2006 Mitsubishi Lancer Evo Ix Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Sâm Noi 10, 2007 11:02 pm

No comments! :shock:

Avatar utilizator
catalintt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 11, 2007 7:06 pm

Mesaj de catalintt » Dum Noi 11, 2007 7:15 pm

QUOTE (radu_lkv)QUOTE (pick_Boost)Salut.
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !

Salut!
eu NU detin dyno!!!
acel dyno se afla la o firma in bucuresti : AUTOTEST, iar eu am platit acolo! nu-i cunosc pe baieti, deci nu poti spune ca am influentat cu ceva rezultatul.
DACA DYNO lor MINTE, atunci NU este vina mea, eu am aratat ce mi-au dat EI

eu nu am de unde sa aproximez puterea decat prin comparatii cu alte masini (cam empiric ce-i drept). pana acum am fost in fatza la masini gen:

galardo, ferrari (destul de multe), audi RS6 facut integral la MTM Germania cu fisa dyno de 550 cp, audi RS4 f tunat, 350 Z mult tuna + NX, mustanguri tunate f multe, nenumarate subaru, porshe 996, M5 nou si mai modelele mai vechi, M3 etc.

uite un mic film cu rs6-le MTM : http://www.youtube.com/watch?v=AjRRGGTNaq4

Singura masina in fatza careia am PIERDUT este un M6 (tunat si el, ce-i drept light: evacuare +...), DAR masina NU a mers bine, momentan avand probleme cu solenoidul care comanda actuatorul turbinei.

P.S. in maxim 2 saptamani trebuie sa-mi vina solenoidul de la perrin si atunci te astept pe tine, sau poate vre un prieten cu masina de PESTE 460 cp INTEGRALA la start si poate o sa ai o surpriza (masina mea cantareste 1470 kg, asta ca sa nu crezi ca e f usoara )

numai bine


Salut!

RS6-le despre care vorbesti tu a fost al meu si era absolut stock. Cat despre M6 -STOCK ( nici macar evacuare cum spui tu )cred ca am facut de 10 ori pana acum , de fiecare data motivand probleme ale masinii tale, care dupa cum spui tu , tot timpul cand faci cu mine e stricata!
dupa 2 luni cand ai venit cu masina super tunata iat te-am facut de 4 , 5 ori

Avatar utilizator
radu_lkv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 17, 2007 1:08 pm

Mesaj de radu_lkv » Mar Noi 13, 2007 10:56 pm

salut catalin, nu stiam ca audi-ul era stock, spun ce spuneau cei de la serpico de cand masina era la staicu, iar de m6 asa am auzit, oricum m6-le e bomba si peste tot am spus ca am pierdut CLAR!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Lun Noi 10, 2008 8:10 am

Probail ca Radu a uitat sa va puna un grafic dintr-o faza intermediara.

Vad ca nici eu nu-l pot incarcaa, dar pot pune o bucaica din el.
Daca un moderator imi trimite un e-mail ii dau graficul sa-l micsoreze si sa-l puna el.
Fişiere ataşate
r1.JPG
r1.JPG (38.13 KiB) Vizualizat de 3119 ori

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Sâm Sep 26, 2009 2:26 am

Nu s-a mai scris de mult pe aici. Masina insa a evoluat. (pt. ca d'aia e evolution, nu? )




Cateva precizari despre masina:

1. bujii serie
2. fise serie
3. benzina de la pompa , 98
4. bobine de aprindere serie
5. turbina gT35
6. pistoane forjate
Fişiere ataşate
DSC00986.JPG
DSC00986.JPG (389.71 KiB) Vizualizat de 3075 ori

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Sâm Sep 26, 2009 5:13 am

e foarte tare evo-ul, il vad prin craiova si de fiecare data mi se ridica parul in cap cand ii aud motorul

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Dum Sep 27, 2009 10:48 pm

Poze de la teste.
PS: nu vreti sa stiti cat zgomot face un animalut d-asta...
Fişiere ataşate
Resize_of_DSC_1422.JPG
Resize_of_DSC_1422.JPG (398.54 KiB) Vizualizat de 3064 ori
Resize_of_DSC_1430.JPG
Resize_of_DSC_1430.JPG (337.24 KiB) Vizualizat de 3060 ori
Resize_of_DSC_1419.JPG
Resize_of_DSC_1419.JPG (392.48 KiB) Vizualizat de 3067 ori
Resize_of_DSC_1420.JPG
Resize_of_DSC_1420.JPG (338.77 KiB) Vizualizat de 3067 ori

Avatar utilizator
Dior
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 12:08 am

Mesaj de Dior » Vin Oct 09, 2009 1:09 am

In primul rand iti doresc sa ai parte de multi km fara probleme. Masina este superba. De cand ma stiu iubesc evourile mai ales evo IV. Masina arata excelent si indiferent cati ai facut sau cati te-au facut masina este senzationala.
Prima analiza de motor e de cacao. In primul rand cate rpm ai pe bord? Nu cred ca trece de 10 000 cum arata acolo. aia din Bucuresti sunt niste incepatori si habar nu au sa lucreze. Am dus mai demult un Peugeot 607 acolo si mi-au zis ca are 112 cp )) Bine ca nu m-am luat dupa ei si am fost si aici la cineva si mi-a dat 131cp. Numai daca arunci o privire pe graficul de la ei iti dai seama ca e ceva dubios. Cand maximul de cp ajung undeva la 11 000rpm si cand maximul lor e de 400cp.
Ce nu-mi place la evo-ul tau e cuplul care vine tarziu(daca ma iau dupa graficul nr 2) pe la 5300rpm. App unde incepe rosu la tine??
Felicitari inca o data pentru pasiune si mai ales pentru devotament Si nu-ti face griji de m6 pe un circuit ii trimiti vedeti. O masina gen lancer nu e facuta pentru liniute asa cum e facuta pentru traseu!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori