1989, Mitsubishi Pajero, 2,5 Tdi, 100 Cp, Albastru

Prezinta-ti Pajero-ul (Montero) aici!
Avatar utilizator
niros05
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:53 pm
Contact:

Mesaj de niros05 » Lun Iul 18, 2011 1:05 pm

Cum se observa din titlu este un diesel MK 1 dar care acum are multe piese de MK 2. Modificarile sunt mai mult de off road :
- troliu T-Max
- echipament de recuperare
- cauciucuri profil Mud - Simex
- body lift de 6 cm
- suspensie OME + 5 cm
- evacuare scurta
- statie E/R Alan
- teratrip
Acum masina este la tinichigerie pentru a indrepta zonele "mingiiate" de copaci si apoi merge la vopsit si echipat.
Fişiere ataşate
IMG_2844.jpg
IMG_2844.jpg (651.72 KiB) Vizualizat de 3027 ori
CIP_6653.JPG
CIP_6653.JPG (6.63 MiB) Vizualizat de 3033 ori
2008_07180759.JPG
2008_07180759.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3032 ori
52401_169604983061915_134379873251093_420665_2076299_o.jpg
52401_169604983061915_134379873251093_420665_2076299_o.jpg (263.06 KiB) Vizualizat de 3054 ori

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Iul 20, 2011 2:39 pm

Foarte faina bestia, welcome to the club!

Ceva planuri de viitor pentru ea ar mai fi?

Avatar utilizator
niros05
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:53 pm
Contact:

Mesaj de niros05 » Mar Aug 16, 2011 7:37 pm

Da. In functie de buget o sa-mi pun un rind de amortizoare cu arc - coilovere pe fata in paralel cu barile de torsiune iar pe spate inca un rind paralele sau opuse amortizoarelor existente. Apoi urmeaza blocant spate cu un compresor ce poate fi folosit si la umflat rotile in special cele de 33 inch de concurs care nu se pot umfla cu un compresor de bord. Si mai sunt multe dar totul depinde de bugetele viitoare.
Citeva poze de la "operatie".
Fişiere ataşate
2011_02020025.JPG
2011_02020025.JPG (1.25 MiB) Vizualizat de 3009 ori
2011_02020024.JPG
2011_02020024.JPG (1.27 MiB) Vizualizat de 3000 ori
2011_02020023.JPG
2011_02020023.JPG (1.25 MiB) Vizualizat de 2999 ori
2011_02020022.JPG
2011_02020022.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 2996 ori
2011_02020021.JPG
2011_02020021.JPG (1.3 MiB) Vizualizat de 3002 ori
2011_02020020.JPG
2011_02020020.JPG (1.23 MiB) Vizualizat de 3000 ori
2011_02020019.JPG
2011_02020019.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3001 ori
2011_02020018.JPG
2011_02020018.JPG (1.29 MiB) Vizualizat de 3007 ori
2011_02020017.JPG
2011_02020017.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3012 ori

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Aug 18, 2011 1:46 pm

Foarte tare, spor la modificari!

Avatar utilizator
niros05
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:53 pm
Contact:

Mesaj de niros05 » Mar Noi 01, 2011 8:11 pm

Am reusit sa o scot de la atelier dupa ce am "alungat" rugina si am mai facut cate ceva pe la ea.
Fişiere ataşate
2011_10030020__Medium_.JPG
2011_10030020__Medium_.JPG (59.45 KiB) Vizualizat de 3015 ori
2011_10030018__Medium_.JPG
2011_10030018__Medium_.JPG (52.96 KiB) Vizualizat de 3017 ori
2011_10030017__Medium_.JPG
2011_10030017__Medium_.JPG (81.1 KiB) Vizualizat de 3035 ori
2011_10030016__Medium_.JPG
2011_10030016__Medium_.JPG (81.46 KiB) Vizualizat de 3018 ori
2011_10030014__Medium_.JPG
2011_10030014__Medium_.JPG (101.69 KiB) Vizualizat de 3020 ori
2005_01220039__Medium_.JPG
2005_01220039__Medium_.JPG (110.19 KiB) Vizualizat de 3039 ori

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Vin Noi 04, 2011 11:35 am

Pai de ce filtrul ala de aer sport? Snorkel-ul ce rol mai are? O fi el filtru sport, dar trage aer cald din compartimentul motor, deci ce-ai luat pe mere ai dat pe pere... zic si eu...

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Sâm Noi 05, 2011 12:34 pm

Ideea nu e rea. Se foloseste snorkel-ul doar in conditii "acvatice" in rest se foloseste filtrul de sub capota.

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Mie Noi 16, 2011 6:20 pm

Eu zic ca un filtru sport la motorul asta e fix o frectie la un picior de lemn. Parerea mea si nu numai... pe cand snorkelul il ajuta sa respire aer curat si oxigenat de afara, in loc de aer cald din compartimentul motor.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Noi 17, 2011 12:49 pm

Pai turbina ce face? Nu recircula aerul cald in motor? Inainte de snorkel nu tot asa a mers masina?

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Mar Noi 22, 2011 10:35 am

Ba da, il recircula, dar nu in proportie de 100%. Si aerul recirculat de turbina vine racit de intercooler (unde este) inainte de a intra in admisie. Nu ai simtit niciodata ca vara masina "trage" mai bine noaptea, and aerul e mai rece si mai oxigenat? Exact asta face snorkel-ul, iti aduce in admisie surplus de aer rece si oxigen care imbunatateste arderea, si pe care il ia de sus, departe de asfaltul cald, de gaze de esapament in trafic si de praf in off-road. Daca vrei sa vezi o discutie de 20 de pagini pe tema snorkel intra pe forum club4x4 si afli absolut tot ce vrei. Pana atunci, uite ce zice Safari despre avantajele snorkel-ului:
"Safari Snorkel Systems are manufactured to [...] deliver a continuous and cooler supply of air for maximum engine performance. In addition, Safari Snorkels are positively sealed in order to provide the engine with the ultimate in protection during river crossings and dusty desert driving conditions."

Scrie răspuns

Înapoi la “Pajero-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori