2008 Mitsubishi Lancer 1.8 CVT 143CP Cool Silver Instyle A07

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mie Iul 16, 2008 10:12 pm

QUOTE Cum se pot rezolva fara revopsire?Este in Timisoara o firma care se ocupa de tinichigerie si cosmetica auto, numita LGP Zentrum. Au aparatura care indreapta tabla infundata prin aplicare de ventuze vidate. Eu mai trebuie sa astept pana in septembrie deoarece firma minune si-a luat jucariile si a plecat prin tara (cred ca sunt prin Tg Mures acum) si revin in Timisoara spre sfarsitul lui august...

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Noi 10, 2008 2:23 pm

A sosit si mult asteptata zi cand, in fine, patronul de la LGP Zentrum m-a invitat sa aduc masina pentru indreptarea tablei batute de grindina. Din 14 iulie a trecut ceva vreme, dar sper ca asteptarea va fi rasplatita. Cu aceasta ocazie se va repara si infundarea tablei din zona aripii spate / spoiler dreapta provocata recent de impactul cu o usa de Opel Astra data peste cap de vant in parcare. Lovitura cu usa va necesita un strop de lac de retus, dar grindina a lasat vopseaua intacta!
Cu ochiul format, specialistul de la LGP a numarat dintr-un foc 45 de adancituri de la grindina (eu vazusem mai putin de 20 inainte sa mi le arate el...).
Reparatia va dura doua zile. Va tin la curent cu rezultatul.

Pot sa adaug la lista de nemultumiri din primul post inca doua aspecte:
- Tabla prea subtire (grindina care mi-a batucit Lancerul nu a lasat nici o urma pe Peugeot-ul 307 al sotiei, parcat alaturi)
- Denivelarile drumului tind sa ia volanul din mana. Volanul chiar trebuie tinut ferm! Mai mult decat neplacut, chiar periculos! Consider ca este una din cele mai serioase probleme pe drumurile denivelate.

Lista de lucruri bune nu s-a marit, dar pot reconfirma opiniile initiale. Dupa 7300 km inca nu zdrangane nimic (ar fi si culmea).

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Noi 10, 2008 2:49 pm

Faza cu denivelarile nu se intampla din cauza unei presupuse defectiuni. De vina este suspensia sport si jantele mari, foarte rigide la orice denivelare.

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Lun Noi 10, 2008 3:12 pm

asta cu denivelarile am testat-o si eu chiar ieri pe traseul moeciu - bucuresti (varianta pe rucar/pitesti).

pe anumite portiuni de drum sunt un fel de sleauri si ai impresia ca masina se arunca in prapastie singura, initial m-am speriat.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Noi 10, 2008 4:42 pm

Reactia drumului prin volan are mai multe cauze. Sigur conteaza jantele mari si suspensia sport, dar si volanul mai mic, raportul de demultiplicare pinion/cremaliera, elasticitatea ansamblului servodirectiei, etc. Cu siguranta exista principii ale constructiei auto care pun acest efect intre anumite limite tolerabile. Tot ce pot spune este ca acest efect invers il resimt cel mai acut cu Lancerul, dintre toate masinile cu ceva pretentii pe care le-am condus.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Noi 11, 2008 3:55 pm

Reparatia dupa loviturile de grindina a durat o zi si jumatate. Aproape de necrezut, nu se observa ABSOLUT NICI O URMA. Tabla e la fel de neteda ca de pe linia de montaj din fabrica. Si asta in conditiile in care tabla nu s-a revopsit si nu s-a demontat nimic de pe masina!
Este prima lucrare facuta de meseriasi de care sunt multumit 100% din p.d.v. al calitatii. Dar cum raiul exista numai in ceruri, bucuria mea nu poate fi completa; nu ma intrebati cat a costat ... :shock:

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 4:11 pm

QUOTE (Lancerlot)Dar cum raiul exista numai in ceruri, bucuria mea nu poate fi completa; nu ma intrebati cat a costat ... :shock:

Deci, cat a costat? :-)

Avatar utilizator
dionut77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 03, 2008 3:50 pm

Mesaj de dionut77 » Mar Noi 11, 2008 4:17 pm

M-ar interesa si pe mine o operatie de genul asta prin Bucuresti

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 11, 2008 4:31 pm

.....

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Noi 11, 2008 4:37 pm

teo_paul, ei mi-au spus sa fac pe Casco, dar eu n-am ascultat. Acum imi pare rau...
dionut77, s-ar putea ca asta sa fie singura firma din Ro cu aparatura necesara (care nu mi se pare sofisticata de loc), dar nu stiu sigur. Eu i-am intrebat pe cei de la service-ul di Timisoara la care sunt arondat cu Mitsu daca nu au de gand sa preia metoda. Mi-au zis ca au in testare de ceva vreme o aparatura care sa faca astfel de reparatii (adica indreptat tabla infundata fara demontare, ciocanire, chituire etc), dar se pare ca nici nu au dezambalat-o inca... Exact modul de actiune la care ne si asteptam de la ei! :-D

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori