2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Cvt 143 Cp

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Joi Dec 22, 2011 4:35 pm

Nici eu nu "omor" masina, i-am dat o singura data viteza maxima din curiozitate, in rest merg cu 130-140 pe autostrada, 60-70 in Bucuresti, deci.. legal. Cand vine vorba sa ma dau cu cineva ma dau fara nicio problema, trebuie sa ne mai si distram cateodata.
Padelele le-am folosit de vreo 2,3 ori pana acum, nu prea imi place ideea de padele.. Cand merg sportiv, schimb cu schimbatorul. Mai conduc si un Opel manual si sunt obisnuit cu schimbatorul.
Sunt foarte multumit de masinuta. Cei care nu stiu ce inseamna cutie CVT ar trebuie s-o lase moale cu criticile idioate, fiindca Mitsubishi chiar a realizat o cutie foarte reusita care se intampla sa si fuga, folosind foarte eficient calutii MIVEC.. nu este numai pentru confort cum cred altii.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Joi Dec 22, 2011 4:51 pm

Iti dau dreptate in ceea ce priveste calitatea cutiei, chiar mi se pare reusita si nu este costisitoare.
Ma interesasem acum ceva vreme despre intretinere si aflasem ca schimbul de ulei este singura operatiune care se face, iar primul termen este la 80.000 km si apoi se merge din 80.000 in 80.000 km. Mi se pare extrem convenabil, mai ales ca uleiul nu costa mai mult de 150 euro toata cantitatea (8 litri) + ceva manopera (~ 2 ore).

Eu m-am obisnuit sa conduc din padele si chiar le folosesc pe serpentine, nu ca sa ma dau la masina, ca nu sunt pilot, ci ca sa am mai multa forta in momentul in care sunt in urcare. Tot din padele schimb si in cazul in care ma grabesc si fac depasiri scurte si dese. Insa majoritatea timpului stau pe automat, e comod, simplu si nu iti bati capul.

Inainte Mitsubishi, am detiunut in ordine un VW Bora si apoi un VW Passat (penultimul model), ambele manuale si nu as fi renuntat la acest tip de cutie daca nu eram constrans de imprejurari sa iau acest Lancer CVT. Acum s-a intors roata si nu as mai da automata pe manuala, lucru pe care il cred valabil tuturor celor care au ocazia sa conduca o masina cu cutie automata (mai ales CVT - care NU SMUCESTE).

Sunt multumit de masina in general, de cutie in special - altfel o vindeam de mult (nu imi place interiorul ... spartan).

Bafta!

Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Joi Dec 22, 2011 5:34 pm

Eu as cam da automata pe o manuala EVO Dar daca ma gandesc bine, la atatia cai, daca nu as fi in stare sa-i stapanesc cu manuala, as alege tot automata.. Trebuie facut un test-drive
Imi place foarte mult si manuala fiindca poti face mai multe chestii fata de automata.
Mie chiar imi place interior de Lancer, tocmai pentru faptul ca e spartan.. Fiecare cu gusturile sale.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Dec 22, 2011 5:54 pm

Din punctul meu de vedere EVO este o masina evoluata. Chiar si interiorul spertan cum il numiti voi este un echilibru intre mai multe directii: atitudine, confort, costuri, continuitate, noutate etc

Restul lancer-urilor sunt de fapt niste evo-uri mai putin crescute si daca par mai ridicate pe o directie sunt mai in urma pe 7.

Cutia de viteze, motorul, interiorul, desing-ul si nu inultimul rand pretul intaresc randurile mele.

Evo e varf de gama din toate punctele de vedere.

Salutari!

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Joi Dec 22, 2011 8:20 pm

DaniD25 - eu nu am facut remarca "spartan" pentru un EVO (mai alex un X), eu vorbeam de interiorul meu de pe un amarat de Invite, care are mai multe "gauri" decat un schweitzer... mie asta nu imi place. Cat despre a avea un evo... la consumul real... mai bine imi iau un Prius!

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Dec 22, 2011 9:02 pm

Scuze pt greseala de "tipar": spartan nu spertan.

Revin: comentariul l-am facut plecand tocmai de la acest termen. Am citit de multe ori epitetul asta vis-a-vis de evo, tu ai interpretat in felul tau. Intr-adevar finisajul e evident mai "brut" la Invite decat la evo..nu incape discutie. Eu am preluat termenul dar am pentru el cu totul alt inteles: puternic, impunator. De-asta am comentat numai cu metafore gen "mai putin crescute" etc.

Nici nu te gandi ca am incercat sa glumesc pe seama gamei invite.

Cat despre consum.....fara comentarii.

Salutari!

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Vin Dec 23, 2011 9:16 am

Stai linistit, nu e cu suparare.
Chiar am inteles perfect ce vroiai sa spui, insa noi ne refeream la un Lancer normal, nu un EVO.

Pentru mine "spartan" inseamna "din topor", a fost o metafora a faptului ca, asa cum descriam in alt topic, nu m-am obisnuit cu interiorul Lancer-ului, dupa ce am trecut printr-o Bora si printr-un Passat. Aceste doua masini au constituit referinte pentru mine in catalogarea habitaclului de la Mitsubishi si de aceea detaliile care lipsesc ma fac sa ii acord acestei masini, doar nota 8.

In decursul anului care a trecut de cand am masina aceasta, am invatat sa folosesc toate lipsurile in favoarea mea, insa tot nu ma pot sa ma obisnuiesc cu confortul scazut pe care il ofera Lancer-ul, fata de un VW. Nu ii fac reclama VW-ului, dar mi-ar fi placut ca si la Lancer, sa se puna mai mult accent pe design-ul plansei de bord, al ergonomiei si al habitaclului in general.

Multumesc!

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Vin Dec 23, 2011 3:53 pm

Am avut ocazia sa merg si eu destul de des cu passat-ul iar socrul meu are un A6. Te inteleg si te aprob 100%. Intr-adevar grupul audi-vw dovedeste ca este foarte mult orientat catre detalii, finisaje, aspect etc. DAR, in A6, intr-un sens giratoriu sau o serpentina spre exemplu, stai ca un lord ca carma unui vapor (senzatie de altfel de invidiat), in BMW sau in Mitsubishi parca esti zdrahonul de 2x2 de la galere (metaforic spus), parca tu intorci drumul si nu el pe tine.

STIU!!! sunt subiectiv...lancerul este in clasa medie o masina demna de luat in seama, fara indoiala, care se remarca in primul rand prin caracter (imagine) sport. Altfel...ufff, neajunsuri sunt multe... Vedeti si voi ce portbagaj micut ale lancerul spre exemplu. Eu sunt tare nemultumit de acest aspect, am si un plodulet care cand pleaca de acasa parca se muta si el si noi, cred ca voi deschite si o discutie pe tema asta.

Cam atat deocamdata.

Pe curand!

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Mar 13, 2012 7:04 pm


Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori