ grade duca ce temperatura lichidului de racire scade sub 90 si ceva de grade termostatul inchide si nu mai circula lichidul prin raditaor si tot asa ca sa mentina temperatura motorului undeva la intre 90 si 100 grade. Asta e temperatura optima. Cand pornesti dimineata motorul termostatul ramane inchis pana cand lichidul de racire depaseste 90 grade apoi intra in ciclul de functionare descris mai sus. Deci degeaba pui carton ca nu te ajuta. Eu nici cand aveau aimei dacie nu puneam carton insa daca la drum intins iarna temperatura la apa statea sub zona normala schimbam termostatul.
DAca pui carton e posibil sa te trezesti ca iti firbe motorul intr-un ambuteiaj sau ceva de genu.
DAca pui carton e posibil sa te trezesti ca iti firbe motorul intr-un ambuteiaj sau ceva de genu.
Diferente nu are cum sa nu fie. Prea crede lumea ca daca masina are electronica si tehnologie la greu in ea, invinge legile legile fizicii.
Eu de 2 ani ii pun la masina. Acuma ca m-am mutat sus in deal, o sa fie si mai important sa aiba "cartonul" pentru ca pana la job, motorul nu prea e in sarcina. Deci cu cat se va incalzi mai repede, cu atat mai bine.
Eu am ramas surprins anul trecut (era dea binelea sub 0 grade) cand am mers pana in Oradea si la destinatie am deschis capota si puteam sta lejer cu mana pe partea de sus a radiatorului. Era putin caldut. Daca aveai mainile inghetate, nu era cel mai bun incalzitor de maini
Eu de 2 ani ii pun la masina. Acuma ca m-am mutat sus in deal, o sa fie si mai important sa aiba "cartonul" pentru ca pana la job, motorul nu prea e in sarcina. Deci cu cat se va incalzi mai repede, cu atat mai bine.
Eu am ramas surprins anul trecut (era dea binelea sub 0 grade) cand am mers pana in Oradea si la destinatie am deschis capota si puteam sta lejer cu mana pe partea de sus a radiatorului. Era putin caldut. Daca aveai mainile inghetate, nu era cel mai bun incalzitor de maini
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori