Hai sa pun ceva poze mai "proaspete", adica din vara-toamna 2011 si pana azi, tinand cont ca ultimele postate sunt din primavara 2011... intre timp masina a mai primit:
- compresor de aer heavy-duty de 150l/min, montat fix in compartimentul motor pe locul prevazut din fabrica pt. cea de-a doua baterie
- kit bi-xenon H4 de 35W si 6000k
- am anulat catalizatorul, adica l-am golit de ceramica si am sudat o teava de laintrare la iesire, care sa ghideze fumul direct spre toba intermediara. Castig? Cam 10 CP, si merge ca si cum as fi dat jos de pe ea vreo 500 kg...
2002 Mitsubishi Pajero V60 Lwb 2,5tdi 116cp Gri
- Fişiere ataşate
-
- CAM_0475.jpg (496.15 KiB) Vizualizat de 2402 ori
-
- CAM_0455.jpg (359.19 KiB) Vizualizat de 2397 ori
-
- CAM_0445.jpg (396.67 KiB) Vizualizat de 2398 ori
-
- IMG02481.jpg (241.82 KiB) Vizualizat de 2392 ori
-
- IMG02476.jpg (179.87 KiB) Vizualizat de 2389 ori
-
- IMG02474.jpg (245 KiB) Vizualizat de 2392 ori
-
- IMG02472.jpg (166.43 KiB) Vizualizat de 2392 ori
-
- CAM_0027.jpg (416.56 KiB) Vizualizat de 2395 ori
-
- IMG02670.jpg (225.89 KiB) Vizualizat de 2390 ori
-
- IMG02668.jpg (352.56 KiB) Vizualizat de 2394 ori
-
- IMG02626.jpg (208.58 KiB) Vizualizat de 2396 ori
-
- IMG02623.jpg (223.2 KiB) Vizualizat de 2395 ori
Ideea e sa devina usor-usor o masina de expeditie, daca nu va fi posibilitatea inlocuirii cu alta noua, iar modificarile sa fie de asa natura incat sa poata ramane si masina de familie, deci nu foarte "abrupte" spre off-road, sa zicem ca ar mai fi nevoie de bara HD in fata cu troliu, si de un kit de suspensie +5cm, al doilea rand de roti "de scandal" cu jante de tabla si cauciucuri minim AT, daca nu MT, si cam atat... in rest... intretinere, ca are 10 ani anul asta, si trebuie sa ne mentinem mereu tineri...
- moza victor
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iul 30, 2013 8:45 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori