2011 Lancer Sport Sedan 1.6 117 Cp Frost White
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
Buna tuturor !!!
Desi sunt activ pe acest forum cam de 3 luni, doar acum am avut timp/chef sa-mi deschid si eu un Jurnal de Bord
Masina se comporta foarte bine pe sosea, e destul de agila (pt un motor de 1.6), sta foarte bine in curbe (curbele sunt pasiunea mea), si parerea mea este ca albul ii sta foarte foarte bine
Poze cu masina e probabil sa postez mai tarziu
De cateva zile am observat o chestie la masina ... O pornesc si cand dau sa plec, la viteza f mica se aude parca un mic scartait care vine de la roata fata din partea soferului din cate imi pot da eu seama (scartaitul se aude f incet) ... si scartaie f putin timp, adica doar cand masina are cam 5km/h sa zic. Nu face asa mereu, doar cateodata... Oare dece ?
Desi sunt activ pe acest forum cam de 3 luni, doar acum am avut timp/chef sa-mi deschid si eu un Jurnal de Bord
Masina se comporta foarte bine pe sosea, e destul de agila (pt un motor de 1.6), sta foarte bine in curbe (curbele sunt pasiunea mea), si parerea mea este ca albul ii sta foarte foarte bine
Poze cu masina e probabil sa postez mai tarziu
De cateva zile am observat o chestie la masina ... O pornesc si cand dau sa plec, la viteza f mica se aude parca un mic scartait care vine de la roata fata din partea soferului din cate imi pot da eu seama (scartaitul se aude f incet) ... si scartaie f putin timp, adica doar cand masina are cam 5km/h sa zic. Nu face asa mereu, doar cateodata... Oare dece ?
De cateva zile am observat o chestie la masina ... O pornesc si cand dau sa plec, la viteza f mica se aude parca un mic scartait care vine de la roata fata din partea soferului din cate imi pot da eu seama (scartaitul se aude f incet) ... si scartaie f putin timp, adica doar cand masina are cam 5km/h sa zic. Nu face asa mereu, doar cateodata... Oare dece ?
[/quote]
Si eu am auzit de cateva ori la mine, eu cred ca dupa ce opresti masina tamburii de la roata sunt calzi si afara este umiditate mare , dar nu foarte frig -1;2 grade, apare pe tambur condens si daca nu umbli cu masina cateva zile apar punctulete mici de rugina si pana ce placutele slefuiesc tamburii (deoarece acestea sunt foarte aproape de tambur, chiar se ating) si de acolo apare sumetul acela.
[/quote]
Si eu am auzit de cateva ori la mine, eu cred ca dupa ce opresti masina tamburii de la roata sunt calzi si afara este umiditate mare , dar nu foarte frig -1;2 grade, apare pe tambur condens si daca nu umbli cu masina cateva zile apar punctulete mici de rugina si pana ce placutele slefuiesc tamburii (deoarece acestea sunt foarte aproape de tambur, chiar se ating) si de acolo apare sumetul acela.
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori