Pagina 1 din 2
Scris: Lun Iul 18, 2011 1:05 pm
de niros05
Cum se observa din titlu este un diesel MK 1 dar care acum are multe piese de MK 2. Modificarile sunt mai mult de off road :
- troliu T-Max
- echipament de recuperare
- cauciucuri profil Mud - Simex
- body lift de 6 cm
- suspensie OME + 5 cm
- evacuare scurta
- statie E/R Alan
- teratrip
Acum masina este la tinichigerie pentru a indrepta zonele "mingiiate" de copaci si apoi merge la vopsit si echipat.
Scris: Mie Iul 20, 2011 2:39 pm
de andrei
Foarte faina bestia, welcome to the club!
Ceva planuri de viitor pentru ea ar mai fi?
Scris: Mar Aug 16, 2011 7:37 pm
de niros05
Da. In functie de buget o sa-mi pun un rind de amortizoare cu arc - coilovere pe fata in paralel cu barile de torsiune iar pe spate inca un rind paralele sau opuse amortizoarelor existente. Apoi urmeaza blocant spate cu un compresor ce poate fi folosit si la umflat rotile in special cele de 33 inch de concurs care nu se pot umfla cu un compresor de bord. Si mai sunt multe dar totul depinde de bugetele viitoare.
Citeva poze de la "operatie".
Scris: Joi Aug 18, 2011 1:46 pm
de andrei
Foarte tare, spor la modificari!
Scris: Mar Noi 01, 2011 8:11 pm
de niros05
Am reusit sa o scot de la atelier dupa ce am "alungat" rugina si am mai facut cate ceva pe la ea.
Scris: Vin Noi 04, 2011 11:35 am
de Tavi
Pai de ce filtrul ala de aer sport? Snorkel-ul ce rol mai are? O fi el filtru sport, dar trage aer cald din compartimentul motor, deci ce-ai luat pe mere ai dat pe pere... zic si eu...
Scris: Sâm Noi 05, 2011 12:34 pm
de cipcirip
Ideea nu e rea. Se foloseste snorkel-ul doar in conditii "acvatice" in rest se foloseste filtrul de sub capota.
Scris: Mie Noi 16, 2011 6:20 pm
de Tavi
Eu zic ca un filtru sport la motorul asta e fix o frectie la un picior de lemn. Parerea mea si nu numai... pe cand snorkelul il ajuta sa respire aer curat si oxigenat de afara, in loc de aer cald din compartimentul motor.
Scris: Joi Noi 17, 2011 12:49 pm
de cipcirip
Pai turbina ce face? Nu recircula aerul cald in motor? Inainte de snorkel nu tot asa a mers masina?
Scris: Mar Noi 22, 2011 10:35 am
de Tavi
Ba da, il recircula, dar nu in proportie de 100%. Si aerul recirculat de turbina vine racit de intercooler (unde este) inainte de a intra in admisie. Nu ai simtit niciodata ca vara masina "trage" mai bine noaptea, and aerul e mai rece si mai oxigenat? Exact asta face snorkel-ul, iti aduce in admisie surplus de aer rece si oxigen care imbunatateste arderea, si pe care il ia de sus, departe de asfaltul cald, de gaze de esapament in trafic si de praf in off-road. Daca vrei sa vezi o discutie de 20 de pagini pe tema snorkel intra pe forum club4x4 si afli absolut tot ce vrei. Pana atunci, uite ce zice Safari despre avantajele snorkel-ului:
"Safari Snorkel Systems are manufactured to [...] deliver a continuous and cooler supply of air for maximum engine performance. In addition, Safari Snorkels are positively sealed in order to provide the engine with the ultimate in protection during river crossings and dusty desert driving conditions."