2000 Lancer Mr , 1.6 - 172cp , Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mie Sep 22, 2010 10:46 pm

QUOTE (cristibna @ Sep 22 2010, 10:41 PM) Are ceva de mers pentru o intalnire , dar daca vii cu ea in tara si nu te prezinti la o intalnire...

Scuze, nu am vazut locatia...Oricum, exista youtube

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Sep 22, 2010 11:14 pm

Absolut superba : sa o stapanesti sanatos si fara incidente....bravo... ( te invidiez )
Speechless :|


P.S are sticker cu " The spirit of competition" si acolo unde ii e locul

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Sep 23, 2010 12:56 am

Nu credeam sa existe un motor de 1,6 aspirat care sa produca o asemenea putere, asa ca m-am documentat si pare a fi un 4G92 mivec cu 175CP la baza...o raritate.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Sep 23, 2010 1:31 am

^^^ Da-mi si mie te rog referintele.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 23, 2010 2:14 am

Daca masinuta are atatia cai din fabrica, nu umbla (degeaba) sa ii pui filtre sport sau alte aiureli. Pastreaza banii pt intretinere/reparatii, masinuta e o bijuterie si merita ce e mai bun (OEM!).

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Sep 23, 2010 7:15 am

QUOTE (fastcarjunkie @ Sep 23 2010, 01:31 AM) ^^^ Da-mi si mie te rog referintele.

4G92-MIVEC DOHC 16 Valve

* Total Displacement - 1597cc
* Bore - 81.0mm
* Stroke - 77.5mm
* Compression Ratio - 11:1
* Maximum Output - 128 kW (174 PS; 172 bhp) @ 7,500 rpm
* Maximum Torque - 167 N?m (123 ft?lbf) @ 7,000 rpm

Applications

* Mitsubishi Lancer
* Mitsubishi Mirage
* Proton Satria
* Proton Wira
* Mitsubishi Carisma

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4G9_engine

Frumoasa masina, sa va stapaniti cu placere!

Avatar utilizator
Marios
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 5:11 pm

Mesaj de Marios » Joi Sep 23, 2010 5:28 pm

Da intradevar modelul motorului este 4G92 cc1597 are 1145 kg(+alte 30kg ale lautarilor..din spate)si nu este editie limitata,anul fabricatiei este 13 05 2000 si a fost adusa aici in anul2003.
Sincer inca nu am test.masina sa vad in cat timp ajunge la 100km dar am ajuns la 210km....mai vroia dar nu ma incred prea tare in cauciucurile fata(tr. schimbate)parerea mea este ca trece de 220 (max vit)
INTREBARE astazi de dimineata am incercat treapta 1 de viteza la peste 6.500 rtmin mi-sa taiat benzina...de ce?mentionez ca modelul acesta a fost triptronic acum are o cutie manuala 5+1 se poate avea un fel de siguranta pt a nu arde motorul?am auzit si un zgomot ca si cum ar fi supra alimentat cu benzina.
Cum am achizitionat masina...o simpla intamplare,banal defapt,urmeaza sa facem un copil,eu si sotia mea,si ma tot batea la cap ca masina de familie nu este Honda civic cu doua portiere si ca ar trebui sa luam una saloon ok...si am gasit mivec saloon fine for me...mai ales ca tot imi doream un civic Type-r si nu gaseam...una mai buna toate erau obosite si neintretinute.
Sincer m-am despartit cu greu de honduca mea dar o sa uit usor....
Poze cu fosta
Voua care va este mai simpatica?cu motorul de lancer si caroseria de honda .....era avion ganditiva caroseria de civic 98 are 930kg
Andrei la modelul 97-2001 de civic type-r ma refeream cand spuneam ca este o copie on ghilimele spus are aceleasi calitati ale motorului greutate difera
Fişiere ataşate
06082010.jpg
06082010.jpg (1.09 MiB) Vizualizat de 2446 ori
06082010001.jpg
06082010001.jpg (944.97 KiB) Vizualizat de 2455 ori

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Joi Sep 23, 2010 7:23 pm

[quote name='Marios' date='Sep 23 2010, 05:28 PM' post='72082']

Nu stiu daca taiatul gazului are legatura cu schimbarea cutiei de viteza. Oricum, e cam devreme pentru o masina cu atatia cai.
...dar tot deosebita este masina...

Avatar utilizator
Marios
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 5:11 pm

Mesaj de Marios » Joi Sep 23, 2010 8:12 pm

Nu am inteles sensul Andrei e cam devreme pentru atatia cai?cam devreme sa taie gazul la 6.500 turatii?Ma gandeam ca nu ca nu are legatura cu cutia de viteze de ce face asa atunci?poate are furtunul de retur bagat pe admisie???nu m-am uitat... se poate sa bage multa benzina si sa nu o arda in timpi.....
Am luat o pompa de benzina care ar baga mai multa benzina...ma gandesc sa inlocuiesc originala...sa vedem ce timpi o sa scoata ca tot sunteti curiosi in cat timp ajunge la100km....sincer si eu sunt

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Joi Sep 23, 2010 9:26 pm

Lancerul meu taie alimentarea la 6500 si are 1.6 l, 98 hp si un motor sohc. Pe de alta parte, japonezii nu deseneaza un turometru cu rosu de la 8000 ca masina sa taie la 6500. Daca cineva stie vreun caz de o astfel de neconcordanta, poate sa ma combata.
Vreau sa spun de fapt ca, la un motor cu cilindree mica (1.6), cu un cuplu nu prea mare (160 NM), herghelia nu poate fi completa decat la turatii mari.
Posteaza problema in segmentul tehnic de pe forum si poate iti da cineva idei oricum, nu te apuca de ea dupa ureche.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori