2007 Mitsubishi Lancer Clasic 2.0

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Vin Mar 02, 2012 8:58 pm

Frumoasa!
Eu o am pe sor'sa tuciurie

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Vin Mar 02, 2012 8:59 pm

Frumoasa culoarea. Alba am avut si eu prima masina in casa. Pretentioasa culoare dar frumoasa. Consumul e bun, chiar ma asteptam si la cifre mai mari.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Mar 04, 2012 11:32 pm

Foarte frumoasa, sa ai grija de ea!

Ne poti spune cat a costat?

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Lun Mar 05, 2012 3:48 pm

Masina a fost 5300 euro, masina era deja inmatriculata in tara deci a trebuit doar sa platesc obisnuintele romanesti: rar (autentificare + verificare noxe ceea ce a fost dubios putin considerand ca erau trecute in carte si aveam itp valabil), taxa talon, taxa de "inmatriculare" (taxa de 54 ron platita la primarie ca mi-a trecut masina pe numele meu sa le pot plati impozit), impozit, taxa numar preferential, RCA si nervi intinsi la maxim cu sistemul de numere de ordine pentru depunerea dosarelor la politie. OH da si casco dar asta nu e obligatoriu ci doar pentru liniste (am iesit la 630 euro/an la bcr asigurari).

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Mar 05, 2012 4:02 pm

Foarte tare, Clasic 2.0 alb...pur si simplu superb.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Mar 05, 2012 4:51 pm

...plus ca are stopurile rosii - ca cele de 1.6 - imi pare ca arata mai bine decat cele clare.

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Lun Sep 17, 2012 10:56 am

A trecut ceva vreme de cand am postat ultima data, dar eram prea ocupat sa ma bucur de masina. Recent a aparut in schimb o problema care de mult o "asteptam" dar nu am asteptat si complicatiile. [scuze anticipate pentru zidul de text ce urmeaza]

Acum vreo 3 saptamani a inceput sa fie galagioasa rau masina, aveam impresia ca am pe undeva niste suruburi in ventilatoare plus un sunet de relanti (la valori normale) de parca as conduce o masina diesel. Ajung la service si cu greu se decide mecanicul ca e distributia de vina. Cam o saptamana tot am stat pe capul mecanicului cu "sunetele" ce mi s-au "nazarit" (nota cel mai tare se auzeau anumite sunete cand motorul e rece), el inistand ca e carburantul (deh am alimentat ca prostu de la omv) eu insistand ca nu poate fi carburantul. O saptamana pauza sa "vina piesele". Balul incepe in schimb in saptamana montarii: ajung lunea piesele (curele conti, role ina), dar o rola intinzatoare a ajuns "defecta" (rulment spart... aparent) deci pauza o zi, marti ajunge rola dar vai surpriza pistonul ajutator de la rola intinzatoare de distributie e defect , nu-i problema ajunge si el intr-o zi, se face miercuri si intr-un final glorios e gata masina... zic ei. Cand am ridicat masina motorul era cald si parca am auzit unele din vechile probleme, dar am zis ca fiind cald motorul poate sunt eu paranoic.

Joi dimineata cand sa pornesc la servici (motorul rece) dau sa pornesc si apare un simptom nou: dupa ce ii dau cheia sa porneasca se aude ceva (ca si cum as sufla aer intr-un pahar cu apa) tremura toata masina si abia apoi porneste, las putin sa mearga motorul fara sa plec si opresc motorul. La oprire la fel zgomotul si tremuratul si abia apoi se opreste motorul. Pornesc din nou, la fel, opresc, la fel. Repet manevra de vreo 3 ori totul la fel, eh asta e merg la servici (insotit de un sunet dubios pe acceleratie cam ca mieunatul de pisica). Ajung la servici opresc motorul .. la cald dispare si zgomotul si tremuratul observat la rece. In aceeasi zi in pauza de masa ma duc sa mai incerc ... aceleasi simptome de dimineata. Sun la service zic ce si cum si ca a doua zi de dimineata ma duc la ei sa rezolvam problema. Seara cand plec de la servici aceasi suita de zgomote, dar observ cand ajung acasa ca de dimineata pana acum s-a "evaporat" un sfert de rezervor (~10l de carburant pe 20km ) ... zic ca uite poate nu era chiar la jumate, poate ca abia acum a picat acu (gimnastica mentala sa nu recunosc consumul). Ridic capota cu motorul pornit sa vad ce si cum motorul vibra de aveam impresia ca vrea sa isi ia zborul. Vineri dimineata inainte sa ma duc la service am zis sa verific nivelul uleiului ca daca e din cauza lipsei de ulei, nivelul la rece era aproape de maxim (dubios considerand ca inainte de vizita in service era cam la mijloc intre minim si maxim). Ajung la service insotit de suita de zgomote, unde surpriza oamenii zic ca nu e de la distributie suita, e orice inafara de distributie (au zis inclusiv ca poate e sparta toba de esapament). Sun la reprezentanta sa ma programeze la diagnosticare (satul de ghicit orbeste care ar fi problema) si cu foarte mult noroc reusesc sa il conving pe om sa ma programeze in aceeasi zi. Ii descriu omului ce aud ii las masina si ramane ca ma suna cand au ceva concret. Trec cateva ore si suna domnul de la reprezentanta sa ma intrebe daca am schimbat vreodata distributia pe masina ca au auzit si ei zgomotele si dupa ce au exclus tot ce puteau exclude din diagnoza electronica si inspectia vizuala doar din distributie pot proveni. Bun, ii rog sa imi dea o hartie scrisa cu concluziile si ma duc sa ridic masina. Ma duc sa ridic masina iau hartiile si ma duc la service cu concluzia reprezentantei. Acolo desi am hartia de la reprezentanta ma iau cu aceeasi poveste ca nu se poate, ca nu e aia , nu au cand sa vada etc. Ne intelegem noi sa le duc masina de duminica urmand ca luni (azi) sa vada si ei ce si cum pe motorul rece. Bun iau masina sa ma duc acasa, doar ca pe cand sa ajung acasa observ ca s-a mai dus un sfert de rezervor si sunt pe cale sa raman fara carburant: bilant pe 2 zile si ~50km ~20l. Trag la un peco alimentez ... au intrat 40l .. exact cam cum ar trebui inainte sa se aprinda becul rosu.
Le duc masina, iar azi imi trimit pe cineva cu cheia sa porneasca masina sa le arate ce si cum, dar ei o tin tot pe a lor una si buna ca nimic din ce se intampla cu masina nu e cauzat de distributie, zgomotele sunt "specifice" lancerului iar consumul si nivelul uleiului sunt irelevante nu au legatura intre ele.

Acum desi eu nu am auzit aceste zgomote specifice pana la problemele initiale cu distributia (sau acum accept orice alt verdict) am o intrebare pentru ceilalti posesori: voi aveti aceste zgomote si comportamente specifice? Sau pentru cei care au si aptitudini de mecanici mai bune accept si pareri referitor la ce ar putea cauza problemele acestea.

Si ca o morala la toata povestea: cei cu mitsubishi din cluj ar fi bine sa evite service-ul autodias ca aparent oamenii habar nu au cu ce se manca mitsubishiul (imi pare rau sa o zic, mai ales ca timp de 5 ani de zile doar la ei mi-am reparat masinile, i-am recomandat la toate cunostintele, dar in lumina acestei patanii cel putin pe partea de mitsubishi prefer sa nu ii recomand).

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Sep 17, 2012 11:12 am

Ai factura si garantie? Trimite rar-ul peste ei!! Sunt niste nemernici incompetenti care fie si-au bagat piesele in buzunar, fie nu ti-au pus distributia bine la punct.

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Lun Sep 17, 2012 3:53 pm

Update:
Au tinut masina cu capacul de la distributie desfacut toata ziua pe elevator ca sa ii ajute cei de la reprezentanta care au venit si spre deosebire de vineri (cand au recomandat sa nu mai circul) azi au zis ca face galagie, dar e neglijabila ar fi o idee buna sa puna de la 0 la punct distributia ca poate dispare, dar nu insista, eventual sa fac niste ture cu masina vreo 100-200 de km ca poate ori dispare sunetul ori pica ceva sau poate e de la carburant si un plin cu benzina de 99/100 rezolva problema... in principiu pozitia lor e ca exista o problema dar li se rupe de problema iar serviceul a luat pozitia de nu ii intereseaza ....opc-ul a fost de parere ca mai ales in conditiile in care nu au de nicaieri o pozitie ferma ca e distributia pusa prost nu se pot implica.

O mica particularitate care mi s-a parut enervanta e ca motorul iarasi tremura in toate partile cand au venit baietii de la reprezentanta, dar ei sustineau ca e perfect normal sa faca asa "e in parametrii, asa fac toate"

Nu stiu ce sa mai fac in conditiile date, mai ales ca nu pot nici sa le stau pe cap (ghinion a nimerit problema tocmai cand e mai aglomerat la mine la servici).

Orice sfat/parere e binevenita...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Sep 17, 2012 4:02 pm

RAR-ul verifica service-urile, ei sunt autoritatea. OPC sunt degeaba la treaba asta. Zi-le ca RAR-ul ii amendeaza de o sa ii usture fundul daca nu-ti readuc masina in parametri. ce benzina puteai sa pui sa consume in halul ala?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori