2011 Mitsubishi Lancer Sport Sedan 1,8 Did Black Intense 150cp
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Ai doua cai de acces, prima e cea de la becul de pozitie si a doua e pe la becul de faza scurta. Prin orificiul de la faza scurta cu o sarma incerci sa impingi capacul cat mai aproape de locasul ei. Capacul are doua cleme. Ar trebui sa ajunga in pozitia in care clema de sus intra la locul ei trebuind doar sa tragi de clema de jos. Ca sa aduci capacul in pozitia asta foloseste un tub/pai prin care sa tragi un fir de nailon de doua ori(cel de pescuit e ideal ca nu se rupa) si sa-l "strangulezi" ca sa-l poti trage (ca sa iti faci o idee cam asa ar trebui sa arate. Prinde clema de sus si trage capacul spre pozitia lui. Ar trebui sa ajungi in pozitia in care doar clema de jos ar trebui "impinsa". Cum evident ca nu ai cum foloseste o sarma mai tare care sa aibe capatul in forma L, si incearca sa agati clema prin orificiul becului de pozitie. Mare atentie cum vei trage capacul deoarece clema e destul de sensibila si nu vrei sa risti sa se rupa ca nu mai poti face nimic.
Operatiunea a durat cam doua ore. Am fost de 3 ori in pozitia buna, dar de fiecare data am scapat capacul inapoi in far. Trebuie sa fi perseverent. Singura varianta ar fi fost sa dai jos sticla de pe far si nu vrei sa ajungi acolo.
Multa bafta!
Operatiunea a durat cam doua ore. Am fost de 3 ori in pozitia buna, dar de fiecare data am scapat capacul inapoi in far. Trebuie sa fi perseverent. Singura varianta ar fi fost sa dai jos sticla de pe far si nu vrei sa ajungi acolo.
Multa bafta!
Multumesc fff mult !Ca sa evit demontarea farului am folosit cele doua orificii , doua coliere de plastic , chiar si banda dublu adeziva ,dar ideea cu ochiul din fir de nailon este geniala !
Dar daca as folosi acceasi metoda cu fir si pentru clema inferioara ?
Are vreo importanta ordinea de prindere in suport a clemelor ; intai cea superioara ulterior cea inferioara sau viceversa ?
Multumesc inca odata !O zi buna !
AC
Dar daca as folosi acceasi metoda cu fir si pentru clema inferioara ?
Are vreo importanta ordinea de prindere in suport a clemelor ; intai cea superioara ulterior cea inferioara sau viceversa ?
Multumesc inca odata !O zi buna !
AC
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Salut, prima data trebuie sa intre clema de sus deoarece aceea nu are piedica (defapt piedica e chiar orificiul), daca te uiti mai atent vei vedea pe baza orificiului o piedica pentru clema...odata pozitionata clema de sus mai lipseste numai sa tragi cu o sarma tare clema de jos...poti folosi aceeasi metoda cu fir si pentru clema de jos dar este putin mai dificil dat fiind spatiul pe care-l ai...poti prinde cu ochiul de nailon ambele cleme...daca-ti reuseste asa iti predau "cupa" ) Bafta!
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (PaulAdrian @ May 21 2014, 02:21 PM) Mersi de raspuns, dar inainte de colantare ar trebui sa indepartez rasina...
Salut,
Pe net poti gasi diverse solutii de scoatere a rasinii, de la alcool, spirt la benzina si motorina.
Eu am gasit ceva de la mafra ii spune puliresina. Poti da un search. Nu am folosit acest produs si nu iti pot garanta daca este bun sau nu.
Salut,
Pe net poti gasi diverse solutii de scoatere a rasinii, de la alcool, spirt la benzina si motorina.
Eu am gasit ceva de la mafra ii spune puliresina. Poti da un search. Nu am folosit acest produs si nu iti pot garanta daca este bun sau nu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori