2010 Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 109 Cp - Cool Silver

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Mai 02, 2011 1:20 pm

o aproximare a la Romanica.

in fond si la urma urmei totul depinde de cine iti face service-ul si ce tarif au pe manopera. piesele si la tine o sa fie ca si la mine poate f putin diferite la pret.

Cat despre ulei nici nu stiu ce marca au pus. Mi-au spus ca e ulei mitsubishi original si mi-a fost suficient.
Masina e mult mai aspra fata de cum era cand am dus-o.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mai 02, 2011 1:38 pm

Malakai, tu poti sa renunti la a schimba filtru lde aer ca in carte scrie case schimbala 60.000km si filtrul de polen odata la 2 revizii. Deci poti scuti lejer 250RON.
Eu la logan cand schimbam filtru lde aer la 10.000km era apraope curat, mergea lejer 30.000km daca il scuturam la fiecare revizie dar producatorul zicea ca trebuie schimbat la fiecare 10.000km. La lancer producatoru lzice ca se schimba la 60.000km si la fiecare revizie se curata si se schimba mai devreme doar daca e necesar.
Citeste putin cartea de service sa vezi ce si la cati km se schimba, daca nu ai citito deja.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Mai 02, 2011 1:55 pm

Eu l-am scuturat putin cu vreo 2000 km inainte de revizie. Era murdar si in urma scuturarii si periajului s-a mai dus ceva din mizeria acumulata insa nu multa dar nu am simitit atunci nici o diferenta la masina. Probabil ca mai putea fi folosit si la mine inca cateva mii de km. Acum dupa ce am luat-o e ok; cu vre-o 2-3 saptamani inainte de revizie a inceput sa mi se para ca masina a devenit mai lenesa dar acum s-a rezolvat. De asta ziceam ca sunt f multumit. Sincer nu imi pare rau dupa nici macar un leu . sper sa poti spune si tu acelasi lucru.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Aug 08, 2011 10:34 am

Salutare tuturor. Stiu ca nu am mai postat de mult, insa nu prea am avut ce face pt ca in mare parte am fost plecat sau nu am avut net si incidente nu am avut ca sa zic ca s-a intamplat ceva important cu masina, pana in acest weekend.

Iata ca nu a trecut mult timp de la revizie si dupa 1000 si ceva de km de atunci sau mai bine zis km efectuati de la cumparare pana la aparitia incidentului 16800-17000 sa zicem nu am avut absolut nici o problema. Dar sa revenim.

Sambata seara dupa ce am ajuns acasa a trebuit sa mai fac un ultim drum. Cand am pornit totul era ok pana cand am ajuns in treapta 3 dar si atunci pot spune ca era ok la 2000 ture dar cand am saltat de 2500 de ture schimbatorul a inceput sa trepideze din ce in ce mai puternic in functie de cum acceleram. Pe la 4000 ture trepida si turuia toata masina sau ma rog aceasta impresie o avem eu care sun obisnuit cu zgomotul motorului. M-am speriat putin si am evitat sa mai folosesc treapta 3 sau cand o foloseam era de durata foarte scurta si fara sa fortez.

Azi dimineata am dus-o la service, RMB Cluj.
Acolo am povestit despre ce era vorba; am luat in masina pe unul din mecanici si i-am aratat. Am condus eu masina pt ca normal deja stiam cum sa fac si ce sa fac ca sa se manifeste cat mai pronuntat. Mi-a spus ca e posibil sa fie ceva de la cutia de viteze. Trepidatiile apar doar in treapa 3. In orice alta treapta se comporta perfect normal.
Cat despre faptul ca atunci cand bagi in marcharier uneori caraie; ma rog la mine foarte rar s-a intamplat dar s-a intamplat; este din seria: "Asa fac toate".

Desi erau foarte aglomerati si ma puteau programa doar joi m-au intrebat daca am de facut vre-un drum lung saptamana aceasta si le-am spus ca vineri seara ar trebui sa dau o fuga pana la Constanta au insistat sa ramana putin la ei sa se uite ca in cazul in care trebuie sa comande piese sa fie gata la timp.
Asa ca azi dimineata in jurul orie 9 a ramas la service. Mi-au spus ca nu cred ca este nimic grav dar nici nu este normal sa se intample acest lucru dupa doar un an de la achizitie ca vorba aceea e inca noua si sa stau linistit ca se va rezolva pe garantie.

Cred ca nu imi ramane decat sa astept sa ma sune sa imi spuna ce a avut.
Oricum o sa va tin la curent.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Mar Aug 09, 2011 12:37 pm

e putin nasoala treaba.
s-au uitat la cutie si nu e treba de timonerie cum credeau. trebuie sa imi desfaca cutia de viteze.
masina ramane la reprezentanta 10 zile cel putin in 17 e programata la desfacerea cutiei ca e lipsa mare de personal si se pare ca clientii cu garantie nu prea au prioritate Pacat.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Aug 09, 2011 1:27 pm

Sa-ti dea masina la schimb. Tot au campania aia. Cere informatii, NU ramane pe jos.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Mar Aug 09, 2011 2:19 pm

Imi da masina la schimb daca depun o garantie de 200-300 de euro si masina la schimb mi-o da din 17 cand incepe sa imi desfaca cutia.
Decat sa le dau garantie 200-300 de euro mai bine folosesc banii aceia in alte scopuri nu sa ii tin blocati in garantia lor.
Nu e vorba ca nu as avea banii dar nici masina nu imi trebuie pe perioada asta ca nu am nimic important.

Oricum e destul ca o faza din asta mi-a stricat planul de weekend cu familia in care planuiam sa dam o fuga pana la mare avand in vedere ca 15 august e zi nelucratoare.

Oricum pana la urma campania aceea nu e ceea ce pare sau nu e chiar atat de simplu.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Aug 09, 2011 2:33 pm

Eu n-am auzit de garantia asta pana acum...
Poate ne poate confirma altcineva care a beneficiat de aceasta promotie...

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Joi Aug 11, 2011 4:09 pm

Am vorbit cu dealerul si nu trebuie nici o garantie pentru masinile aflate in garantie.
probabil cel de la receptie era putin dezinformat.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Lun Aug 29, 2011 11:18 am

Masinuta mea e tot in service
Nu e nimic grav dar se pare ca sunt eu mai ghinionist. Din cate am inteles s-au intins doua cabluri care fac obiectul garantiei insa problema e ca a mea e prima care a avut astfel de probleme si neexistand acele piese in depozitul din europa le aduc din Japonia. Cel mai repede o primesc dupa 01 sep si masina e deja de 12 zile in service.

Intre timp am primit la schimb un Lancer Sportback Invite Frost White - 1.6 -117 CP luat cu 2540 Km la bord
Diferente intre 1.5 invite si 1.6 invite sunt ceva:

Pozitiv:
- indicator luminos la bord de schimbare a vitezelor pentru un consum optim
- iti indica sa dai treapta superioara la peste 1500 ture si sub 1500-1200 treapta inferioara
- schimbat intocmai cum iti indica am scos consum bunicel avand in vedere km care ii are.

Negativ:
- nu inchide geamurile din cheie (am tinut apasat si 10 sec si nimic si am incercat de mai multe ori)
- dupa ca ai scos cheia din contact timpul in care poti inchide geamurile e mult mult mai mic (5-10 sec fata de 30 cat are modelul 1.5)
- geamurile nu se mai inchid/deschid dintr-o singura apasare doar cel al soferului; la restul trebuie sa tii apasat pana urca sau coboara complet

Antifonare:
- la cea noua mi se pare ca nu se aude motorul asa tare.

Altele:
- diferenta de 8 CP mi se pare insesizabila dar cu siguranta exista

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori