2007 Mitsubishi Lancer Clasic 2.0 136cp, negru

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Sanky
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 23, 2011 8:35 pm

Mesaj de Sanky » Dum Ian 23, 2011 9:53 pm

In primul rand salut, nu stiu cu ce pot incepe, da, dar sa las problemele pe final! Sunt ne/ fericitul posesor pe nume Alex al unui lancer 2.0 de 135 de cai din 2007 de culoare neagra, din cate am aflat pachetul de echipare e intense daca nu ma insel. Ce pot spune e ca am renuntat la o viata trecuta sub semnul bavarez si aici sunt multe modele detinute. Va intreb pe voi posesori de masini din astea cum sunt, adica fiabile, poti pune baza sa pastrezi mai multi ani o masina din asta, ca punctul meu de vedere daca il spun ma excludeti in momentul urmator de pe forum! Imi displac multe zgomot interior, scartaieli din bord, batai care apar si dispar, vopseaua sare numai daca te uiti la ea of imi vine sa ma arunc de pe un pod cu tot cu ea ! In ciuda la astea imi place cum arata ca masina, stabilitate buna, interiorul imi place exceptand gaura aia din bord de sub mp3 pe post de loc de depozitat, mocheta e ieftina parca ar fi carpeta din dragonul rosu, pretul e relativ bun nou sau sh, consumul e extraordinar de bun, numa 10,12,13 parca sunt actionar la OMV, sa nu mai deschid subiectul de rezervorul mare cat o cana gradata! Oricum pretentii sunt destule dar sunt in Romania si bani sunt putini! Ceea ce ma scoate extraordinar din minti e o bataie la denivelari mici si viteza relativ mica, pe partea stanga. Am verificat cam tot bascula ok, bielete stabilizatoare schimbata, bieleta directie ok, cap de bara ok! Masina asta are spirit si ma dusmaneste WTF! Daca am gresit cu postul imi cer scuze azi m-am inregistrat si nu prea stiu ce sa fac! Mare rugaminte salvati un prapadit si o tinichia sa nu faca echeru' de pe un pod! Ajutati-ma cu bataia sa nu ajung lefter! See-yaa
Fişiere ataşate
2.jpg
2.jpg (1.21 MiB) Vizualizat de 3301 ori
12.jpg
12.jpg (906.49 KiB) Vizualizat de 3293 ori
4.jpg
4.jpg (1.17 MiB) Vizualizat de 3292 ori
z.jpg
z.jpg (949.9 KiB) Vizualizat de 3299 ori

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Dum Ian 23, 2011 10:30 pm

E normal ca dupa BMW sa ti se para cam "plapanda" (ca sa zic doar atat) masina asta. Trebuie doar sa te obisnuiesti, pentru ca asa fac toate japonezele. Adica am mers destul de mult cu o Toyota Rav4 2.0 din 2007 si face la fel: zgomot la rulaj, batai infundate, troncaneli etc. si e totusi o masina de 30.000e. Sper sa inceapa sa-ti placa si sa nu o mai vinzi.

Avatar utilizator
84 TNL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 2:27 pm

Mesaj de 84 TNL » Lun Ian 24, 2011 8:35 am

Salut!
Bataia pe care o auzi in partea stanga se datoreaza adunarii de noroi + pietris in farfuria amortizorului. Mergi la o spalatorie, vireaza catre dreapta si cere-le angajatilor sa insiste cu wapul pe amortizor.
In alta ordine de idei masinuta ta o cunosc, a apartinut unui prieten , sa o stapanesti sanatos! Eu cred ca dupa 3-4 luni te vei obisnuii cu ea, despre minusurile enumerate de tine, totusi sa ne gandim ca e o masina de 17000 noua, dar cu eforturi minime scapi si de sunetul de rulare, si de sunetele care apar de la bord sau panourile de usi , asta in cazul in care te gandesti sa o pastrezi.


P.S. am uitat sa iti precizez ca pentru a scapa de bataia aia tampita poti apela si la un pachet de amortizoare sport, care te va scapa de sunetul neplacut si iti va imbunatatii considerabil pozitia de drum

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Ian 24, 2011 8:50 am

Pentru inceput fa ce zice colegul de mai sus. Eu am varianta cu rasnita 1.6 dar de cand o am (de noua) troncaneala la roata stanga m-a chinuit. Si mai intotdeauna o rezolv cu un dus sanatos la amortizoare. Dar o fac eu, nu mai merg la maimutele din spalatorii sa le dau task-uri dinastea complexe. Unu a reusit sa foloseasca pistolul ala drept parghie ridicand putin masina cu pistolul sprijinit de roata si aripa.

Deci, mergi intr-un OMV care are spalatorie, cumpara un jeton, pune masina cu rotile virate la dreapta maxim si spala bine pe acolo. O sa se uite lumea ciudat la tine ca intri in spalatorie cu masina murdara si iesi cu ea la fel de murdara , dar ce mai conteaza daca spalatura asta iti rezolva problema.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Ian 24, 2011 10:08 am

Si eu am tot un Lancer 2.0 ca al tau, in vara face 4 ani. Am 26000 km pana acum cu ea si nu am de gand sa o vand prea curand daca nu apare o masina de serviciu sau Doamne Fereste cine stie ce. Bataia de pe stanga la mine s-a rezolvat in service, prin montarea unei bucati de cauciuc intre spira si suportul de arc. Sunt de acord ca vopseaua+lacul sunt proaste. Suspensia scartaie si troncane dimineata dupa ce masina sta peste noapte, se aplica numai cand e frig. Nu e ceva rau, saraca nu are nimic, si pe mine nu ma deranjeaza. Eu am avut ghinion cu amortizorul dreapta fata, curge si troncane, eu spun ca e urmarea unei gropi, stiu si care groapa. Oricum am amortizoarele noi cumparate deja, urmeaza sa le montez. Sincer iti spun cu mana pe inima, acum daca as da timpul inapoi in 2007 in Iulie, aceiasi masina as cumpara-o cu ochii inchisi.

Avatar utilizator
Sanky
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 23, 2011 8:35 pm

Mesaj de Sanky » Lun Ian 24, 2011 10:33 am

In primul rand multumesc pentru raspunsuri, sunteti o comunitate demna de tot respectul si vad ca in ciuda la multe probleme apreciati masinile astea! O sa incerc pe cat posibil sa raman printre voi ca detinator de Lancer. Chestia cu apa am incercat-o, cu jetul ma refer, am acasa un bosch de peste 150 bar si am incercat recomandarile voastre mai devreme sa devin membru! Nici o ameliorare, acum momentan sunt la servici, dupa masa incerc sa ii fac testul de amortizoare, desi nu cred ca pot fi ele! Spun asta pe premiza ca un amortizor trebuie sa duca cel putin 100000! Sincer incredere in reprezentante si serviceuri din astea nu pot avea! Ei reparea si ce nu trebuie pentru profit! Vreau sa imi fac timp sa imi pun salopeta si sa gasesc rezolvare la tampenia asta cat mai curand posibil, si nu remediu de moment ci permanent! Ca alta idee motorul asta duce cat de cat? Sa stiu cum il utilizez ca la bavareze le impuneam un mers strict forja cat cuprinde ! A si era sa uit daca aveti probleme strict legate de testare, unghi directie facut pe calculator, stand testare frane, stand testare amortizoare, tester special pentru japoneze puteti apela la amicul meu, eu unu acolo ma simt bine pentru ca pot sta langa masina si vad tot ce se petrece!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Ian 24, 2011 10:52 am

E posibil ca zgomotul pe care il auzi sa fie de la flansa de amortizor(cu tot cu rulment). Si aia nu se aude decat in mers - pe loc poti s-o misti cat vrei, nu se aude decat cu stetoscopul. Incearca si varianta asta. Eu asa am patit la colt de am verificat tot si nu stiam ce draq are ca bucsile si tot pe la directie-suspensie era impecabil. Flansele de la amortizor sunt din plastic ceva si se uzeaza aparand troncanitul ala. Dc zici ca ai un amic cu service roaga-l sa verifice masina cu stetoscop in timp ce o misti puternic pe loc. Bafta!

Avatar utilizator
Sanky
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 23, 2011 8:35 pm

Mesaj de Sanky » Lun Ian 24, 2011 11:04 am

Da interesant, fac test amortizoare vedem ce iese daca nu e de acolo o iau logic, cel mai rau bate la o masina bieleta de directie cu totul, o sa o schimb pe aia, dupa care flansa de amortizor, ciudat ca flansa ar trebuie sa faca urat si cand cotesti volanul pe loc, si parca se aude jos nu sus!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Ian 24, 2011 11:58 am

Jos se aude dar pe loc poti sa rotesti cat vrei ca nu o auzi.Tot jos este si suportul port etrier care face zgomot la denivelari

Avatar utilizator
84 TNL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 2:27 pm

Mesaj de 84 TNL » Lun Ian 24, 2011 12:55 pm

Eu am avut problema cu sunetul de la noroi prima data pe la 10500 km, am sunat la asistenta, pentru ca masina iesise de o zi de la revizia de 10000 si sunetul era foarte puternic, ca atunci cand ai lovi cu un ciocan mare in arc, iar cei de la MAP m-au sfatuit sa merg la o spalatorie si sa incerc asa prima data ca sa nu imi pierd timpul prin service. Au avut dreptate, era prinsa intre prima si a 2-a spira o piatra destul de mare... In timp problema s-a tot manifestat, si apare cu precadere atunci cand rulezi pe drumuri "de tara". Am mai observat ca arcurile au acelasi mod de infasurare si sun montate in oglinda, fapt datorita caruia pe dreapta roata nu arunca in farfuria arcului mizerie atat de multa cum arunca pe stanga, si mereu cand spal pe dreapta e mai curata decat pe stanga, desi cu dreapta mergi mai mult prin nisip si alte chestii care se gasesc pe marginea drumului acolo unde e asfalt.
Poate fi si flasa asa cum spune VooN, dar din cate stiu eu masina are undeva la 40000 km, adica pe acolo se invartea cand a predat-o inapoi la leasing amicul meu deci nu cred sa pice rulmenul de amortizor atat de repede.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori