Outlander PHEV MY19
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
am incercat aplicatia, cum nu folosesc incalzirea si dezaburirea iar masina se incarca cand vrea ea, nu ii gasesc utilitatea.
ca sa eviti lipsa 3g, e o optiune daca devii dezvoltator (click de nu stiu cate ori prin menu) sa tina datele mereu active.
oricum eu mi-am resetat telefonul si nu m-am obosit sa mai setez aplicatia din nou
in continuare sunt gelos ca iti merge fara fir android auto ))
ca sa eviti lipsa 3g, e o optiune daca devii dezvoltator (click de nu stiu cate ori prin menu) sa tina datele mereu active.
oricum eu mi-am resetat telefonul si nu m-am obosit sa mai setez aplicatia din nou
in continuare sunt gelos ca iti merge fara fir android auto ))
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
...magie alba-neagra, ocultism la rang academic, chestie de ritualuri cu par de broasca si os de râmaMirabeau88 scrie: ↑Lun Mai 13, 2019 2:46 pmin continuare sunt gelos ca iti merge fara fir android auto ))
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
astept urmatorul update la huawei... flagship cica...
plus cica vine un update si la android auto (nu stiu cum dar cica va aparea si pe masinile cu el deja instalat)
daca nu revin la samsung desi imi e sila de firma aia
plus cica vine un update si la android auto (nu stiu cum dar cica va aparea si pe masinile cu el deja instalat)
daca nu revin la samsung desi imi e sila de firma aia
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Discutam azi cu dealerul despre experienta de pana acum si ii marturiseam ca ma simt un pic ca un pilot
- frana de mana (reusit sa o evit, scot centura se activeaza, accelerez cu centura pusa se dezactiveaza)
- autohold (de ce naiba nu e mereu activ?)
- priza de 220 (asta e vina mea, pentru camera de bord, voi renunta la ea sambata cand o voi conecta la bricheta)
- modul EV
- telefonul cu android
- parca imi mai scapa ceva ))
Oricum exista oare posibilitatea ca autoholdul sa se activeze mereu? Nu imi imaginez in ce scenariu te-ar deranja ca e activ
- frana de mana (reusit sa o evit, scot centura se activeaza, accelerez cu centura pusa se dezactiveaza)
- autohold (de ce naiba nu e mereu activ?)
- priza de 220 (asta e vina mea, pentru camera de bord, voi renunta la ea sambata cand o voi conecta la bricheta)
- modul EV
- telefonul cu android
- parca imi mai scapa ceva ))
Oricum exista oare posibilitatea ca autoholdul sa se activeze mereu? Nu imi imaginez in ce scenariu te-ar deranja ca e activ
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Hai s-o luam punct cu punct:
1. Frana de mana pare a fi mai eficienta fata de cea clasica insa mai complicat de activat si dezactivat intrucat acel buton reprezinta doar o comanda catre un angrenaj electric (acelasi lucru il pot remarca si la usa portbagajului care se deschide si inchide electric insa pe un tempo lento...)
2. Autohold: ciudata optiune, eu as fi instalat-o by default. Am incercat sa las masina in panta fara Autohold activat si nu a luat-o in spate, la vale. Mai experimentez si revin cu precizari.
3. Prizele de 220V (vezi ca ai si in portbagaj una bucata): nu le-am folosit pana acum.
4. Modul EV: nu l-am experimentat (mai precis nu am avut bunul simt sa citesc la ce foloseste insa ma documentez pana la Craciun )
5. Telefonul cu Android: functioneaza asa cum specifica producatorul
As mai avea ceva de adaugat, mai precis instalarea unei camere de bord. Am cumparat un produs Garmin care se poate atasa undeva pe parbriz si se alimenteaza la 12V. Ideea este ca trebuie sa imi fac programare la service pentru a beneficia de serviciile unui electrician care sa imi conecteze camera la un circuit electric al masinii ascunzand firele astfel incat sa evitam a strica design-ul primordial.
1. Frana de mana pare a fi mai eficienta fata de cea clasica insa mai complicat de activat si dezactivat intrucat acel buton reprezinta doar o comanda catre un angrenaj electric (acelasi lucru il pot remarca si la usa portbagajului care se deschide si inchide electric insa pe un tempo lento...)
2. Autohold: ciudata optiune, eu as fi instalat-o by default. Am incercat sa las masina in panta fara Autohold activat si nu a luat-o in spate, la vale. Mai experimentez si revin cu precizari.
3. Prizele de 220V (vezi ca ai si in portbagaj una bucata): nu le-am folosit pana acum.
4. Modul EV: nu l-am experimentat (mai precis nu am avut bunul simt sa citesc la ce foloseste insa ma documentez pana la Craciun )
5. Telefonul cu Android: functioneaza asa cum specifica producatorul
As mai avea ceva de adaugat, mai precis instalarea unei camere de bord. Am cumparat un produs Garmin care se poate atasa undeva pe parbriz si se alimenteaza la 12V. Ideea este ca trebuie sa imi fac programare la service pentru a beneficia de serviciile unui electrician care sa imi conecteze camera la un circuit electric al masinii ascunzand firele astfel incat sa evitam a strica design-ul primordial.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Pe principiul conform caruia cunoasterea de la curiozitate incepe consider ca merita sa iti traiesti viata macar din curiozitate asa ca fascinat de metamorfoza electronilor si de aventura organica a butonului ECO Mode am apelat la multpreainteligentul Youtube:Ermeneutic scrie: ↑Mie Mai 22, 2019 9:54 am...
4. Modul EV: nu l-am experimentat (mai precis nu am avut bunul simt sa citesc la ce foloseste insa ma documentez pana la Craciun )
https://www.youtube.com/watch?v=O6wTH4Xsy2o
Am mai elucidat o necunoscuta spre triumful eternitatii PHEV
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
frana de mana - am automatizat procesul, daca iti pui si scoti centura
autoholdul - ar fi fain sa fie activ cand pornesti
camera - in bricheta
ev mode - merge doar electric, am renuntat sa il mai apas, ma bazez pe ea
eco mode - pentru aia care vor sa suga toti banii inapoi, merg fara aer, etc )))
inteleg ca ar merge cu nu stiu ce soft sa faci autoholdul activ mereu dar nu cred ca un service autorizat risca asemenea manevra
autoholdul - ar fi fain sa fie activ cand pornesti
camera - in bricheta
ev mode - merge doar electric, am renuntat sa il mai apas, ma bazez pe ea
eco mode - pentru aia care vor sa suga toti banii inapoi, merg fara aer, etc )))
inteleg ca ar merge cu nu stiu ce soft sa faci autoholdul activ mereu dar nu cred ca un service autorizat risca asemenea manevra
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Dacă tot recunoaștem ca nu citim manualul: ce Dumnezeu e Dab?!!
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Este evident faptul ca toata lumea dar absolut toata lumea citeste cu mare atentie si emotii absolute manualul cu instructiuni. Unii dintre noi chiar si de doua ori...Mirabeau88 scrie: ↑Mie Mai 22, 2019 4:41 pmDacă tot recunoaștem ca nu citim manualul: ce Dumnezeu e Dab?!!
Sa revenim la DAB (abrevierea vine de la Digital Audio Broadcasting). In linii mari este vorba despre transmiterea digitala a programelor de radio printr-o retea formata din emitatoare de unde scurte a programelor de radio. In Romania acest lucru este posibil gratie releelor detinute de catre Societatea Romana de Radiodifuziune.
Cum functioneaza?
Fiecare semnal radio este codificat individual la nivelul sursei si introdus in coderul de canale. Posturile radio sunt apoi multiplexate in canalul principal de servicii in conformitate cu o configuratie predeterminata. Urmeaza o procedura de formare a cadrelor de transmisie multimodala si in final multiplexarea divizarii frecventei ortogonale este aplicata pentru a modela semnalul DAB. La final, semnalul obtinut este transpus in banda de frecvente radio corespunzatoare, este amplificat si transmis in eter. Relativ simplu insa nu iti bate capul cu tehnologiile caci pe tine te intereseaza receptia si continutul
Receptia semnalului DAB se face la nivel de date primite de la Main Service Channel si sunt procesate ulterior intr-un decodor audio pentru a produce semnalele audio stanga si dreapta (ca in cazul nostru) sau intr-un decodor de date (ca in cazul deck-urilor rezidentiale).
Iata mai jos ce posturi de radio DAB pot fi receptionate in Bucuresti si imprejurimi:
Printre avantajele tehnologiei DAB subliniez cautarea si listarea posturilor de radio dupa nume si nu dupa frecventa de emisie.
Cred ca in tara sunt si statii locale ori regionale care au in grila de programe si alte posturi. De verificat!
Remarca principala a ascultatorului unui post de radio DAB se defineste prin calitatea semnalului obtinut in comparatie cu clasicul FM ori AM motiv pentru care europenii au decis migrarea spre tehnologia DAB.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
da, am cautat si eu, dar am cautat si posturi (am dat Update) si a aparut sufletul )))
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori