Pagina 2 din 2

Scris: Mar Noi 22, 2011 1:29 pm
de cipcirip
Acum chiar iasa talmes-balmes pe pagina omului, dar sincer snorkel-ul tau cat - river crossings and dusty desert driving conditions - a avut parte sau va avea parte? De fapt pentru asa ceva a si fost proiectat snorkel-ul. Aer trage masina si pe sus si prin aripa. Daca te prinde o ploaie torentiala si circuli cu 80-100 km/h, pana opresti sa intorci nasul la el, iti intra pe duda 10L de apa.

Scris: Mar Noi 22, 2011 5:23 pm
de Tavi
Chiar ca facem varza topicul omului. Eu nu am citat tot ce scrie pe site-ul safari, dar puteai sa te uiti tu daca erai curios, ca sa eviti afirmatiile gresite. Nu intra apa, pentru ca are un sistem special de evacuare a apei de ploaie, uite aici cum se face: http://www.safarisnorkel.com/docs/product.htm
Nu trebuie sa te opresti pe ploaie, nici macar pe ploaie torentiala, se "descurca" singur, trebuie intors doar pe timp de iarna ca sa eviti formarea de gheata sau acumularea de zapada la interior, si prin padure ca sa nu-l agati in crengi. Acum ca ti-am pus link-ul unde o sa gasesti raspuns la toate nedumeririle tale putem incheia subiectul.
Eu il am de 2 ani pe masina si recomand cu incredere la oricine vrea sa imbunatateasca "prestatiile" masinii si functionarea motorului in conditii nefavorabile.
Numai bine!

Scris: Mie Noi 23, 2011 9:16 am
de Tavi
Ca si o ultima completare, am descoperit raspunsul la nedumerirea mea initiala, uitandu-ma mai bine la poze, si am inteles... snorkel-ul e nou, iar in stanga pe semiaripa se vede cutia pentru filtrul sport care e legata cu snorkel-ul, deci filtrul va fi montat acolo... asa da... scuze initiatorului topicului pentru poluare!

Scris: Sâm Dec 17, 2011 7:04 pm
de niros05
Dragi colegi

Scuze ca nu am intrat de mult pe forum si nu am vazut discutia. Initial masina avea un filtru oval intr-o cutie unde este caseta de troliu acum. Pentru ca mergeam mult pe off road schimbam filtru lunar. Atunci mecanicul meu mi-a zis de ce nu pun un filtru care se spala. Si cind mi-am facut distributia la masina nu am mai pus cutia cu filtru ci acel filtru sport direct pe furtunul ce duce la turbina. Nici nu va dati seama cum se auzea cind tragea aer parca se renastea a doua oara. Nu stiu de ce dar cutia cu filtrul vechi parca o gituia. Asta vara dupa ce am vopsit-o i-am pus snorker dar nu am gasit o cutie pentru un filtru de 2500 cm si am pus un filtru de 2000 cm si iar parca nu avea aer. Oricum snorkerul l-am folosit doar cind stiam ca trecem vreun riu.

Aveti dreptate ca trage aer cald de la motor dar nu uitati ca intra in turbina unde se incalzeste si mai tare asa ca solutia este redimensionarea radiatorului intercooler si pus eventual in fata radiatorului de apa. Bine dar o sa spuneti ca o sa se incalzeasca radiatorul cu apa. La mine este un spatiu destul de mare cam de vreo 20 cm plus ca pot sa-mi pun doua ventilatoare care sa le pornesc de la buton.

Scris: Joi Apr 05, 2012 9:10 pm
de niros05
Am schimbat cutia de viteze. Dar desi motorul meu este 2,5 motorina am pus o cutie de 2,6 benzina. Acum ma intreb cam care sunt avantajele sau dezavantajele acestui proces. Stie cineva ?

Scris: Joi Mai 24, 2012 3:07 pm
de 66RRR
Salut!

Si masina ta poate sa apara in Calendarul Mitsubishi 2013.
Te invit sa adaugi o poza cu ea aici, nu trebuie sa tii cont decat de cateva reguli descrise aici.

Te astept si iti urez succes!

Scris: Joi Iul 05, 2012 9:57 pm
de niros05
Ca tot intrebam cei cu cutiile de benzina ............am spart-o si pe asta.........sa dus a doua si poate si altele. Acum caut iar cutie de viteze.

Scris: Vin Iul 06, 2012 8:05 am
de driverx
Poate astea pe benzina nu rezista la cuplul tractorului.

Cauta una de dizel.