2008 Outlander 2.4 CVT Instyle 170CP negru
Salutare
Un nou Outlander pe strazi Cumparat de la dealerul din Bacau care ne-a facut cea mai buna oferta
pe zona Moldovei. Vanzarea a decurs ok, odata ce ne-am hotarat asupra dealer-ului, ridicarea
masinii s-a facut la 10 noaptea, domnisoara de la Bacau sacrificandu-si din timpul liber ca sa putem noi
lua masina mai repede. Masina e super, am facut cam 400 de km cu ea pana acum. Ce imi place si ce nu:
+: Motorul si cutia de viteze CVT sunt impecabile, isi fac treaba bine si in liniste deplina
Scaunele in piele sunt foarte comfortabile si fac un miros superb in masina
Volanul iti da o senzatie foarte sport
Sistemul multimedia cu touchscreen si camera de mers inapoi
-: Deja trapa electrica are un trancanit foarte enervant cand e inchisa
Sistemul audio se aude bine, dar ma asteptam la mai mult, nu prea cred ca are 600W
Navigatia e useless bineinteles
Farurile cu xenon pe drumuri proaste am senzatia ca vibreaza, ca si cum nu ar fi prinse bine , nu stiu daca e normal sau nu.
Daca aveti intrebari cu cea mai mare placere
Un nou Outlander pe strazi Cumparat de la dealerul din Bacau care ne-a facut cea mai buna oferta
pe zona Moldovei. Vanzarea a decurs ok, odata ce ne-am hotarat asupra dealer-ului, ridicarea
masinii s-a facut la 10 noaptea, domnisoara de la Bacau sacrificandu-si din timpul liber ca sa putem noi
lua masina mai repede. Masina e super, am facut cam 400 de km cu ea pana acum. Ce imi place si ce nu:
+: Motorul si cutia de viteze CVT sunt impecabile, isi fac treaba bine si in liniste deplina
Scaunele in piele sunt foarte comfortabile si fac un miros superb in masina
Volanul iti da o senzatie foarte sport
Sistemul multimedia cu touchscreen si camera de mers inapoi
-: Deja trapa electrica are un trancanit foarte enervant cand e inchisa
Sistemul audio se aude bine, dar ma asteptam la mai mult, nu prea cred ca are 600W
Navigatia e useless bineinteles
Farurile cu xenon pe drumuri proaste am senzatia ca vibreaza, ca si cum nu ar fi prinse bine , nu stiu daca e normal sau nu.
Daca aveti intrebari cu cea mai mare placere
QUOTE (ccapitanu)Salutare
+: Motorul si cutia de viteze CVT sunt impecabile, isi fac treaba bine si in liniste deplina
Scaunele in piele sunt foarte comfortabile si fac un miros superb in masina
Volanul iti da o senzatie foarte sport
Sistemul multimedia cu touchscreen si camera de mers inapoi
-: Deja trapa electrica are un trancanit foarte enervant cand e inchisa
Sistemul audio se aude bine, dar ma asteptam la mai mult, nu prea cred ca are 600W
Navigatia e useless bineinteles
Farurile cu xenon pe drumuri proaste am senzatia ca vibreaza, ca si cum nu ar fi prinse bine , nu stiu daca e normal sau nu.
Daca aveti intrebari cu cea mai mare placere
S-o porti sanatos si sa te bucuri de ea.
N-am sa comentez decat minusurile
Sistemul audio Rockford-Fosgate chiar are 650 W, am facut eu un test de sunet, insa este foarte bine gandit si plasat astfel incat sa nu distorsioneze. Exista, intr-adevar, impresia ca puterea sa nu este suficienta, insa e doar o impresie.
Navigatia nu e useless. Poate doar sa spui ca nu exista harta pentru Romania, dar va aparea in curand (daca chiar asa am ajuns ca nici in tara noastra sa nu stim pe unde mergem....) Mie navigatia imi place foarte mult datorita existentei hartii Ungariei (nu-s sovinist), acolo ma exaspera sa ma uit pe harta sau sa intreb.
Nu vibreaza farurile, iti vibreaza sasiul de la minunatul nostru asfalt.
Trapa nush ce sa zic... CRed ca are legatura tot cu drumurile noastre faimoase. Am avut la precedenta masina trapa... Pana sa ajung in Romania cu ea, nu auzeam nici un zgomot, cum am ajuns in Romania a inceput sa troncane. I-am schimbat garnitura de etansare punandu-i una mai sanatoasa, n-a mai facut o perioada, dar dupa vreo 3 luni iar a inceput sa troncane.
+: Motorul si cutia de viteze CVT sunt impecabile, isi fac treaba bine si in liniste deplina
Scaunele in piele sunt foarte comfortabile si fac un miros superb in masina
Volanul iti da o senzatie foarte sport
Sistemul multimedia cu touchscreen si camera de mers inapoi
-: Deja trapa electrica are un trancanit foarte enervant cand e inchisa
Sistemul audio se aude bine, dar ma asteptam la mai mult, nu prea cred ca are 600W
Navigatia e useless bineinteles
Farurile cu xenon pe drumuri proaste am senzatia ca vibreaza, ca si cum nu ar fi prinse bine , nu stiu daca e normal sau nu.
Daca aveti intrebari cu cea mai mare placere
S-o porti sanatos si sa te bucuri de ea.
N-am sa comentez decat minusurile
Sistemul audio Rockford-Fosgate chiar are 650 W, am facut eu un test de sunet, insa este foarte bine gandit si plasat astfel incat sa nu distorsioneze. Exista, intr-adevar, impresia ca puterea sa nu este suficienta, insa e doar o impresie.
Navigatia nu e useless. Poate doar sa spui ca nu exista harta pentru Romania, dar va aparea in curand (daca chiar asa am ajuns ca nici in tara noastra sa nu stim pe unde mergem....) Mie navigatia imi place foarte mult datorita existentei hartii Ungariei (nu-s sovinist), acolo ma exaspera sa ma uit pe harta sau sa intreb.
Nu vibreaza farurile, iti vibreaza sasiul de la minunatul nostru asfalt.
Trapa nush ce sa zic... CRed ca are legatura tot cu drumurile noastre faimoase. Am avut la precedenta masina trapa... Pana sa ajung in Romania cu ea, nu auzeam nici un zgomot, cum am ajuns in Romania a inceput sa troncane. I-am schimbat garnitura de etansare punandu-i una mai sanatoasa, n-a mai facut o perioada, dar dupa vreo 3 luni iar a inceput sa troncane.
Multumesc pentru urari
Sistemul audio nu am zis ca ar distorsiona, doar ca la 650w ma asteptam sa imi zburleasca freza ), de fapt diferenta de putere fata de un sistem audio de masina normal e claritatea si mai putin volumul. Deci nu e chiar un minus pana la urma.
Despre navigatie sa speram ca o sa apara in curand cum zici tu harti, dar eu nu prea ii vad pe baietii de la Mitsu sa se agite pe chestia asta. Pana atunci am gasit undeva cum sa fac sa vad dvd-uri in mers, dar mai astept un pic ca e prea noua masina si nu vrea sa umblu in ea deja.
Treaba cu trapa chiar e deranjanta, cand o sa fie timp o sa ma uit sa vad daca nu merge strans vreun surub ceva
Sistemul audio nu am zis ca ar distorsiona, doar ca la 650w ma asteptam sa imi zburleasca freza ), de fapt diferenta de putere fata de un sistem audio de masina normal e claritatea si mai putin volumul. Deci nu e chiar un minus pana la urma.
Despre navigatie sa speram ca o sa apara in curand cum zici tu harti, dar eu nu prea ii vad pe baietii de la Mitsu sa se agite pe chestia asta. Pana atunci am gasit undeva cum sa fac sa vad dvd-uri in mers, dar mai astept un pic ca e prea noua masina si nu vrea sa umblu in ea deja.
Treaba cu trapa chiar e deranjanta, cand o sa fie timp o sa ma uit sa vad daca nu merge strans vreun surub ceva
Cix tu cum ai facut ? Ai folosit vreun iso de aici ?
http://www.deltainfo.ro/manuals/mitsu/outlander/
Tu ce versiune de soft ai la MMCS ?
http://www.deltainfo.ro/manuals/mitsu/outlander/
Tu ce versiune de soft ai la MMCS ?
Eu am NR261-EM si sunt sigur ca asta ai si tu. De-acolo am luat si eu imaginea iso.
Deltainfo este situl lui rcostin (il gasesti pe la sectiunea Outlander). Mai multe info gasesti pe http://www.mitsubishiforum.com/m_224329/tm.htm
Deltainfo este situl lui rcostin (il gasesti pe la sectiunea Outlander). Mai multe info gasesti pe http://www.mitsubishiforum.com/m_224329/tm.htm
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
5000 de km si un drum mamaia si inapoi, masina se prezinta excelent, mai putin:
-suspensia foarte tare, simti orice(chiar dupa ce am dezumflat un pic anvelopele - erau la 3 atm :shock: )
-cotiera e prea in spate
-franele fac un zgomot oribil daca esti putin in rampa sau panta
Consumul a fost in jur de 10% pe parcursul a 1000 de km iasi-mamaia si inapoi. Viteza maxima 180 la care CVT-ul tine
motorul la aprox 4500 de ture. In depasiri masina te ajuta dar trebuie accelerat un pic inainte, pentru ca e un delay pana
cutia duce turatia unde trebuie.
Niste intrebari: a pus cineva alarma pe masina cu keyless entry ? Sunt ceva probleme ? Cat e manopera intr-un service Mitsu
pentru asa ceva ?
Mersi
-suspensia foarte tare, simti orice(chiar dupa ce am dezumflat un pic anvelopele - erau la 3 atm :shock: )
-cotiera e prea in spate
-franele fac un zgomot oribil daca esti putin in rampa sau panta
Consumul a fost in jur de 10% pe parcursul a 1000 de km iasi-mamaia si inapoi. Viteza maxima 180 la care CVT-ul tine
motorul la aprox 4500 de ture. In depasiri masina te ajuta dar trebuie accelerat un pic inainte, pentru ca e un delay pana
cutia duce turatia unde trebuie.
Niste intrebari: a pus cineva alarma pe masina cu keyless entry ? Sunt ceva probleme ? Cat e manopera intr-un service Mitsu
pentru asa ceva ?
Mersi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori