2010 Mitsubishi Lancer 1.5 109cp Red - Invite
Din motive medcale azi am stat acasa si nu am reusit sa mai ajung la atelier, in schimb am sunat la firma http://www.folieriautoiasi.ro/promotii.html si mi-au zis ca ma costa 450RON ( 350RON + 50RON-llumar + 50RON-ca-i masina noua si tb sa fie mai atenti ); durata estimativa montaj 3-4 ore.
Sper ca pana luni sa-mi revin si pste cateva zile sa revin cu poze
PS: aveti grija ce mancati prin oras ca eu am facut toxinfectie alimentara si acum sunt la regim )
Sper ca pana luni sa-mi revin si pste cateva zile sa revin cu poze
PS: aveti grija ce mancati prin oras ca eu am facut toxinfectie alimentara si acum sunt la regim )
Cam asta e pretul. Eu i-as penaliza insa pentru magaria cu 50 RON ca-i masina noua. Si ce daca vin cu o masina de 2 ani inseamna ca au voie sa lucreze neatent si in bataie de joc? Acum nu stiu cate alte optiuni ai tu in zona la tine. Dar as incerca sa dau un search pe google si sa vad ce mai zic si alti clienti despre ei.
Pe partea de aspect exterior am cam terminat in mare ce vroiam sa fac ( eventual mai ramane sa-mi pun eleron ), mai ramane sa ma ocup de partea de functionare.
Cum spuneam in primul post, as si preferat motorul 4G15T (1.5T 150CP de pe colt) sau ceva in genul la VW 1.4 TSI (140CP/160CP).
Pentru imbunatatatirea puterii motorului vad 3 optiuni:
1) o crestere mica de 5-10% -- chiptuning ( http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/mi ... normal-748 / http://www.racingcode.ro/chiptuning-masini-serie/ )
2) crestere de 30-40% -- montat tubina / compresor pe motorul actual (4A91)
3) schimbat cu alt motor de 140-160 CP -- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2011-Che ... a056a#shId / http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4- ... 25636b2c03 / ...
Varianta 1) ar fi cu implicarile cele mai putine (f5inanciare,timp pierut, risc ), 2) -- cheltuieli ceva mai mari si risc crescut sa afecteze motorul, iar 3) desi cheltuielile sunt cele mai mari ofera o crestere de putere mare avand un motor stabil si mai ales se stie de la inceput rezultatul modificarii.
Daca e cineva care a incercat 2) sau 3) sunt intersat de rezultate.
Cum spuneam in primul post, as si preferat motorul 4G15T (1.5T 150CP de pe colt) sau ceva in genul la VW 1.4 TSI (140CP/160CP).
Pentru imbunatatatirea puterii motorului vad 3 optiuni:
1) o crestere mica de 5-10% -- chiptuning ( http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/mi ... normal-748 / http://www.racingcode.ro/chiptuning-masini-serie/ )
2) crestere de 30-40% -- montat tubina / compresor pe motorul actual (4A91)
3) schimbat cu alt motor de 140-160 CP -- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2011-Che ... a056a#shId / http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4- ... 25636b2c03 / ...
Varianta 1) ar fi cu implicarile cele mai putine (f5inanciare,timp pierut, risc ), 2) -- cheltuieli ceva mai mari si risc crescut sa afecteze motorul, iar 3) desi cheltuielile sunt cele mai mari ofera o crestere de putere mare avand un motor stabil si mai ales se stie de la inceput rezultatul modificarii.
Daca e cineva care a incercat 2) sau 3) sunt intersat de rezultate.
QUOTE (andrei @ Jul 7 2011, 12:28 PM) Ganduri au fost, insa sfatul meu ar fi sa pui in balanta costul ridicat + fiabilitatea posibil redusa a produsului finit cu avantajele trecerii la un frate mai mare al Lancerului, care sa fie "turbat" din fabrica.
Ai dreptate, dar speram sa primesc alt raspuns ... Voi lua in considerare doar varianta (1) peste 1-2 ani ( nu vreau sa pierd garantia ).
Ai dreptate, dar speram sa primesc alt raspuns ... Voi lua in considerare doar varianta (1) peste 1-2 ani ( nu vreau sa pierd garantia ).
In week-end-ul care tofcmai a trecut am fost la o nunta in Cluj.
La dus ( Iasi - Cluj ) am mers prin Pascani - Tg.Neamt - Poiana Teiului - Toplita - Reghin ( distanta ~400km; consum 6.6% ).
La intors ( Cluj - Iasi ) am mers prin Dej - Bistrita - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Falticeni - Pascani ( distanta ~440km; consum 6.1% ).
Aspectul cel mai important e ca la dus drumul a fost un adevarat chin atat pentru mine cat si pt masina ( drum in lucru / gropi multe si f mari / viraje multe si strase / 1 banda pe sens ) pe portiunea Poiana Teiului - Cluj iar la intors a fost mult mai bine ( fara gropi si viraje inutile ). Singura portiune comuna ( dus-intors ) care putea fi ceva mai buna a fost Pascani - Tg.Frumos.
La dus ( Iasi - Cluj ) am mers prin Pascani - Tg.Neamt - Poiana Teiului - Toplita - Reghin ( distanta ~400km; consum 6.6% ).
La intors ( Cluj - Iasi ) am mers prin Dej - Bistrita - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Falticeni - Pascani ( distanta ~440km; consum 6.1% ).
Aspectul cel mai important e ca la dus drumul a fost un adevarat chin atat pentru mine cat si pt masina ( drum in lucru / gropi multe si f mari / viraje multe si strase / 1 banda pe sens ) pe portiunea Poiana Teiului - Cluj iar la intors a fost mult mai bine ( fara gropi si viraje inutile ). Singura portiune comuna ( dus-intors ) care putea fi ceva mai buna a fost Pascani - Tg.Frumos.
Duminica m-am intors dintr-o excursie la Durau.
Cum spuneau si alti useri pe forum, motorul de 1.5L nu prea e facut pentru a merge cu 5 persoane si sa mai ai si AC-ul pornit )
Pe langa faptul ca masina accelereaza mult mai greu si depasirile sunt mai dificile e important aspectul consumului care creste foarte mult - 7.9% - cauzat probabil si de necesitatea de a tine motorul mai tot timpul turat pentru a scoate ceva din el. "Vinovatul" pare sa fie cuplu scazut mai ales la turatiile mici ( 1600-2500 RPM ) ...
Cum spuneau si alti useri pe forum, motorul de 1.5L nu prea e facut pentru a merge cu 5 persoane si sa mai ai si AC-ul pornit )
Pe langa faptul ca masina accelereaza mult mai greu si depasirile sunt mai dificile e important aspectul consumului care creste foarte mult - 7.9% - cauzat probabil si de necesitatea de a tine motorul mai tot timpul turat pentru a scoate ceva din el. "Vinovatul" pare sa fie cuplu scazut mai ales la turatiile mici ( 1600-2500 RPM ) ...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 72 vizitatori