Sfat Achizitie Outlander 3

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Oct 17, 2013 1:38 pm

Daca vrei sa fososesti masina cu preponderenta pe sosea, nu tractezi chestii mai grele si nu te bagi in teren mai dificil cu ea, isi face treaba si 2.0 benzina.
Daca vrei sa o incarci si mai vrei sa si mearga decent, un 2.2 diesel nu ar strica....

Eu mi-as dori sa am pe Oulander cutie AT, dar pe motorul pe care il am acum (2.2 / 156cp / 380nm).
Ca idee, in oras prefer sa umblu cu cealalta masina, un cherokee de 2.8, care desi haleste mai mult, e mai greoi si e mai spartan, e cu cutie automatica.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Joi Oct 17, 2013 5:56 pm

eu am motorul de 2.4L / 170 CP / CVT si trebuie turat bine in depasire

desi nu am condus niciodata 2.0, prin comparatie cred ca e submotorizata

Avatar utilizator
mihai12mihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm

Mesaj de mihai12mihai » Vin Oct 18, 2013 12:21 am

Salut,

Incep prin a va multumi pentru promtitudinea si sfaturile pe care mi le dati .
Astazi joi am vorbit cu tipul de la vanzari (tiberiu serban) care omu a dat dovada de mare promtitudine si mare respect fata de client ,fair-play si a ramas ca weekendul acesta sa imi dea un outlander benzinar si in cursul sapt viitoare unu diesel sa ma hotarasc care si care cum este unu cum este altul.
Tot weekendul acesta ma voi da cu el prin Bucuresti sa vedem cum se comporta , consumul si cum trage daca este ok sau nu!
Pot sa fac diferenta mai ales ca masina mea actuala este o skoda octavia din 2007 1.9 diesel

Revin cu amanunte....

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Oct 18, 2013 3:13 pm

Probabil ca 2.0 benzina AT va parea mai ok la condus, (motor mai silentios, fara vibratii, cutie AT CVT?...) dar inainte de a trage concluzii, roaga 3-4 prieteni mai corpolenti sa mearga cu tine 30-40km in afara orasului si vezi cum se comporta la demaraje (sau la deal, daca mergeti suficient de departe)

Avatar utilizator
mihai12mihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm

Mesaj de mihai12mihai » Vin Oct 18, 2013 9:34 pm

Salut,
Am masina la poarta 2.0 benzinar automata varianta basic nu stiu cum se numeste la ei dar este basic...
Inauntru este putin primitiva (butoane si consola centrala) consum in bucuresti este astfel cel mai mic pe eco 11 si mers normal 13 .
Masina trage bine am bagat niste cumparaturi in ea 6 baxuri apa + tata si eu si trage bine masina silentioasa ma simt bine cu ea si imi place ca articulatia este una buna adica moale.
Singurul lucru care nu imi place este consumul in rest masina este incapatoare chiar foarte incapatoare imi place si este ff important lucru acesta pt mine ca mai car cu masina.
Alternative ar fi :
X3 2.0 diesel consum mic dar pe service ma face varza si il iau sh la pretul lui outlander nou
Q5 20000 de euros la fel sh echipat mediu 7000 nu face diferenta
Mercedes Ml dar este foarte scump cu motorul de 2.2 consum bun dar revizile faci spume la gura
chiar outlanderul diesel ce consum are real?
Ce parere aveti?
Ce sfat imi dati?

Multumesc

Avatar utilizator
mihai12mihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm

Mesaj de mihai12mihai » Sâm Oct 19, 2013 8:22 pm

Salut ,
AStazi am condus masina cum trebuie adica toata ziua 136 km in bucuresti consumul mediu pe ziua de azi este de 9.2 in conditile condusului eco

Avatar utilizator
Virandy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 30, 2012 11:08 pm

Mesaj de Virandy » Dum Oct 20, 2013 1:25 am

Salut, eu am benzinar automat echiparea Intense+ si referitor la ce te intereseaza pe tine am urmatoarele precizari:
-de cand am luat masina tin o evidenta simpla la fiecare alimentare , notez litri si km si dupa 15000km consumul este in jur de 10% mers jumate urban jumate extra urban
-si mie mie se pare primitiva dar am ajuns sa-mi dau seama ca de alte butoane nici nu am nevoie
-daca este turata bine face fata cu demnitate in depasiri chiar si incarcata
-tot cu Tiberiu am colaborat si eu la achizitie si am numai cuvinte de lauda
-nu am condus dieselul dar pentru mine benzina automata are mult mai multe avantaje ( se incalzeste foarte repede iarna, nu se simt trepidati si nu se aude motorul mai deloc, cutia CVT te face sa te simti intr-o masina electrica pentru ca nu exista schimbare de treapta exceptand modul manual)

daca ai alte intrebari te ajut cu placere

Avatar utilizator
mihai12mihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm

Mesaj de mihai12mihai » Dum Oct 20, 2013 2:09 am

Multumesc mult.
Prima revizie ai facut-o?cat a costat?
Sunt putin indoit datorita pretului!
Un sfat sincer as vrea de la tine ar trebui sa iti mai iei masina inca o data ai mai lua-o?
Si mie imi place motorul asta pe benzina cu toate ca o sa solicit sa ma plimb si cu una pe diesel sa vad cum merge.
Cutia mi se pare putin puturoasa schimba tarziu, pentru depasiri dupa cum ai zis tu trebuie turata bine si trage frumos, in bucuresti merge exeplar adica se infige repede la 50 km la ora si consumul pe calculator este in jur de 9 un mers normal.


Ce minusuri ai deschoperit? la cati km se face revizia?
Dar plusuri?

Multumesc mult

Avatar utilizator
Virandy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 30, 2012 11:08 pm

Mesaj de Virandy » Dum Oct 20, 2013 10:13 am

Nu am facut prima revizie,in cazul meu o voi face anual datorita faptului ca nu depasesc 15mii km anual iar de pe site am gasit ca ar costa in jur de 750 ron asa ca sper sa nu am surprize. Si mie mi-a fost greu sa iau decizia de a da 32k euro dar si acum daca as avea sansa sa aleg as alege la fel.
Minusuri:
-nu e cine stie ce in offroad si daca citesti posturile mele vei afla de ce
-multe plastice pe dedesupt si chiar si in zapada se crapa sau ies din "niturile" din plastic

Plusuri care m-au facut pe mine sa aleg masina:
-garantia de 5 ani
-7 locuri
-ergonomia banchetei de pe randul 2 care iti perimite sa dai scaunele in fata si in spate 25cm si sa inclini spatarul
-garda la sol
-dimensiunile interioare


Si cum am scris mai sus mai gasesti din opiniile mele in alte posturi

Reviziile se fac la 20mii km la benzina

Avatar utilizator
mihai12mihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm

Mesaj de mihai12mihai » Dum Oct 20, 2013 2:51 pm

salut,

AStazi m-am dat cu un Ml este o diferenta imensa de mare...
Ce m-a frapat dar rau, imi este frica sa ma bag cu ea in depasire am facut pe a1 niste probe de la 80 la 130 cum alearga....tureaza fara motiv si cutia nu schimba si masina nu alearga...puturoasa...
Ma gandesc ca la banii astia imi iau Mertz ML 250 cu motor de 2.2 si stau mai bine dar ce nu imi place la ml portbagajul cam mic...
Ai idee cati litri are?

Multumesc

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori