2010 Lancer Sportback 1,8 Mpi M/t Intense Stone Grey
Multumesc pentru urari!
Saratelele mai tarziu deocamdata cateva impresii despre masina.
In primul rand e vorba de un Lancer, 1.8 benzina, sportback...back am inteles de ce, dar sport de unde i se trage ?
Am achizitionat-o de la mcar, rulata, 55.000 km, 2 ani impliniti de curand in luna martie, reviziile la zi, masina se prezinta bine.
Look acceptabil, dimensiuni ok, destul de confortabila, antifonata, aproape deloc, destul de zgomotoasa, dar nu intr-atat incat sa deranjeze, nota 10 la stabilitate,
demarajul nu m-a impresionat, insa nici nu m-a dezamagit, ce m-a mirat e ca trage destul de liniar pe toata plaja de turatie fara sa se simta MIVEC-ul odata
ce trece de 4000 de turatii, la drum intins fuge bine si consuma pe masura.
M-a uimit cat de repede parcurge 140 - > 200 si cat de bine sta pe viraje, nu as putea cere mai mult de la o masina din clasa ei.
Nu am facut decat un singur drum in afara bucurestiului ca sa pot spune ca am testat-o suficient si ca o cunosc bine.
Consumul...prima luna alimentat 50 litri benzina 99+ consumati in 290 km parcursi numai in Bucuresti, 17 litri/100 km...e posibil ?
Fara sportivitati, fara experimente...am zis ca nu vad bine...
Drum in afara, militari, A1, pitesti, slatina...alimentat 50 litri benzina 95 de data asta consumati in 590 km, 8.5 litri/100km...asa mai merge.
Legat de consum am observat urmatorul lucru, pana la jumatatea rezervorului acel progress bar sau cum se numeste, care indica nivelul combustibilului in rezerver
scade normal, dupa jumatate, la fiecare repornire a motorului imi indica mult mai putin decat in momentul in care am oprit-o dupa o deplasare.
De exemplu ajung acasa, indicatorul e la jumatate, maine dimineata o pornesc si imi indica sub jumatate, cu aproape 2 mm. )
Nu inteleg ce se intampla.
De asemenea la relanti are o bataie care vine dinspre motor si se aude doar din habitaclu, nu e zgomot de tacheti, e o un zgomot infundat si regulat, calc ambreiajul si tot se aude.
Zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul, l-am auzit de la un inceput, dar acum de cand e cald afara se aude mult mai clar.
Directia e cam moale, la viteze mai mari e chiar aiurea, dar asta e de la pneurile de iarna, care oricum nu sunt facute pentru viteza...
O sa merg la service pentru a capata niste raspunsuri, masina e in garantie, o verificare generala nu strica.
In rest masina e placuta la condus, o sa revin cu poze si o prezentare mai detaliata in zilele urmatoare.
Deocamdata am prezentat ce m-a suprins in mod neplacut.
Bafta!
Saratelele mai tarziu deocamdata cateva impresii despre masina.
In primul rand e vorba de un Lancer, 1.8 benzina, sportback...back am inteles de ce, dar sport de unde i se trage ?
Am achizitionat-o de la mcar, rulata, 55.000 km, 2 ani impliniti de curand in luna martie, reviziile la zi, masina se prezinta bine.
Look acceptabil, dimensiuni ok, destul de confortabila, antifonata, aproape deloc, destul de zgomotoasa, dar nu intr-atat incat sa deranjeze, nota 10 la stabilitate,
demarajul nu m-a impresionat, insa nici nu m-a dezamagit, ce m-a mirat e ca trage destul de liniar pe toata plaja de turatie fara sa se simta MIVEC-ul odata
ce trece de 4000 de turatii, la drum intins fuge bine si consuma pe masura.
M-a uimit cat de repede parcurge 140 - > 200 si cat de bine sta pe viraje, nu as putea cere mai mult de la o masina din clasa ei.
Nu am facut decat un singur drum in afara bucurestiului ca sa pot spune ca am testat-o suficient si ca o cunosc bine.
Consumul...prima luna alimentat 50 litri benzina 99+ consumati in 290 km parcursi numai in Bucuresti, 17 litri/100 km...e posibil ?
Fara sportivitati, fara experimente...am zis ca nu vad bine...
Drum in afara, militari, A1, pitesti, slatina...alimentat 50 litri benzina 95 de data asta consumati in 590 km, 8.5 litri/100km...asa mai merge.
Legat de consum am observat urmatorul lucru, pana la jumatatea rezervorului acel progress bar sau cum se numeste, care indica nivelul combustibilului in rezerver
scade normal, dupa jumatate, la fiecare repornire a motorului imi indica mult mai putin decat in momentul in care am oprit-o dupa o deplasare.
De exemplu ajung acasa, indicatorul e la jumatate, maine dimineata o pornesc si imi indica sub jumatate, cu aproape 2 mm. )
Nu inteleg ce se intampla.
De asemenea la relanti are o bataie care vine dinspre motor si se aude doar din habitaclu, nu e zgomot de tacheti, e o un zgomot infundat si regulat, calc ambreiajul si tot se aude.
Zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul, l-am auzit de la un inceput, dar acum de cand e cald afara se aude mult mai clar.
Directia e cam moale, la viteze mai mari e chiar aiurea, dar asta e de la pneurile de iarna, care oricum nu sunt facute pentru viteza...
O sa merg la service pentru a capata niste raspunsuri, masina e in garantie, o verificare generala nu strica.
In rest masina e placuta la condus, o sa revin cu poze si o prezentare mai detaliata in zilele urmatoare.
Deocamdata am prezentat ce m-a suprins in mod neplacut.
Bafta!
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
cristi...e cumva lancerul gri ce era pe autovit? cu cat l-ai luat? daca e vb de aceeasi masina...cat au lasat din pret?
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C22219004.html
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C22219004.html
10X Master.
Si eu zic la fel, ca am facut o alegere buna.
@sebasita, masina am luat-o de la mcar - masini rulate, 12.500 si am primit si roti de iarna.
Si eu zic la fel, ca am facut o alegere buna.
@sebasita, masina am luat-o de la mcar - masini rulate, 12.500 si am primit si roti de iarna.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_1525.jpg (87.39 KiB) Vizualizat de 3977 ori
-
- IMG_1530.jpg (80.87 KiB) Vizualizat de 3984 ori
-
- IMG_1523.jpg (68.04 KiB) Vizualizat de 3982 ori
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 64 vizitatori