2008, Mitsubishi Lancer 2.0 Did 140cp Black Instyle Rzv

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
razvanrh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2012 6:38 pm

Mesaj de razvanrh » Vin Iul 27, 2012 5:50 pm

Salutare,

Dupa multe nopti nedormite am reusit...
Chiar daca a durat mai mult decat ma asteptat am reusit pana la uma sa iau o decizie. Aceasta a fost Lancer 2.0 DID.

Inainte sa incep cautarea am stabilit bugetul. Am spus ca nu mai vreau masina noua (neavand optiunea de deducere TVA) si avand in vederea devalorizarea ei in timp. De atunci: intra pe site-uri cu anunturi - dute pe forumuri si vezi ce spune lumea de masina.
Am citit cate ceva si pot spune ca am facut o alegere buna. Pentru un SH este un raport calitate / pret foarte bun.
Am mai avut si norocul cu fostul proprietar care a petrecut si el ceva timp pe forum.

Asta a fost pana sa o iau. Acum alta poveste:
Cum o inmatriculez ?
Casco de la ce asigurator ?
Ce motorina bag ?
Ce fac toate butoanele alea ?
Citesc 200 pagini de manual din care printez o parte si le iau in masina (asta daca vrei sa ai vreo sansa sa conectezi telefonul mobil)
Ce ulei ? Ce filtre? Are filtru de particule ?
Si multe altele care au trecut.

Acum urmeaza niste presuri originale, tava in portbagaj, verificare directie (am eu impresia ca trage un pic stanga) , reconditionat o parte din scaunul soferului si de vopsit niste mici puncte albe pe bara fata.

Cam asta a fost povestea mea pana acum cu Mitu.

Ne mai auzim aici si ne vedem la intalniri.
Fişiere ataşate
IMG_0661.JPG
IMG_0661.JPG (1.52 MiB) Vizualizat de 2996 ori
IMG_0673.JPG
IMG_0673.JPG (2.03 MiB) Vizualizat de 2988 ori
IMG_0674.JPG
IMG_0674.JPG (2.09 MiB) Vizualizat de 2993 ori
IMG_0665.JPG
IMG_0665.JPG (2.15 MiB) Vizualizat de 3001 ori

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Vin Iul 27, 2012 8:06 pm

Salut,

felicitari.
Multi KM fara probeme.
Este identica cu a mea doar ca tu ai eleron spate.
Frumoasa foc!

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Sâm Iul 28, 2012 6:55 pm

Multi km fara probleme ! Frumoasa masina ! Ca fost posesor de vw (lancerul are motorul de 2 litri tdi, de la vw) pot sa ti spun ca cei de la vw recomanda castrol 5 w 30 long life pt tipul asta de motor , filtre sunt o multitudine , dar iti recomand sa mergi pe o firma cat de cat renumita bosch, mann filter,mahle..., iar cel de aer iti recoman filtru K&N cel pentru cutia originala. Mai multe detalii le vei primi sigur de la alti colegi care au acelasi tip de motor. La partea de abitaclu eu am echiparea intense , dar in mare parte , sunt cam aceleasi comenzi,in afara de faptul ca tu ai sistemul de navigatie. Daca ai nevoie de informatii trimite un PM.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Dum Iul 29, 2012 1:42 am

felicitari...
cati bani ai dat ? ce alte optiuni ai mai avut ?

Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Lun Iul 30, 2012 8:18 am

Welcome to the club.

Si motorizarea mea e aceeasi, am mai multe accesorii pe masina (pe partea exterioara) dar asta nu cred ca, conteaza.
Ca si idee, filtru de particule nu "cred" ca ai, mie mi s-a spus ca am si am alimentat masina cu ulei special pentru filtru de particule (Mobil One ESP FORMULA 5W30), insa cei de la Mitsu Constanta (cand am fost pe litoral) mi-au explicat ca nu am defapt filtru de particule. O sa incerc sa bag si eu peste vreo 2 saptamani cand fac schimbul de ulei sa bag castrol.
Oricum ca si idee, filtrele si uleiul impreuna ajung undeva la 5-600RON calitate foarte buna. Se gasesc si mai ieftine, dar nu cred ca iesi cu mai mult de 50RON in minus.
Motorina recomand cu incredere de la Rompetrol si LUKOil. Cea de la rompetrol atat cea simpla cat si cea alto (de recomandat motorina alto, cifra octanica 55, este si aditivata si masina merge foarte bine cu ea, am avut motorina de la toate benzinariile astea mari Mol,Petrom,Omw etc, dar nu se compara cu cea din Rompetrol).
Pentru a putea inmatricula masina trebuie mers intai sa o radiezi (probabil prin acelasi loc unde se fac numerele), dupa care sa iti faci asigurare (nu ti se elibereaza talon fara asigurare), trebuie mers la RAR pentru autenticitate, dupa care la politie pentru talon (cam astea sunt procesele daca imi amintesc bine).

Anyway, cati mai multi km fara evenimente, si sa ai o experienta cat mai frumoasa cu noul tau LANCER !

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Lun Iul 30, 2012 1:16 pm

Salut

Sa vedem!

Cum o inmatriculezi? --> simplu daca nu vrei batai de cap si nu vrei sa umbli aiurea te duci la prima firma care face inmatriculari le dai actele (sper sa le ai pe toate) le semnezi o procura prin care le dai dreptul sa inmatriculeze masina pe numele tau.
CASCO de la cel mai bun dar cel mai ieftin! acuma depinde de varsta ta...si de asigurator. eu am la ASTRA ma costa 780 euro pe an, pana acuma nu ma pot plange de ei. au fost promti si ok.
Motorina! eu alimentez doar de la OMV --> omv maxxmotion

Butoanele? care butoane ca are asa de putine! dai in ele ca nu ai ce sa strici si iti dai seama singur ce fac.
Hai ca nu e complicat sa "imperechezi" telefonul cu sistemul masinii.
Ulei! castrol edge turbo diesel 0w30
Filtre! Mann
Filtru de particule! unele au unele nu au, dute la service si iti zic aia daca ai sau daca nu ai.

PS: de ce vrei sa reconditionezi scaunul soferului? s`a ros pielea pe laterale?

Avatar utilizator
razvanrh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2012 6:38 pm

Mesaj de razvanrh » Lun Iul 30, 2012 1:50 pm

In principiu am scris pe acolo: "Si multe altele care au trecut."
Incercam sa fac un jurnal. Am cam gasit pe forum raspunsurile la intrebarile alea.



Stiu ca nu are filtru de particule - erau niste poze pe aici, motoare cu/fara filtru.
O sa merg pe Castrol 5 W 30 / filtre MAN

Syber - vezi ca: Castrol edge turbo diesel 0w30 are norma VW 502 00/503 in cartea de service scrie de VW 507.
!QUOTE Butoanele? care butoane ca are asa de putine Ori fi ele putine dar unele au mai multe functii.

QUOTE PS: de ce vrei sa reconditionezi scaunul soferului? s`a ros pielea pe laterale?
Da pe lateral stanga de la nasturi de pantaloni ceva de genul

QUOTE cati bani ai dat ? ce alte optiuni ai mai avut ?
A fost 11.000 mai era in plan Octavia 1.6TDI, VW Jetta 1.9TDI cu DSG, Golf 6 2.0 TDI , Audi A3 1.9 TDI si mai era un Mondeo 1.8 TDCI.

Am facut Full Caso la Uniqa 530 Euro/an

Cu motorina nu m-am lamurit inca.
Rompetrol - am avut probleme cu benzina efix de la ei - scadea relantiu
OMV - la fel scadea relantiu - dar depinde de benzinarie
Lukoil - majoritatea spun NU eu personal nici o problema
Petrom - ok la benzina - colegii mei cu Renault = mers neregulat si pornire greoaie iarna --au fost trimisi sa bage de la MOL si nu au mai avut probleme.
MOL - Benzina Ok - Motorina vedem acum

Spunea cineva ca sortimentele de motorina mai scumpe nu ar unge f bine pompa de motorina. Stie cineva ceva?

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Lun Iul 30, 2012 6:27 pm

salut,

scuze vina mea:)
era Castrol edge turbo diesel 5w30 si nu 0w30
vina mea.


daca gasesti undeva service care sa iti reconditioneze partea respectiva a scaunului anunta`ma ca ma intereseaza si pe mine,
Eu am nevoie sa reconditionez volanul acuma ca inceput sa se duca vopseaua de pe piele si arata urat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori