Pagina 4 din 8

Scris: Sâm Noi 09, 2013 9:24 am
de PaulAdrian
"Material de vibro-antifonare autoadeziv. Este compus dintr-o folie de Aluminiu cu grosimea de 0.1mm, un strat de polimer si un cauciuc pe baza de butil.
-insonorizant pentru reducerea vibratiilor
-grosime: 2 mm
-dimensiune coala: 375 x 265 mm"

Scris: Sâm Apr 19, 2014 11:49 am
de PaulAdrian
Salut, nu am mai scris de ceva vreme...intre timp am trecut de pragul celor 50.000km.
In acest timp am fost la service datorita unei rechemari pentru modelul CY9A. Am avut 1litru de motorina in baia de ulei-> resoftare + schimbare ulei
Azi am rezolvat si acel scartait deranjant de la frana de mana. Problema era la roata spate stanga. S-a dat jos discul si s-a curatat acolo tot -> nu mai am "caruta"
Si am primit si un cadou de paste...

Scris: Mar Apr 22, 2014 11:25 am
de PaulAdrian
Din pacate treaba cu scartaitul nu a tinut mult...iar a inceput sa faca la fel, cand e trasa frana de mana la maxim scartaie la ambele roti din spate...mai incerc o curatare la ambele roti.

Scris: Vin Mai 02, 2014 4:45 am
de fleanta
Salut,
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km.
Referitor la scarţ?it, masina mea sta pe dreapta mare parte din timp si se intampla ca discurile si saboti de frana sa mai intepeneasca mai ales dupa sederea pe sezonul rece ... acelasi fenomen se intampla daca mergi fara greutate in masina, in cazul meu 2 persoane mare parte din timp.
Eu dupa stationarea mai indelungata la viteza rezonabila merg cu frana de mana trasa usor cat sa simti ca a cuplat un pic, cam 5 sec. iar scartaitul dispare, din cand in cand trebuiesc incinsi un pic si sabotii de pe spate caci acumuleaza depuneri in ei cat si placutele si scarţ?ie. Eu unul asa procedez in cazul scarţ?itului la saboţi, sper sa te ajute si pe tine.
O zi placuta.
Marius

Scris: Joi Mai 08, 2014 8:02 pm
de PaulAdrian
Din categoria "Nu am de lucru asa ca sa-mi fac" am facut o prostie...
Mi-am luat becuri T10 cu led pentru pozitie, cand sa pun primul led nu am fost foarte atent si am impins usor capacul becului din pozitie in far...a sarit fff usor...stiu si eu inca rad de prostia mea.
Tin sa precizez ca nu sunt chiar asa neidemanatic, dar asta chiar a fost un mic ghinion.
Si acum...ce-i de facut? Exista vreo sansa sa-l pun la loc fara sa deschid sticla farului?

Scris: Vin Mai 09, 2014 3:27 pm
de PaulAdrian
Mersi de sfat Marius, sa stii ca am incercat sa fac faza cu frana de mana, parca se aude mai incet, dar tot se aude.
Intr-adevar si eu merg merg majoritatea timpului doar cu o persoana in masina...

Scris: Vin Mai 09, 2014 9:37 pm
de PaulAdrian
Dupa multa perseverenta si multe rugaciuni operatia a reusit...puteam fi un chirurg bun

Scris: Sâm Mai 10, 2014 9:51 am
de sobolanu'
Sau un si mai bun ginecolog !

Scris: Sâm Mai 10, 2014 11:01 am
de PaulAdrian
Buna asta colegu'
In alta ordine de idei urmeaza sa ii fac un polish deoarece sunt destul de multe zgarieturi superficiale...
Am mai observat si cateva puncte in care a sarit vopseaua si a cam ruginit...ati avut asemenea puncte? se pot rezolva fara sa vopsesc tot elementul?

Scris: Sâm Mai 10, 2014 2:43 pm
de moro
Inainde pe polish poti sa acoperi punctele respective cu vopsea corectoare...bineinteles dupa ce degresezi zona rescpectica si indepartezi pe cat se poate rugina. Dupa ce se usuca vopseaua, daca te uiti atent se vor vedea punctele, dar decat rugina eu zic ca e mai bine asa. Posibil ca dupa polish sa se vada mai putin punctele de vopsea.