2011 Lancer Ralliart , 2.0t 240cp, Orient Red
Ori din cauza ca s-a mai incalzit afara ori pentru ca am condus-o mai turata pe manual mi-a scazut consumul pe la 12. Se poate sa consume mai putin daca o tin mai turata (adica pe la 3000 rpm)? In urma dezghetului insa masinuta arata ca un purcel momentan (sau scroafa..daca o consideram de gen feminin). Am observat si eu ca baga aer rece la 22C pe sus, dar face asta dupa ce dau clima in jos de la 28C. Deci pare normal ca incearca sa raceasca atmosfera . O sa vad la drum lung daca apare problema legata de climatizare.
Am pliat oglinzile si eu prima oara sa vad cum este. Sincer se pliaza foarte bine fata de alte masini care doar se fac ca le pliaza. Probabil lipsa motorasului de pliere face sa existe spatiu mai mult disponibil pentru operatiune.
Am ramas in pana de parbrizol...rezervor mare mare, dar vad ca si asta se consuma in ritm accelerat. Voua va apare vreun martor la bord cu nivelul lichidului din vasul de spalare? O avertizare cand e spre zero?
In alta ordine de idei exista vreun tutorial, o idee, o maslina ceva, cum se pot pune niste DRL la modelul asta? Cumva as pune niste leduri prinse de partea aia ca un fagure de langa proiectoarele de ceata. Voi ati vazut asa ceva?
Am pliat oglinzile si eu prima oara sa vad cum este. Sincer se pliaza foarte bine fata de alte masini care doar se fac ca le pliaza. Probabil lipsa motorasului de pliere face sa existe spatiu mai mult disponibil pentru operatiune.
Am ramas in pana de parbrizol...rezervor mare mare, dar vad ca si asta se consuma in ritm accelerat. Voua va apare vreun martor la bord cu nivelul lichidului din vasul de spalare? O avertizare cand e spre zero?
In alta ordine de idei exista vreun tutorial, o idee, o maslina ceva, cum se pot pune niste DRL la modelul asta? Cumva as pune niste leduri prinse de partea aia ca un fagure de langa proiectoarele de ceata. Voi ati vazut asa ceva?
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
@wall e destul de dubioasa climatizarea pe fiarele noastre si la drum lung s-ar putea sa-ti mai inghete mainile pe la 25 de grade sau ceva de genul. A ta fiind mai noua poate au rezolvat oarecum problema. Se intampla si la viteza mai mare, vine la un moment dat un curent de aer oricat de incet ar fi ventilatorul, oricum nu e ceva capital.
Confirm ca impresia este de fapt realitate. Azi dimineata am scos 11.8 prin Bucuresti (deh nu chiar dimineata ca era 11). Seara pe ceva mai multe drumuri facute intre 4 si 8 seara am scos 12.5. Pe automat nu as fi scazut sub 13. Se simte bine daca o tii pe manual pe la 3000 rpm.
Si trebuie sa-i pun folie neaparat...ma ardea soarele azi in fata ceva groaznic. Cred ca geamurile laterale nu au nici un fel de tenta fumurie sau protectie solara.
Si trebuie sa-i pun folie neaparat...ma ardea soarele azi in fata ceva groaznic. Cred ca geamurile laterale nu au nici un fel de tenta fumurie sau protectie solara.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 48 vizitatori