2008 Mitsubishi Lancer 1.8 CVT 143CP Cool Silver Instyle A07

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Apr 18, 2011 11:48 pm

Doar 25%? Deci am facut rahatu' praf!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Apr 28, 2011 9:21 am

Multumesc pentru poza. Am si eu o fisura, dar deja e f extinsa, sunt cam sceptic in privinta unei reparatii.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Mai 24, 2011 11:27 pm

Cum era de asteptat, reparatia fisurii extinse nu a tinut. Am schimbat parbrizul cu unul Pilkington. M-a costat 1200 RON cu montaj cu tot. Mi se pare foarte rezonabil.
La multi km de asfalt fara pietricele!

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Iul 16, 2013 12:56 pm

Revin cu jurnalul dupa doi ani de la ultima postare. Nu s-au intamplat lucruri semnificative, adica no news - good news!
Anul trecut mi-am montat camera vedere spate (despre care am informat colegii de Forum pe un topic dedicat la vremea respectiva). Azi am fost la Service (Mitsu Timisoara) si mi-au schimbat cele doua bucse de la bara stabilizatoare (180 RON cu manopera).
Este pentru prima oara de la cumpararea masinii (5 ani+) ca schimb altceva decat ulei si filtre ca urmare a uzurii. Adevarul adevarat este ca de doi ani bataia la suspensie-spate era sesizabila pentru perfectionisti, dar stiti cum e: faza de negare (doar placa din portbagaj se aude, probabil trusa de scule clampane), targuiala (nu e deranjant, se aude rar, mai poate sa astepte, oricum am iesit din garantie), in fine acceptare a mersului la reparatie. Stiu, am sarit peste furie si depresie, dar acestea chiar n-au existat

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mie Sep 03, 2014 8:19 pm

In urma cu cca. 2 saptamani am schimbat bateria (am pus un Bosch S4 52Ah). Bateria originala inca nu mi-a facut nici o figura, desi are 6 ani si jumatate (!), dar la masuratori a picat examenul. Putea sa ma lase fara preaviz, asa ca am schimbat-o preventiv.
Tot preventiv am schimbat si placutele de frana - fata / spate - desi inca nu le-a venit vremea (mai mergeau cel putin 10.000 km).
Am montat si un portbagaj Thule pe "cele mai silentioase si aerodinamice" bare de aluminiu, care au costat ca si cand ar fi fost facute din aur.
Motivul pregatirilor fiind plecarea in Olanda pe o perioada mai lunga. Apropos, am ajuns de o saptamana...

Nu vreau sa fac in ciuda la nimeni, mai ales nu celor cu probleme la masina, dar trebuie sa remarc faptul ca dupa 6 ani si jumatate de folosire zilnica a masinii inca nu am avut nici un fel de probleme. Masina arata ca noua, vopseaua nu a sarit, nu clampane nimic, motorul e silentios, in general totul e OK. Poate am fost exceptional de norocos cu masina asta...

Toate cele bune si la Multi Km fara incidente!

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Joi Iul 07, 2016 8:22 pm

Revin cu jurnalul mai mult pentru continuitate, nu pentru evenimente extraordinare.

Dupa mai bine de un an petrecut in Olanda, am revenit in tara. Daca ar putea vorbi, masina ar zice ca s-a simtit foarte bine in strainatate. Drumuri perfecte, trafic civilizat, aer fara praf, benzina buna – cam tot ce visam pentru companionul pe patru roti… Apropos, in Olanda am spalat masina doar de doua ori: cand am ajuns acolo, dupa 1900 km parcursi prin Europa, apoi aproape de data intoarcerii in tara. Motivul celei de a doua spalari au fost jentile care s-a inegrit de la franare dupa un an. In Olanda ploua aproape zilnic, asa ca aerul e complet lipsit de praf, polen si alte impuritati mecanice, deci nu prea exista motive de a spala masina sau incaltamintea…

Dupa intoarcerea in tara am avut un mic incident. M-au tamponat usor din spate in timp ce stateam in coloana oprita. Culmea, si dubita care m-a tamponat statea initial, dar cred ca soferul a ridicat din neatentie piciorul de pe frana. Bara spate s-a fisurat si a fost inlocuita.
Zilele trecute la ITP au constatat un mic joc la capatul de bara dreapta (ceva ce eu nu l-am sesizat din volan) si am inlocuit capatul de bara.

Recapitulare cu piesele schimbate pe motiv de uzura de la cumpararea masinii pana acum (8 ½ ani):
- Anvelopele de vara (la 3 ani)
- Bucse bara stabilizatoare spate (la 4 ani)
- Stergatoare parbriz (la 3 ani si 6 ani)
- Bateria de 12V (la 6 ½ ani)
- Capat de bara dreapta (la 8 ½ ani)

De remarcat ca inca nu s-a defectat nimic, nici macar un bec!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori