My New Lancer Sportback 1.6 Inform Frost White 2012
- piesenoi111
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm
- piesenoi111
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm
Ce parere aveti de astea?
http://www.tocmai.ro/anvelope-reconstru ... 25656.html
Am sunat....nu sunt in Cluj ci in Alba si sunt resapate in intregime,nu doar banda de rulare.....garantie 24 luni
http://www.tocmai.ro/anvelope-reconstru ... 25656.html
Am sunat....nu sunt in Cluj ci in Alba si sunt resapate in intregime,nu doar banda de rulare.....garantie 24 luni
Eu am SCOP MIVA, modelul acela cu crampoane trapezoidale dispuse haotic, de 3 ani. Consum mai mare, zgomot mai mare la rulare, instabilitate mai mare. Nu cu mult, nu sunt dezavantaje majore, dar se simte diferenta. Pe zapada se descurca foarte bine, si directia e culmea mai usoara cu ele decat cu anvelopele de vara continental.
La pretul la care le-am luat eu (170 bucata) am considerat ca sunt foarte bune decat sa dau 100 pe unele sh cu care nu mergeam mai mult de o iarna in siguranta.
Un coleg a avut 3 ierni pe o octavia 2 tdi din cele din prima poza (blocuri mai ovale, dispuse in V pe centru) si a fost multumit de ele. Pe asfalt cald isi arata limitarile, sunt moi si directia nu mai e asa precisa, nici aderenta laterala nu e de top. Dar isi fac treaba, si el ne croia drum prin zapada in parcarea de la firma cu masina lui.
Cat dai pe ele?
La pretul la care le-am luat eu (170 bucata) am considerat ca sunt foarte bune decat sa dau 100 pe unele sh cu care nu mergeam mai mult de o iarna in siguranta.
Un coleg a avut 3 ierni pe o octavia 2 tdi din cele din prima poza (blocuri mai ovale, dispuse in V pe centru) si a fost multumit de ele. Pe asfalt cald isi arata limitarile, sunt moi si directia nu mai e asa precisa, nici aderenta laterala nu e de top. Dar isi fac treaba, si el ne croia drum prin zapada in parcarea de la firma cu masina lui.
Cat dai pe ele?
- piesenoi111
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm
Cauciucurile vor fi 900 ron cu montaj si echilibrare incluse si, asa cum am mai zis, garantie de 2 ani.Sunt facute in Ro(refacute).
Inca o intrebare pentru cunoscatori.....Chiar nu se poate scapa de resetarea aia a consumului la 6 ore(sau cam asa ceva)?
Mi se pare cel putin idioata treaba asta....nu am mai intalnit-o la nici o masina inainte.
Cum reusiti sa ii faceti consumul pe o durata mai mare......?Doar la pompa?
Multumesc Alex44
Inca o intrebare pentru cunoscatori.....Chiar nu se poate scapa de resetarea aia a consumului la 6 ore(sau cam asa ceva)?
Mi se pare cel putin idioata treaba asta....nu am mai intalnit-o la nici o masina inainte.
Cum reusiti sa ii faceti consumul pe o durata mai mare......?Doar la pompa?
Multumesc Alex44
QUOTE (piesenoi111 @ Nov 5 2012, 02:37 PM) Mai ar fi ceva....citind articolul despre rechemari al lui Radu-Lancer am vazut ca au fost rechemate anumite modele....Lancer CX9A si CY9A...Cum identific ce model posed cu mandrie?
Multumesc in avans
Cand deschizi capota(pe interiorul capotei) este o tablita nituita din aluminiu cu codul motorului si cel de culoare.
Multumesc in avans
Cand deschizi capota(pe interiorul capotei) este o tablita nituita din aluminiu cu codul motorului si cel de culoare.
http://www.radburg.ro/cluj.html
Incearca aici, eu de la radburg am luat anvelopele mele, dar din radauti.
Incearca aici, eu de la radburg am luat anvelopele mele, dar din radauti.
- piesenoi111
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm
QUOTE (piesenoi111 @ Nov 4 2012, 01:04 PM) Buna ziua din nou!
Ieri am facut primul drum mai lung de la Cluj pe un traseu recomandat de Chacha (multumesc Florin!), pana la Vatra Dornei prin pasul Tihuta. Soseaua e minunata , doar cateva gropi pe centura Dejului, in rest e perfect. Ma credeti sau nu, la intoarcerea in Cluj computerul imi arata 5,1 % consum mediu si 59 km/h viteza medie. Am incercat pe cat se poate sa schimb conform indicatiilor masinii ( e inca in rodaj, acum abia are 450 de km) dar consumul mi se pare excelent, sper sa ramana asa in continuare. Pare incredibil dar cu plinul facut la achizionarea masinii am 450 de km facuti si peste jumatate de rezervor ramas. Revin cu poze.
Nu schimba sub 2000 rpm ca nu se simte bine. Eu avand fratiorul mai mare (vezi semnatura) am ajuns la un consum ok cu schimbatul vitezelor intre 2800 si 3000 rpm si accelerand "batraneste". Benzinarele japoneze sunt innebunite dupa ture multe. Le place sa bea "zeama" din cea mai buna, asa ca nu te zgarci sa pui in rezervor minim CO98.
S-o birjaresti sanatos si "la mai mare".
Ieri am facut primul drum mai lung de la Cluj pe un traseu recomandat de Chacha (multumesc Florin!), pana la Vatra Dornei prin pasul Tihuta. Soseaua e minunata , doar cateva gropi pe centura Dejului, in rest e perfect. Ma credeti sau nu, la intoarcerea in Cluj computerul imi arata 5,1 % consum mediu si 59 km/h viteza medie. Am incercat pe cat se poate sa schimb conform indicatiilor masinii ( e inca in rodaj, acum abia are 450 de km) dar consumul mi se pare excelent, sper sa ramana asa in continuare. Pare incredibil dar cu plinul facut la achizionarea masinii am 450 de km facuti si peste jumatate de rezervor ramas. Revin cu poze.
Nu schimba sub 2000 rpm ca nu se simte bine. Eu avand fratiorul mai mare (vezi semnatura) am ajuns la un consum ok cu schimbatul vitezelor intre 2800 si 3000 rpm si accelerand "batraneste". Benzinarele japoneze sunt innebunite dupa ture multe. Le place sa bea "zeama" din cea mai buna, asa ca nu te zgarci sa pui in rezervor minim CO98.
S-o birjaresti sanatos si "la mai mare".
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori