2010 Lancer Sportback Ralliart
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (sicae2k @ Sep 11 2012, 10:13 AM) pai ce alte detalii sa mai dau? impresia este ca ii intereseaza sa mearga masina fix cat e in garantie, dupa care, cum ti-e norocul, daca se strica, mai bine pentru ei. maine scanez fisa cu ce verificari ar trebui facute la revizie (desi e scris si in cartea masinii).
Aceasta este o abordare generala, iar daca dupa garantie incepe sa pice devi cotizant major.
Nu vreau sa pun intr-o lumina proasta service Mitsubishi, dar va pot face cateva recomandari care nu-i deranjeaza pe ei si voi va sigurati ca aveti masinile in stare buna mult timp.
La motor uleiul este recomandat sa fie schimbat la 7500Km - maxim 10000Km parcursi cu el. Folositi ulei sintetic cu specificatile recomandate de producator.
Recomandarea pentru motorele 4b11t daca sunt folosite intensiv este: 10W60 sintetic.
Cutia de viteze de tip SST necesita un schimb de ulei la maxim, maxim 7500Km si tot timpul uleiul sa fie la nivel.
Cutiile de viteza SST se repara greu, va putem sprijini insa nu e comod si este foarte scump. Recomandarea este sa schimbati extrem de des uleiul la cutile acestea de viteza folosind uleiul recomandat de producator.
Aceasta este o abordare generala, iar daca dupa garantie incepe sa pice devi cotizant major.
Nu vreau sa pun intr-o lumina proasta service Mitsubishi, dar va pot face cateva recomandari care nu-i deranjeaza pe ei si voi va sigurati ca aveti masinile in stare buna mult timp.
La motor uleiul este recomandat sa fie schimbat la 7500Km - maxim 10000Km parcursi cu el. Folositi ulei sintetic cu specificatile recomandate de producator.
Recomandarea pentru motorele 4b11t daca sunt folosite intensiv este: 10W60 sintetic.
Cutia de viteze de tip SST necesita un schimb de ulei la maxim, maxim 7500Km si tot timpul uleiul sa fie la nivel.
Cutiile de viteza SST se repara greu, va putem sprijini insa nu e comod si este foarte scump. Recomandarea este sa schimbati extrem de des uleiul la cutile acestea de viteza folosind uleiul recomandat de producator.
Salutare!
Sper ca la cutia de viteze de tip SST ati vrut sa spuneti 75.000, nu 7.500? Intentia mea era sa schimb uleiul din cutie la 3 ani, respectiv 30.000 in cazul meu, adica la toamna. Daca ma puteti ajuta voi cu asta, si mai bine nici macar nu imi e clar ce ulei se pune motul 75w140? Ar fi cam nasol sa trebuiasca schimbat la 7.500, adica la 6 luni, ca la motor, ca trebuie demontata bateria ca sa ajungi la dopul de la ulei, nu?
QUOTE (RACINGCODE @ Jan 19 2013, 08:26 PM) Aceasta este o abordare generala, iar daca dupa garantie incepe sa pice devi cotizant major.
Nu vreau sa pun intr-o lumina proasta service Mitsubishi, dar va pot face cateva recomandari care nu-i deranjeaza pe ei si voi va sigurati ca aveti masinile in stare buna mult timp.
La motor uleiul este recomandat sa fie schimbat la 7500Km - maxim 10000Km parcursi cu el. Folositi ulei sintetic cu specificatile recomandate de producator.
Recomandarea pentru motorele 4b11t daca sunt folosite intensiv este: 10W60 sintetic.
Cutia de viteze de tip SST necesita un schimb de ulei la maxim, maxim 7500Km si tot timpul uleiul sa fie la nivel.
Cutiile de viteza SST se repara greu, va putem sprijini insa nu e comod si este foarte scump. Recomandarea este sa schimbati extrem de des uleiul la cutile acestea de viteza folosind uleiul recomandat de producator.
QUOTE (wall @ Jan 19 2013, 08:02 PM) Cum te impaci cu placutele yellow stuff dupa ceva vreme?
Salut!
Dupa vreo luna nu am mai simtit nici o diferenta. Poate m-am obisnuit eu cu ele, poate s-au uzat...
QUOTE (speed29 @ Jan 19 2013, 09:02 PM) 10W60 daca ii rupi dintii(5000-8500 rpm) daca mergi linistit 5W30 (4000-5000 rpm)
Salut,
La ultimul schimb, cred ca am spus pe aici, am renuntat la 5w50 (mobil) si am pus 5w30 (motul 8100). Merg linistit in 90% din timp si mi se pare ca se intelege mai bine masina cu uleiul asta. Parca consuma mai putin si trage mai bine, dar e mai mult subiectiv.
Sper ca la cutia de viteze de tip SST ati vrut sa spuneti 75.000, nu 7.500? Intentia mea era sa schimb uleiul din cutie la 3 ani, respectiv 30.000 in cazul meu, adica la toamna. Daca ma puteti ajuta voi cu asta, si mai bine nici macar nu imi e clar ce ulei se pune motul 75w140? Ar fi cam nasol sa trebuiasca schimbat la 7.500, adica la 6 luni, ca la motor, ca trebuie demontata bateria ca sa ajungi la dopul de la ulei, nu?
QUOTE (RACINGCODE @ Jan 19 2013, 08:26 PM) Aceasta este o abordare generala, iar daca dupa garantie incepe sa pice devi cotizant major.
Nu vreau sa pun intr-o lumina proasta service Mitsubishi, dar va pot face cateva recomandari care nu-i deranjeaza pe ei si voi va sigurati ca aveti masinile in stare buna mult timp.
La motor uleiul este recomandat sa fie schimbat la 7500Km - maxim 10000Km parcursi cu el. Folositi ulei sintetic cu specificatile recomandate de producator.
Recomandarea pentru motorele 4b11t daca sunt folosite intensiv este: 10W60 sintetic.
Cutia de viteze de tip SST necesita un schimb de ulei la maxim, maxim 7500Km si tot timpul uleiul sa fie la nivel.
Cutiile de viteza SST se repara greu, va putem sprijini insa nu e comod si este foarte scump. Recomandarea este sa schimbati extrem de des uleiul la cutile acestea de viteza folosind uleiul recomandat de producator.
QUOTE (wall @ Jan 19 2013, 08:02 PM) Cum te impaci cu placutele yellow stuff dupa ceva vreme?
Salut!
Dupa vreo luna nu am mai simtit nici o diferenta. Poate m-am obisnuit eu cu ele, poate s-au uzat...
QUOTE (speed29 @ Jan 19 2013, 09:02 PM) 10W60 daca ii rupi dintii(5000-8500 rpm) daca mergi linistit 5W30 (4000-5000 rpm)
Salut,
La ultimul schimb, cred ca am spus pe aici, am renuntat la 5w50 (mobil) si am pus 5w30 (motul 8100). Merg linistit in 90% din timp si mi se pare ca se intelege mai bine masina cu uleiul asta. Parca consuma mai putin si trage mai bine, dar e mai mult subiectiv.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Eu iti recomand sa schimbi toate consumabilele inclusiv ulei asa cum zice producatorul in cartea masinii, sa pui ulei care sa respecte specificatiile din carte.
Nustiu ce recomanda mitsubishi i ncarte pentru motorul tau dar pentru al meu pot pune ulei incepand de la 0w20 si terminand cu 10w50 si sa respecte specificatiile a3/b3 sau a5/b5 parca.
0w20 e un ulei foarte subtire pe cand 1w50 e destul de vascos. Motoarele moderne nu mai necesita uleiuri foarte vascoasa. Un ulei foarte vascos creste presiunea in motor, mareste putin consumul si ingreuneaza pornirile la rece. Pentru clima din tara noastra si pentru o utilizare normala a masinii 5w30 e suficient iar daca mergi sport poti pune si 0w40 sau 5w40. Ulei mai vascos nu merita sa pui pentr ca iesi din gama uleiurilor sintetice si un astfel de ulei se preteaza doar cand masina este folosita cu precadere la curse/raliuri iar daca exploatezi masina intr-un astfel de regim atunci uleiul trebuie schimbat mult mai des.
Nustiu ce recomanda mitsubishi i ncarte pentru motorul tau dar pentru al meu pot pune ulei incepand de la 0w20 si terminand cu 10w50 si sa respecte specificatiile a3/b3 sau a5/b5 parca.
0w20 e un ulei foarte subtire pe cand 1w50 e destul de vascos. Motoarele moderne nu mai necesita uleiuri foarte vascoasa. Un ulei foarte vascos creste presiunea in motor, mareste putin consumul si ingreuneaza pornirile la rece. Pentru clima din tara noastra si pentru o utilizare normala a masinii 5w30 e suficient iar daca mergi sport poti pune si 0w40 sau 5w40. Ulei mai vascos nu merita sa pui pentr ca iesi din gama uleiurilor sintetice si un astfel de ulei se preteaza doar cand masina este folosita cu precadere la curse/raliuri iar daca exploatezi masina intr-un astfel de regim atunci uleiul trebuie schimbat mult mai des.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Va asigur ca este mai ieftin sa schimbati uleiul decat sa reparati cutiile de viteze SST.
Dupa cum se vede la cele mecanice nu am intervenit asupra intervalului de schimbare a uleiului.
Deja reprezententa a schimbat foarte multe cutii de viteza SST si a primit alte reclamatii de la ele, solutia sa le mentineti in forma, eventual si dupa garantie este sa le protejati schimband uleiul mai des.
Referitor la uleiul de motor acesta are doua numere de exemplu 10W50.
10 se refera la vascozitatea la rece care este bine sa fie in zona agreeata de producator, iar 50 se refera la mentinerea vascozitatii la cald. Aceasta cifra poate fi depasita fara nici un fel de problema.
Mentinerea vascozitatii uleiului nu face decat ca functionarea sa fie mai corecta, aceste motoare pe langa ungere folosesc comanda hidraulica la variatia axelor cu came admisie si evacuare MIVEC si intinzator hidraulic la lantul de distributie.
Fizic un ulei 10w40 si 10W60 au aceeasi vascozitate cand le priviti la turnarea in motor, dar la cald 60 isi mentine proprietatile mai apropiate de ce a fost la rece comparativ cu 40.
Inarna este perfect 5w50, vara 10W60.
Experienta noastra in aceste motoare este mare si daca vreti sa va bucurati gratuit de ea foarte bine daca nu alegerea va apartine nimeni n va obliga la nimic, dar noi iubim masinile, ne place ce facem si avem respect pentru ele si banii duneavoastra.
Lucram foarte mult pe modele din gama Mitsu si ne mandrim cu aceasta experienta, modificam masini de curse:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
masini de strada modificate:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
masini de strada stock
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
O sa vedeti cat de des apar modelel mistu la noi in portofoliu si poate ca asa o sa intelegeti la ce ne referim. Voi va puteti da cu parerea, noi afisam opinii la care s-a ajuns in urma experientei, a monitorizarilor, logarilor, deschiderilor motorelor de curse dupa 2-3 etape. Asa se pot vedea, masura uzuri, copresii, presiuni...Un ulei 0w30 dupa jumatate de ora de utilizare intensiva isi pierde vizibil din calitati intarziind comanda axelor cu came, nu le tine perfect pe pozitie la ralanti, are latente datorita subtierii lui.
Dupa cum se vede la cele mecanice nu am intervenit asupra intervalului de schimbare a uleiului.
Deja reprezententa a schimbat foarte multe cutii de viteza SST si a primit alte reclamatii de la ele, solutia sa le mentineti in forma, eventual si dupa garantie este sa le protejati schimband uleiul mai des.
Referitor la uleiul de motor acesta are doua numere de exemplu 10W50.
10 se refera la vascozitatea la rece care este bine sa fie in zona agreeata de producator, iar 50 se refera la mentinerea vascozitatii la cald. Aceasta cifra poate fi depasita fara nici un fel de problema.
Mentinerea vascozitatii uleiului nu face decat ca functionarea sa fie mai corecta, aceste motoare pe langa ungere folosesc comanda hidraulica la variatia axelor cu came admisie si evacuare MIVEC si intinzator hidraulic la lantul de distributie.
Fizic un ulei 10w40 si 10W60 au aceeasi vascozitate cand le priviti la turnarea in motor, dar la cald 60 isi mentine proprietatile mai apropiate de ce a fost la rece comparativ cu 40.
Inarna este perfect 5w50, vara 10W60.
Experienta noastra in aceste motoare este mare si daca vreti sa va bucurati gratuit de ea foarte bine daca nu alegerea va apartine nimeni n va obliga la nimic, dar noi iubim masinile, ne place ce facem si avem respect pentru ele si banii duneavoastra.
Lucram foarte mult pe modele din gama Mitsu si ne mandrim cu aceasta experienta, modificam masini de curse:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
masini de strada modificate:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
masini de strada stock
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
O sa vedeti cat de des apar modelel mistu la noi in portofoliu si poate ca asa o sa intelegeti la ce ne referim. Voi va puteti da cu parerea, noi afisam opinii la care s-a ajuns in urma experientei, a monitorizarilor, logarilor, deschiderilor motorelor de curse dupa 2-3 etape. Asa se pot vedea, masura uzuri, copresii, presiuni...Un ulei 0w30 dupa jumatate de ora de utilizare intensiva isi pierde vizibil din calitati intarziind comanda axelor cu came, nu le tine perfect pe pozitie la ralanti, are latente datorita subtierii lui.
@Flipper am 9Litri de 0w40 in garaj daca vrei iti fac cadou un schimb dar cand la 4-5000 km o sa incepi sa auzi cum bat tachetii sa nu injuri.Din partea mea este un gunoi de ulei pentru 4b11 vorbim de la 5w30 in sus.
@racingcode la 30.000 se schimba uleiul la SST daca se umbla la ea de persoane "cunoscatoare"se alege praful de cateva mii bune de iepuroi.
@racingcode la 30.000 se schimba uleiul la SST daca se umbla la ea de persoane "cunoscatoare"se alege praful de cateva mii bune de iepuroi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori