Lancer Sportback 1.8 Mt Intense Gri
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
@cojack:
mersi , sunt nou printre posesorii de lancer . am avut colt ianinte (vezi la sectiunea colt-ul meu ) .
@mikael : salut,
cam acelasi consumuri le am si eu . la mine s-a stabilizat consumul la 10 (urban/extra urban) . sub 10 in oras cred ca mi-ar fi imposibil. eu stau inafara bucurestiunui si azi am reusit sa scot 8.4 pana la intrare (drum de 8 km , relativ liber) . intradevar , "la vale" am scos 7 .(coboram de la voineasa la brezoi) .
am auzit ca unii scot consumuri mai mici , o sa mai testez pe drumul bucuresti / focsani pe care il fac mai des.
oricum, in oras consuma cat un motor de 1.4(logan, golf, polo etc) aspirat ceea ce e foarte ok, mai ales ca fata de un 1.4 am o oarecare rezerva de putere.
toate bune
PS: nu ma intelegeti gresit , nu ma plang de consum. stiam de la inceput in ce ma bag . nu poti avea si consum si putere.
mersi , sunt nou printre posesorii de lancer . am avut colt ianinte (vezi la sectiunea colt-ul meu ) .
@mikael : salut,
cam acelasi consumuri le am si eu . la mine s-a stabilizat consumul la 10 (urban/extra urban) . sub 10 in oras cred ca mi-ar fi imposibil. eu stau inafara bucurestiunui si azi am reusit sa scot 8.4 pana la intrare (drum de 8 km , relativ liber) . intradevar , "la vale" am scos 7 .(coboram de la voineasa la brezoi) .
am auzit ca unii scot consumuri mai mici , o sa mai testez pe drumul bucuresti / focsani pe care il fac mai des.
oricum, in oras consuma cat un motor de 1.4(logan, golf, polo etc) aspirat ceea ce e foarte ok, mai ales ca fata de un 1.4 am o oarecare rezerva de putere.
toate bune
PS: nu ma intelegeti gresit , nu ma plang de consum. stiam de la inceput in ce ma bag . nu poti avea si consum si putere.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
un mic update la 42.000km (27.000 facuti de mine) .
rezolvat problema "clasica " cu AC-ul care facea prea firg.
consumul a mai scazut putin (e drept ca am mai invatat si eu sa merg economic cu ea) .
drumul pana la servici acum il fac cu un consum de sub 9 , mai nou si sub 8 cu omv 100 .
i-am schimbat doar parbrizul si un proiector pe casco (ambele fusesera sparte). in rest doar benzina si o revizie.
iarna trecuta s-a comportat excelent chiar daca aveam gume folosite pe ea si erau 205/55/R16.- am preferat sa nu ingros buzunarele celor care au profitat de lege si mi-am luat de la Sorin de aici de pe forum dinlop wintersport m3. am fost putin stresat la inceput (eu folosind nokian pe colt si acestea fiind SH) dar totul a fost ok.
acum i-am pus pe dimensiunea ei nokian wrD3 de data asta fara run flat cum au fost cele de anul trecut si din punct de vedere al confortului este "alta masina", cele de vara fiind pe 18'.
raman la vesnica mea problema cu mitzele(nu se regleaza volanul pe adancime). nu imi pot gasi o pozitie la volan care sa fie comoda si corecta ori una ori alta fiecare cu dezavantajele ei, cel mai simplu de gasit fiind cea corecta/sportiva.
un mic update la 42.000km (27.000 facuti de mine) .
rezolvat problema "clasica " cu AC-ul care facea prea firg.
consumul a mai scazut putin (e drept ca am mai invatat si eu sa merg economic cu ea) .
drumul pana la servici acum il fac cu un consum de sub 9 , mai nou si sub 8 cu omv 100 .
i-am schimbat doar parbrizul si un proiector pe casco (ambele fusesera sparte). in rest doar benzina si o revizie.
iarna trecuta s-a comportat excelent chiar daca aveam gume folosite pe ea si erau 205/55/R16.- am preferat sa nu ingros buzunarele celor care au profitat de lege si mi-am luat de la Sorin de aici de pe forum dinlop wintersport m3. am fost putin stresat la inceput (eu folosind nokian pe colt si acestea fiind SH) dar totul a fost ok.
acum i-am pus pe dimensiunea ei nokian wrD3 de data asta fara run flat cum au fost cele de anul trecut si din punct de vedere al confortului este "alta masina", cele de vara fiind pe 18'.
raman la vesnica mea problema cu mitzele(nu se regleaza volanul pe adancime). nu imi pot gasi o pozitie la volan care sa fie comoda si corecta ori una ori alta fiecare cu dezavantajele ei, cel mai simplu de gasit fiind cea corecta/sportiva.
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
Sa o stapanesti sanatos, e foarte frumoasa masina ! Si eu mi-am luat un Lancer 1.5 109cp din 2008, la 8000 de km la un pret destul de bun
Referitor la consum: scot cam 10 in Bucuresti, pe aglomeratie si accelerari bruste scot cam 12. Mers batraneste cu ea (schimbat sa pice sub 2000 un pic), scot cam 8.
In afara sub 6,5 n-am scos.
Un prieten cu Golf 6 1.4 80cp imi zice ca scoate 8 pe aglomeratie. Nu stiu ce sa zic.
Daca te deranjeaza asa mult, pune GPL. Eu asa ma gandeam la anul. Nu scade puterea motorului cu prea mult si faci economie (mergi in aglomeratie cu consum de 7-8).
Si pe mine ma deranjeaza reglajul in adancime (nu stiu la ce varianta de echipare exista) dar am rezolvat cu trasul scaunului.
Referitor la consum: scot cam 10 in Bucuresti, pe aglomeratie si accelerari bruste scot cam 12. Mers batraneste cu ea (schimbat sa pice sub 2000 un pic), scot cam 8.
In afara sub 6,5 n-am scos.
Un prieten cu Golf 6 1.4 80cp imi zice ca scoate 8 pe aglomeratie. Nu stiu ce sa zic.
Daca te deranjeaza asa mult, pune GPL. Eu asa ma gandeam la anul. Nu scade puterea motorului cu prea mult si faci economie (mergi in aglomeratie cu consum de 7-8).
Si pe mine ma deranjeaza reglajul in adancime (nu stiu la ce varianta de echipare exista) dar am rezolvat cu trasul scaunului.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
Usor offtopic, dar am avut inainte un Cielo pe GPL din fabrica si a mers frumos pana l-am vandut la 100 k km.
Nu inteleg de ce nu ar merge si acelasi motor aspirat de la Mitsubishi. Chiar am vazut un Lancer cu GPL acum cateva zile pe strada.
E drept, nu m-as baga la GPL din prima, inca mai studiez problema. Consumul e ok dar se poate si mai bine.
Nu inteleg de ce nu ar merge si acelasi motor aspirat de la Mitsubishi. Chiar am vazut un Lancer cu GPL acum cateva zile pe strada.
E drept, nu m-as baga la GPL din prima, inca mai studiez problema. Consumul e ok dar se poate si mai bine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori