2006 Mitsubishi Lancer Evo Ix Black
- pick_Boost
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 16, 2007 10:58 pm
Salut.
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
QUOTE (pick_Boost)Salut.
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
Salut!
eu NU detin dyno!!!
acel dyno se afla la o firma in bucuresti : AUTOTEST, iar eu am platit acolo! nu-i cunosc pe baieti, deci nu poti spune ca am influentat cu ceva rezultatul.
DACA DYNO lor MINTE, atunci NU este vina mea, eu am aratat ce mi-au dat EI
eu nu am de unde sa aproximez puterea decat prin comparatii cu alte masini (cam empiric ce-i drept). pana acum am fost in fatza la masini gen:
galardo, ferrari (destul de multe), audi RS6 facut integral la MTM Germania cu fisa dyno de 550 cp, audi RS4 f tunat, 350 Z mult tuna + NX, mustanguri tunate f multe, nenumarate subaru, porshe 996, M5 nou si mai modelele mai vechi, M3 etc.
uite un mic film cu rs6-le MTM : http://www.youtube.com/watch?v=AjRRGGTNaq4
Singura masina in fatza careia am PIERDUT este un M6 (tunat si el, ce-i drept light: evacuare +...), DAR masina NU a mers bine, momentan avand probleme cu solenoidul care comanda actuatorul turbinei.
P.S. in maxim 2 saptamani trebuie sa-mi vina solenoidul de la perrin si atunci te astept pe tine, sau poate vre un prieten cu masina de PESTE 460 cp INTEGRALA la start si poate o sa ai o surpriza (masina mea cantareste 1470 kg, asta ca sa nu crezi ca e f usoara )
numai bine
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
Salut!
eu NU detin dyno!!!
acel dyno se afla la o firma in bucuresti : AUTOTEST, iar eu am platit acolo! nu-i cunosc pe baieti, deci nu poti spune ca am influentat cu ceva rezultatul.
DACA DYNO lor MINTE, atunci NU este vina mea, eu am aratat ce mi-au dat EI
eu nu am de unde sa aproximez puterea decat prin comparatii cu alte masini (cam empiric ce-i drept). pana acum am fost in fatza la masini gen:
galardo, ferrari (destul de multe), audi RS6 facut integral la MTM Germania cu fisa dyno de 550 cp, audi RS4 f tunat, 350 Z mult tuna + NX, mustanguri tunate f multe, nenumarate subaru, porshe 996, M5 nou si mai modelele mai vechi, M3 etc.
uite un mic film cu rs6-le MTM : http://www.youtube.com/watch?v=AjRRGGTNaq4
Singura masina in fatza careia am PIERDUT este un M6 (tunat si el, ce-i drept light: evacuare +...), DAR masina NU a mers bine, momentan avand probleme cu solenoidul care comanda actuatorul turbinei.
P.S. in maxim 2 saptamani trebuie sa-mi vina solenoidul de la perrin si atunci te astept pe tine, sau poate vre un prieten cu masina de PESTE 460 cp INTEGRALA la start si poate o sa ai o surpriza (masina mea cantareste 1470 kg, asta ca sa nu crezi ca e f usoara )
numai bine
Problema multor tipi din multe tari este ca adopta unele idei si nu dau inapoi de la ele in nici un caz. Aici de exemplu, omuletul nostru e posibil sa fi contactat vreun tuner renumit din tarisoara lui care i-a bagat in cap chestia asta, si evident, va merge in continuare pe varianta lui, chiar daca ar veni si ar vedea cu ochii lui ca se inseala.
Am vazut si eu multe din cursele lui Radu (chiar daca doar inregistrate), chiar eu am pus poza cu fisa dyno, si cu siguranta nu as fi pus-o daca as fi avut dubii in privinta autenticitatii ei...
Am vazut si eu multe din cursele lui Radu (chiar daca doar inregistrate), chiar eu am pus poza cu fisa dyno, si cu siguranta nu as fi pus-o daca as fi avut dubii in privinta autenticitatii ei...
QUOTE (pick_Boost)Salut.
la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii
imi derapeaza toate rotile NU NUMAI LA PLECAREA DIN LOC (cam toata treapta I), dar imi patineaza si cand schimb din 1 in 2, din 2 in 3 si f rar din 3 in 4 .
daca plec tare din loc, masina NU pleaca drept din cauza patinarii inegale a rotilor
la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii
imi derapeaza toate rotile NU NUMAI LA PLECAREA DIN LOC (cam toata treapta I), dar imi patineaza si cand schimb din 1 in 2, din 2 in 3 si f rar din 3 in 4 .
daca plec tare din loc, masina NU pleaca drept din cauza patinarii inegale a rotilor
QUOTE (Vlad)radule poti sa mi le tr si mie pe mess te rog .. ? idi-ul meu e vlad_10_406 . as vrea sa le vad si eu acele filmari ..
nu pot decat cele in care nu se vede nr de inmatriculare, nu vreau sa intru in conflicte cu ceilalti oameni
sper ca in decursul zilei de azi sa am timp sa intru pe mess; abia acum am ajuns acasa
nu pot decat cele in care nu se vede nr de inmatriculare, nu vreau sa intru in conflicte cu ceilalti oameni
sper ca in decursul zilei de azi sa am timp sa intru pe mess; abia acum am ajuns acasa
QUOTE (pick_Boost)Salut.
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
De pompa de benzina nu ii zici nimika ?
Ca am "auzit" ca si aia trebuie schimbata !!
M-am saturat sa tot aud : " NEaparat REGULATOR DE PRESIUNE SI POMPA DE BENZINA DE 255 L/H, ca sa ii cresti puterea "
UIte ca merge si cu sistemul de alimentare al masinii, si merge bine !
Turbina de EVO 9 - TD05HRA este una foarte mare si permite puteri de pana la 550 de cai ! Ai vazut-o data jos de pe masina sa vezi ce mare e ?
Uite aici o comparatie intre Turbina de EVO 9 si cea de EVO 8 :
More Evo 9 Turbo info:
... * New more efficient & larger Compressor preventing compressor surge
... * Better pump gas efficiency
... * Turbine Nozzle Area (cm2) = Large 10.5 Hotside (single flapper)
... * Improve actuator design
Intercooler-ul de asemenea este destul de mare si am mers cu masina lui RADU la PRESIUNE DE 2 BARI chiar peste !
Nu trebuie marita nici o cilindree !! Iti arat Subaru cu 2000 cmc si are peste 700 de cai , si este in Romania !
Diferentzialele alea active ce crezi ca fac ???
Crezi ca e Dacie ? Nu o sa iti patineze asa mult nici cu 600 de cai
De ACEEA SUNT DIFERENTZIALE ACTIVE !!
Nu mai crede in toate prostiile care se spun ca sa isi vanda marfa !!
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
De pompa de benzina nu ii zici nimika ?
Ca am "auzit" ca si aia trebuie schimbata !!
M-am saturat sa tot aud : " NEaparat REGULATOR DE PRESIUNE SI POMPA DE BENZINA DE 255 L/H, ca sa ii cresti puterea "
UIte ca merge si cu sistemul de alimentare al masinii, si merge bine !
Turbina de EVO 9 - TD05HRA este una foarte mare si permite puteri de pana la 550 de cai ! Ai vazut-o data jos de pe masina sa vezi ce mare e ?
Uite aici o comparatie intre Turbina de EVO 9 si cea de EVO 8 :
More Evo 9 Turbo info:
... * New more efficient & larger Compressor preventing compressor surge
... * Better pump gas efficiency
... * Turbine Nozzle Area (cm2) = Large 10.5 Hotside (single flapper)
... * Improve actuator design
Intercooler-ul de asemenea este destul de mare si am mers cu masina lui RADU la PRESIUNE DE 2 BARI chiar peste !
Nu trebuie marita nici o cilindree !! Iti arat Subaru cu 2000 cmc si are peste 700 de cai , si este in Romania !
Diferentzialele alea active ce crezi ca fac ???
Crezi ca e Dacie ? Nu o sa iti patineze asa mult nici cu 600 de cai
De ACEEA SUNT DIFERENTZIALE ACTIVE !!
Nu mai crede in toate prostiile care se spun ca sa isi vanda marfa !!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori