2011 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Did 150 Cp
Va salut domnilor! Azi am facut revizia de 1 an - 9700km, la MIT MOTORS, in Baneasa, pentru Mitsubishi Lancer 1.8 DID:
- ulei Mobil 1 Esp Formula 5W30 - 5litri=277.15lei (la bidon de 1litru) - am cumparat de la service
- filtru ulei original (made in France)=50.55lei
- filtru aer motor original=202.75lei
- filtru polen neoriginal=43.69lei (un filtru de polen original costa 149lei) - recomand neoriginal deoarece sunt identice atat ca material filtrant, cat si ca dimensiuni
- manopera pentru cele enumerate mai sus=187.49lei
- total revizie (fara filtru de motorina)=761.63lei
Un filtru de motorina original costa 251lei - eu nu l-am schimbat. Service-ul a recomandat schimbarea acestuia la 30000km, eu am sa-l schimb la 15000km.
In cazul in care doreste cineva uleiul Mitsubishi 5W30, acesta costa 71lei/litru.
Despre service pot sa spun ca au fost in regula, in sensul ca au facut ce trebuia. Sa nu va inchipuiti ca am fost tratat cu biscuiti si cafea, insa nu m-au tratat nici cu indiferenta. Pot sa spun ca a fost o revizie in regula.
Daca aveti intrebari nu ezitati sa le puneti!
- ulei Mobil 1 Esp Formula 5W30 - 5litri=277.15lei (la bidon de 1litru) - am cumparat de la service
- filtru ulei original (made in France)=50.55lei
- filtru aer motor original=202.75lei
- filtru polen neoriginal=43.69lei (un filtru de polen original costa 149lei) - recomand neoriginal deoarece sunt identice atat ca material filtrant, cat si ca dimensiuni
- manopera pentru cele enumerate mai sus=187.49lei
- total revizie (fara filtru de motorina)=761.63lei
Un filtru de motorina original costa 251lei - eu nu l-am schimbat. Service-ul a recomandat schimbarea acestuia la 30000km, eu am sa-l schimb la 15000km.
In cazul in care doreste cineva uleiul Mitsubishi 5W30, acesta costa 71lei/litru.
Despre service pot sa spun ca au fost in regula, in sensul ca au facut ce trebuia. Sa nu va inchipuiti ca am fost tratat cu biscuiti si cafea, insa nu m-au tratat nici cu indiferenta. Pot sa spun ca a fost o revizie in regula.
Daca aveti intrebari nu ezitati sa le puneti!
Va salut domnilor! Mai postez si eu una, alta ca sa nu ma dati uitarii.
In noiembrie 2013, am parcat masina sub cablurile liniei de troilebuz si pe la inceputul lunii decembrie am observat niste pete mai ciudate pe masina. Initial am crezut ca sunt de pipiuri de pasarele, insa la o analiza mai detaliata am observat ca nu se dilueaza cu apa. Toate bune si frumoase. In ianuarie 2014 am ajuns cu masina la spalatorie si m-a chemat baiatul in sacina caruia a cazut, sa-mi spuna ca nu poate curata petele de pe masina si pace. Tot el mi-a recomandat sa merg la o alta locatie, aceeasi spalatorie, dar sa incerc sa-mi dau seama de la ce sunt petele ca sa stie patronul spalatoriei cu ce sa-mi curete masina (jumatate de masina, pe lungime, pana in spate, inclusiv geamuri, era patata urat de tot).
Concluzia: In logistica de dezapezire si prevenire a intrat si ungerea cablurilor liniilor de troleibuz, cu o zeama antiinghet. Zeama s-a scurs, cu rugina, pe masini.
Diluarea petelor, respectiv curatarea, a fost facuta cu o solutie acida. Cand turna solutia nediluata pe betonul platformei, sfaraia.
Am scris despre aceasta intamplare deoarece am inteles ca service-urile, in astfel de cazuri, recomanda revopsirea masinii.
O zi buna si aveti grija pe unde parcati!
In noiembrie 2013, am parcat masina sub cablurile liniei de troilebuz si pe la inceputul lunii decembrie am observat niste pete mai ciudate pe masina. Initial am crezut ca sunt de pipiuri de pasarele, insa la o analiza mai detaliata am observat ca nu se dilueaza cu apa. Toate bune si frumoase. In ianuarie 2014 am ajuns cu masina la spalatorie si m-a chemat baiatul in sacina caruia a cazut, sa-mi spuna ca nu poate curata petele de pe masina si pace. Tot el mi-a recomandat sa merg la o alta locatie, aceeasi spalatorie, dar sa incerc sa-mi dau seama de la ce sunt petele ca sa stie patronul spalatoriei cu ce sa-mi curete masina (jumatate de masina, pe lungime, pana in spate, inclusiv geamuri, era patata urat de tot).
Concluzia: In logistica de dezapezire si prevenire a intrat si ungerea cablurilor liniilor de troleibuz, cu o zeama antiinghet. Zeama s-a scurs, cu rugina, pe masini.
Diluarea petelor, respectiv curatarea, a fost facuta cu o solutie acida. Cand turna solutia nediluata pe betonul platformei, sfaraia.
Am scris despre aceasta intamplare deoarece am inteles ca service-urile, in astfel de cazuri, recomanda revopsirea masinii.
O zi buna si aveti grija pe unde parcati!
Eu parchez zilnic sub liniile de troleibus, am observat ca petele apar doar iarna dar se duc dupa cateva spalari.
Eu am parcat langa un santier de bloc cand turnat beton cu elefantul si jumate de masina are puncte mici de tot de stropi beton luati de vant. Dupa prima spatare nu s-au luat dar se iau daca dau cu unghia usor. Oare cum sa scap de ele ca sunt mii si nu pot sa iau fiecare punctulet la unghie ca imi trebuie 3 luni? Sper sa se dupa dupa cateva spalari...
Eu am parcat langa un santier de bloc cand turnat beton cu elefantul si jumate de masina are puncte mici de tot de stropi beton luati de vant. Dupa prima spatare nu s-au luat dar se iau daca dau cu unghia usor. Oare cum sa scap de ele ca sunt mii si nu pot sa iau fiecare punctulet la unghie ca imi trebuie 3 luni? Sper sa se dupa dupa cateva spalari...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori