Pagina 1 din 7

Scris: Joi Ian 05, 2012 12:47 pm
de mihainma
Dupa multe cercetari si testdrive-uri am ajuns la cloncuzia ca cea mai buna masina pentru mine, fiind si proaspat casatorit, este un

mitsubishi lancer sedan, 2011 1,6 inforn ( (ca numa asa aveau pe stoc si dupa invite trebuia sa astept un an aproape ) benzina, 117 cp,

albastra. Pana in prezent sunt foarte multumit de masina, merge bine fata de Golful lu tata.

Ma poate ajuta cineva, sunt nedumerit in legatura cu rodajul. Pe cine am intrebat, unu mi-a spus sa merg incet primii 2000-3000 km,

ca sa nu uzez motorul pina isi face unpic de joc la cuzineti, altu mia spus sa ma duc tare ca sa-si faca cilindrul oglinda mai lunga . Nu stiu sunt

in dilema.

Scris: Joi Ian 05, 2012 1:12 pm
de Flipper
Primii 1000km dar eu iti recomand primii 3000km sa nu depasesti 3000-3500rpm indiferent de treapta de viteza si sa nu bruschezi pe cat posibil comenzile masinii. Rodajul nu se face doar la motor si la intreaga masina(articulatii, echipamente electrice etc). Rodaj inseamna sa nu folosesti masina si echipamentele ei la capacitatea ei maxima.

Scris: Joi Ian 05, 2012 1:54 pm
de driverx
Sa astepti un an dupa o masina? WTF? Vorbim de RMB Inter Auto Cluj?

Scris: Joi Ian 05, 2012 3:14 pm
de dragosh_em
Si eu am tot motor de 1.6 117hp si am 4000 km cu ea si pana acuma nu am depasit 3500rpm mers constant, adica pe autostrada ! Iti dai seama ca dupa 1000 km i-am mai dat cate o turatie de 5000 dar doar pt 2-3 secunde, atat ! Incearca sa nu o bruschezi prea tare cat e tanara, adica nu pleca ca nebunu de pe loc si magarii dinalea ... Multa bafta cu ea, si asteptam niste poze !!!

Scris: Joi Ian 05, 2012 3:26 pm
de mihainma
QUOTE (driverx @ Jan 5 2012, 01:54 PM) Sa astepti un an dupa o masina? WTF? Vorbim de RMB Inter Auto Cluj?

Da la ce configuratie am vrut.

Scris: Joi Ian 05, 2012 3:39 pm
de mihainma
QUOTE (Flipper @ Jan 5 2012, 01:12 PM) Primii 1000km dar eu iti recomand primii 3000km sa nu depasesti 3000-3500rpm indiferent de treapta de viteza si sa nu bruschezi pe cat posibil comenzile masinii. Rodajul nu se face doar la motor si la intreaga masina(articulatii, echipamente electrice etc). Rodaj inseamna sa nu folosesti masina si echipamentele ei la capacitatea ei maxima.

Pai am cam 3000km si ceva dar nu am "prea depasit" 3000 rpm. Sincer au fost cazuri in care am pornit mai rapid si de 2 sa 3 ori am trecut de 5000 intra 5.

Scris: Joi Ian 05, 2012 5:40 pm
de wall
Felicitari pentru achizitie. Cat despre rodaj daca o sa dai search pe net o sa vezi ca-s o groaza de teorii, de la bruscheaz-o si tureaz-o pana fierbe antigelu-n ea, pana la nu depasi 2000 de ture ca trebuie menajata. Sincer condu-o cat se poate de normal. Asta imi aduce aminte de teoriile din vechime ca atunci cand iei una virgina o modelezi pe dimensiunile tale

Scris: Joi Ian 05, 2012 6:50 pm
de DaniD25
eu la diesel am mers tare de tot primii 10km ca nu mai puteam de bucurie apoi n-am trecut de 3500rpm primii 1500km indiferent de treapta.

pe urma am mers normal din toate punctele de vedere.

Scris: Joi Ian 05, 2012 7:00 pm
de sabin.b
Felicitari pentru achizitie si, acum ca ai trecut de 3000km, te poti juca cu ea si peste 3000 RPM. Daca bine imi amintesc, in manualul de utilizare scrie sa o menajezi doar primii 1000 km. Asa cum spunea wall, condu-o normal, dar permite-ti si cate o fortare din cand in cand. In fond, sa nu uitam ca sub 4000 rpm nu ai nici cuplu maxim nici 117 CP (caii ii ai pe toti doar la 6000rpm). Deci, parerea mea, Lancerului ii place sa fie turatat din cand in cand, dar cu masura.

Scris: Joi Ian 05, 2012 10:09 pm
de mihainma
Cine m-a initiat in ale condusului (tata) mia spus "copile trebiue sa o turezi un pic mai tare daca vrei va mearga" , la incaput cand mi-am luat permisuam am condus si mai conduc un Matiz, no sati tata de 8 ani am schimbat de 3 ori setu in Matiz; si ce am mai citit, intradevar "benzinarele" sunt motoare de turatie, dupa cum merg si domnii de la Top Gear, scot untu din masini.