Pagina 1 din 5

Scris: Lun Apr 21, 2008 2:06 pm
de ClaudiuS
Salutare,
urmaresc acest forum din toamna anului trecut si vreau sa va multumesc pentru ca m-ati ajutat sa iau o decizie care s-a dovedit a fi reusita.
Mitsa mea are sapte luni si ma bucur de ea la fel ca in prima zi.
Sunt constient de faptul ca aceasta masina are si cateva imperfectiuni, care au fost atent analizate in posturile mai vechi, si pe care uneori le recunosc si la mitsa mea, dar eu le cataloghez ca insignifiante fata de ce ofera masina pe ansamblu. In plus fata de ce ati mentionat, pot sa remarc faptul ca se zgarie foarte usor... orice atingere cat de usoara cu diverse obiecte, lasa o adancitura fina in stratul de lac aplicat peste vopsea.
In legatura cu consumul, mitsa se incadreaza in parametrii specificati de producator: astfel, la 7500 km din care 25% in afara localitatii si 75% in Bucuresti (in principal pe ruta Salajan-Piata Unirii-Piata Victoriei-Chitila si retur), a inghitit 7.7 litri la suta.

In incheiere, as dori sa cer o recomandare cu privire la o unitatea service mai serioasa pentru efectuarea primei revizii, deoarece am inteles ca in cele din Bucuresti sunt diverse probleme... nu m-ar deranja o plimbare pana in capatul celalalt al tarii, dar sa stiu ca o sa fie tratata bine .

Scris: Lun Apr 21, 2008 5:16 pm
de adictoma
sa o stapanesti sanatos! incearca M-car Berceni de pe metalurgiei

Scris: Joi Iun 26, 2008 10:50 am
de ClaudiuS
denumire pret + tva
------------------------------
filtru aer: 158.71 + 30.15
filtru ulei: 28.77 + 5.47
garnitura: 2.65 + 0.5
texaco 5w40: (32.72 + 6.22) x 4 litri
-----------------------------
total piese: 321.01 + 60.99 = 382.00

manopera: (75.00 + 14.25) x 3 ore
-------------------------------
total: 650 RON (fara filtrul de polen pe care l-am schimbat cu o luna inainte si care a costat 103 RON)


Costul materialelor este conform planului de revizii primit la cumparare (septembrie 2007), in schimb costul cu manopera a crescut astfel: pretul orei de manopera a crescut 15%, iar numarul orelor a crescut cu 50% (de la 2h la 3h, desi nu a fost inclus si filtrul de polen)


PS: consumul se mentine in jur de 7.7%

Scris: Vin Aug 01, 2008 1:07 am
de ossu
salutare, daca traduc ce scrie pe devizul meu obtinem urmatoarele:

filtru de polen...........................111ron
garnitura.....................................4ron
filtru de ulei...............................38ron
spray pt curatat clima.................60ron
ulei mobil1 5w-50.......3,5l.........260ron
apa distilata..................1l..........2,5ron

manopera.....................2h.......216ron

total........................................690ron


am facut revizia la 12k km , filtru de aer era in regula (s-a curatzat doar), in schimb climatizarea era imputzita rau si manopera a mai vizat si alte probleme. nu e cea mai ieftina revizie dar oamenii si-au facut treaba si sunt multumit. am ales un service din strainatate pt ca cel local e populat de amatori iar cel mai apropiat din tzara era la dublu distantei de cel unde am fost.

bafta multa

Scris: Lun Aug 04, 2008 1:17 pm
de ClaudiuS
QUOTE (ossu)filtru de aer era in regula (s-a curatzat doar)

asta este chiar interesant... sunt sigur ca in tara nu se accepta asa ceva.
Pe zi ce trece, incep sa regret ca am luat masina de noua (cu garantie), tocmai din cauza acestor practici after market ale dealerilor mitsubishi.

De exemplu, desi revizia ta a necesitat mai mult de doua ore fix, ti-au rotunjit in favoarea ta factura. In doua ore, ti-au schimbat si filtrul de polen si ti-au tratat instalatia de climatizare (plus alte mici operatii), servicii de care eu nu am avut nevoie... si am fost taxat 3 ore la manopera. Concluzia este: mecanicii nostri sunt ineficienti sau facturile sunt umflate.

Sper sa continuam aceasta discutie pe topicul dedicat reviziilor 10k la lancer 2.0 si sa incercam sa gasim solutii pentru ne minimiza costurile de intretinere pe perioada in care suntem legati de garantie.

Scris: Lun Aug 04, 2008 2:05 pm
de ClaudiuS
cititorul este Scangauge si sunt foarte multumit de el, in schimb foliile puse la expertdetailing lasa foarte mult de dorit din punct de vedere al calitatii si modului defectuos de aplicare

Scris: Lun Aug 04, 2008 2:43 pm
de cristibna
Salut si sa o stapanesti sanatos
Nu esti primul , si cu siguranta vor mai fi si altii, care nu este multumit de serviciile celor de la expertdetailing. Si eu sunt patit si nu mai merg niciodata la ei.
Sunt si altii , poate mai mici , dar care fac treaba de calitate.
Imi pare destul de cunoscuta masina ta , nu stiu de ce am impresia ca stai pe la mine prin cartier ( dar poate ma insel ).
Ai grija de ea si dai ce-i trebuie cand ii trebuie .
Cristi

Scris: Lun Aug 04, 2008 6:41 pm
de ossu
salutare

intre timp m-am lamurit cu "curatatul" filtrului de aer si drept urmare am sa il inlocuiesc cat de curand posibil.

cat despre service-urile de oriunde si de orice fel, cred ca cel mai bine e sa fii tot timpul cu ochii larg deschisi.


@ClaudiuS banuiesc ca ai butonat un pic scanguage-ul, ne poti spune
-exact ce functii ale ML-ului arata?
-daca sistemul de prindere vine cu scula?
-afisajul e luminat incontinu ?


bafta mare

Scris: Mar Noi 18, 2008 11:08 pm
de ClaudiuS
se apropie iarna si mitsa mea are incaltari adecvate

Goodyear Ultragrip 7+ (195/60/R15) (250 ron/buc) + jante tabla 6x15 4x114.3/67 ET46 (235 ron/buc)
De la vanzator am aflat ca asemenea jante se potrivesc si pe Galant si Hyundai Sonata

Mare atentie celor care au jante de aliaj pe masina si roata de rezerva cu janta de tabla: verificati daca piulitele sau prezoanele din dotare se potrivesc si la roata de rezerva; pentru lancer clasic 1.6 sigur NU se potrivesc. Dupa cum se vede din poza, am cumparat alte piulite (9 ron/buc la mcar) care nu sunt "infundate" ca cele de pe jantele de aliaj.

Scris: Sâm Mai 02, 2009 11:49 am
de andrei.pex
Face treaba buna Scangauge?