Mitshubishi Lancer 1.8 Cvt Intense Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Iul 13, 2011 1:36 pm

Chiar asta vroiam sa-ti zic, sa faci debadge.
Eleronul este comandat din Rusia.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mie Iul 13, 2011 1:45 pm

Foarte tare "frate", daca iti pot spune asa!

M-as incumeta si eu sa ii fac modificarile pe care le-ai facut tu (mai putin bara fata de evo), dar eu vreu sa o vand si nu stiu daca mai scot banii pe investitie la vanzare.

Bafta la modificat!

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Mie Iul 13, 2011 2:11 pm

Multumesc!

Eleronul este comandat prin Mihai R si a costat 700 Ron fara transport!Cel original costa aproape 3000 Euroi!Eleronul este din fibra de sticla,si daca doriti sa-l comandati va sfatuiesc sa-l finisati bine inainte de vopsire deoarece nu este foarte bine finisat.

Bara din fata nu este de EVO(nici nu stiu daca se potriveste)!Narile de pe centru le-am comandat de la Zimbet caruia ii multumesc prin aceasta cale!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Iul 14, 2011 9:53 am

Foarte bine arata, felicitari!

Mai sunt si alte planuri de viitor?

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Joi Iul 14, 2011 6:57 pm

Multumesc!

Planuri de viitor sunt tot timpul!As vrea sa ii mai pun capota de Ralliart volanul schimbatorul si consola centrala....dar sper k anul viitor sa o schimb cu un EVO sau un Ralliart...depinde de buget!Vedem!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Noi 13, 2011 8:05 pm

Salutare!
Vreau sa te intreb ceva legat de CVT. Am vazut din datele producatorului ca Lancerul 1.8 CVT e mai lent chiar decat Lancerul 1.6 cu cutie manuala (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Oare aceste performante la care face referire producatorul sunt obtinute in modul automat sau in modul sport (cu padele)? De altfel, am citit undeva ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Tu ce parere ai? In modul sport simti toti cei 140 CP in ciuda faptului ca are CVT?
Am mai intrebat si un alt coleg de pe forum care are tot 1.8 CVT si sunt curios ce parere aveti voi, cei care conduceti asa ceva.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Noi 14, 2011 12:36 pm

Frumusica. Poti sa incerci si ceva leduri. Am vazut pe aici pe forum niste stopuri tare reusite.

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Lun Noi 14, 2011 2:52 pm

QUOTE (sabin.b @ Nov 13 2011, 08:05 PM) Salutare!
Vreau sa te intreb ceva legat de CVT. Am vazut din datele producatorului ca Lancerul 1.8 CVT e mai lent chiar decat Lancerul 1.6 cu cutie manuala (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Oare aceste performante la care face referire producatorul sunt obtinute in modul automat sau in modul sport (cu padele)? De altfel, am citit undeva ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Tu ce parere ai? In modul sport simti toti cei 140 CP in ciuda faptului ca are CVT?
Am mai intrebat si un alt coleg de pe forum care are tot 1.8 CVT si sunt curios ce parere aveti voi, cei care conduceti asa ceva.
Sincer sa fiu daca vrei ceva sport mergi pe motorul de 1.6.Poti scoate cu,,, cutia cvt si sub 10 sec. 0-100 : pleci in mod sport cu piciorul pe frana iar dupa ce ai terminat treapta 1 la 6000 rpm dai pe automat.E mai complicat.Masina in modul sport pleaca mai bine de pe loc si are un timp mai bun de reactie in depasiri dar accelereaza mai bine in modul automat dupa ce ajunge la 6000 rpm.Consumul este destul de mare daca nu ai grija ce marime portzi la pantofi.Din toata inima itzi recoman 1.6 daca nu vrei confort!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Noi 14, 2011 5:46 pm

Stiu cum e motorul de 1.6 ca il conduc de aproape 3 luni si am deja 9000 km facuti cu el. Doar ca masina e de firma si e posibil sa mi-o schimbe cu 1.8 CVT (deoarece am ceva probleme cu piciorul stang). Eu te intrebam nu neaparat pe motiv ca vreau sa fie sportiva masina, ci ma intereseaza daca reusesc sa fac cu ea macar ce reuseam cu motorul de 1.6. Consumul...nu ma intereseaza, pt ca plateste firma, nu eu .
E interesant ce ai spus despre modul de a scoate un timp bun: sa conduci in 1-a pana la 6000, apoi sa treci pe automat.
Vezi ca am deschis un topic in "Generalitati" despre CVT. Poate ne scrii si acolo cateva mici "secrete" legat de cum se conduce aceasta cutie, despre cum o conduci cand vrei performante si despre cum conduci cand mergi la consum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori