Outlander PHEV MY19

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO III
Mesaje: 128
Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Joi Mai 23, 2019 11:07 am

Ermeneutic scrie:
Joi Mai 23, 2019 10:11 am


Este evident faptul ca toata lumea dar absolut toata lumea citeste cu mare atentie si emotii absolute manualul cu instructiuni. Unii dintre noi chiar si de doua ori... :D

Manualul e o porcarie, 3 pagini despre cum se spala geamurile. atentionare ca nu e voie sa pui mana pe geam ca te pot lovi stergatoarele...
eu am incercat dar... atat s-a putut

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Vin Mai 31, 2019 4:52 pm

Va propun sa luati in considerare o statistica economica dupa primele 6 luni de la achizitie si ODO = 9.360 Km.

Pentru a fi mai elocvent in exprimarea valorilor am decis sa analizez o medie lunara care arata in felul urmator:

A. DISTANTE MEDII LUNARE
1. Distanta parcursa cu motor electric = 1.000 Km
2. Distanta parcursa cu motor termic = 560 Km
=> TOTAL MEDIE DISTANTA PARCURSA LUNAR = 1.560 Km

B. COSTURI MEDII LUNARE
1. Cost mediu zilnic energie electrica pentru incarcare baterie tractiune = 8,84 RON (13,6 KWh x 0,65 RON/KWh)
2. Cost mediu lunar energie electrica pentru cei 1.000 Km parcursi de luni pana vineri = 8,84 RON x 21 zile = 185,64 RON
3. Cost mediu lunar benzina pentru cei 560 Km parcursi in week-end = 225,68 RON*
*= la o distanta de 560 KM parcursa in regim termic se inregistreaza un consum mediu de 6,2 l/100 Km. De aici rezulta un volum de 34,72 l benzina. 1 l benzina = 6,5 RON => 225,68 RON/luna

La calculul mediu lunar am folosit scenariile reale si anume:
1. In cursul saptamanii ma deplasez de acasa si pana la serviciu doar electric (asa vrea masina si nicidecum eu... :D )
2. Mentionez faptul ca de luni si pana vineri, inclusiv, incarc zilnic masina cu energie electrica
3. In week-end fac deplasari extraurbane si merg preponderent cu motorul termic pornit (tot masina hotaraste ce, cand, cat si cum... :rolleyes: )

Rezumand, avem urmatoarele cifre:

1. Distanta medie parcursa lunar = 1.560 Km
2. Costuri directe (curent electric + benzina) = 411,32 RON
3. Costul mediu pentru parcurgerea a 100 Km este de 26,36 RON
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de spinner » Mar Iun 04, 2019 10:26 am

Interesant calculul final si iti multumesc pentru postare.
Trebuie sa recunosc ca ma asteptam la o economie ceva mai mare, avand in vedere diferenta de costuri intre un PHEV si un Outlander normal.
Practic ai iesit la un consum de aprox 5% (echivalent benzina). Din pacate calculul tau imi confirma faptul ca tehnologia electrica/hibrida inca este departe de a justifica trecerea de la benzina+gpl.
Un Outlander benzinar ar consuma probabil intre 11-15% in Bucuresti, trecut pe GPL consumul echivalent iese la 5-8% cu mentiunea ca nu esti nevoit sa cauti prize, sa modifici (sa adaugi) instalatii electrice acasa/la birou sau sa monitorizezi costurile energiei electrice pentru alegerea planului tarifar.
Un Outlander 2.0 benzina 4WD are un cost de achizitie cuprins intre 25.000 si 30.000 in timp ce un PHEV e intre 30.000 si 43.000 euro. Calculand grosier, diferenta de cost nu se amortizeaza niciodata, ramai in schimb cu satisfactia personala ca esti/poti fi partial "verde".
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO III
Mesaje: 128
Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Mar Iun 04, 2019 10:37 am

https://www.mitsubishi-motors.ro/c/blZsygB18b4Y

Cutie automata, 4wd iese aproape 30.000. La phev e 33800

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de spinner » Mar Iun 04, 2019 10:41 am

Depinde de piata/preturi, verifica putin si Germania: Cautare Mobile.de
Preturile pornesc de la 21000 euro fara tva pentru intense+ 4WD+CVT
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO III
Mesaje: 128
Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Mar Iun 04, 2019 1:48 pm

eu am verificat in romania pentru ca preturile ajung la valori similare cu discount si ecovoucher
in germania o fi, nu stiu, nu ma bag

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Mar Iun 04, 2019 5:53 pm

Iti multumesc pentru aprecieri si totodata iti propun a face o disertatie pe tema comparatiei dintre un Outlander PHEV si un Outlander 2.0 benzina cu cutie automata.

1. Tehnologiile sunt complet diferite, cu un plus de valoare ecologica in favoarea PHEV intrucat are emisii scazute de CO2 (clasa A+ cu doar 40g/km, mixt)
2. Motoarele termice au alte capacitati cilindrice si totodata alte randamente (eficienta superioara la 2.0 de pe Outlander 2018)
3. Outlander 2018 are 7 locuri pe cand PHEV doar 5 locuri
4. La clasa de emisii comparam C cu A+
5. Consumul de carburant este si el diferit: urban 7,6 vs 2,0, extraurban 5,8 vs 1,0 si mixt 6,4 vs 1,8 (conform specificatiilor din fisa tehnica...). Aici fac mentiunea ca am inregistrat un consum mixt de benzina si anume 6,4% asta iarna si 5,8% in primavara. Avand in vedere faptul ca motorul termic este nou nu mi se pare un consum mare de benzina.
6. Preturi:
a) Outlander 2.0 Intense = 31.570 EUR
https://www.mitsubishi-motors.ro/c/blZsygB18b4Y
VS
b) Outlander PHEV Intense = 36.000 EUR
https://www.mitsubishi-motors.ro/c/UIUCDwQuEZKd

Este greu de surmontat diferenta de 4.430 EUR intre cele doua modele doar prin consumul de benzina, service si taxe insa daca avem un finantist printre noi am putea vedea in cat timp PHEV-ul poate ajunge si eventual depasi in eficienta economica un Outlander 2.0 benzina.

Daca mergem pe ideea de a economisi cat mai mult prin ajustarea consumului putem lua in calcul incarcarea electrica a masinii la statiile publice care nu percep taxe... :D In acest mod puteti calcula doar consumul de benzina, care pana si el este eficientizat prin tehnologiile moderne incorporate in conceptul PHEV (probabil comparabil cu un Diesel sau un GPL).

Gandindu-ne ca statiile publice de incarcare a masinilor electrice nu sunt suficient de multe si raspandite la nivel national acest fapt ramane un dezavantaj in dreptul PHEV.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

rhadooo
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Iun 03, 2019 8:40 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de rhadooo » Mie Iun 05, 2019 12:00 am

Va salut,
Scuze ca poluez topicul dar nu am gasit pe nicaieri pe forum ceva legat de Outlander-ul PHEV prima versiune (2014). Ma tenteaza sa fac pasul si sa achizitionez unul la mana a 2-a dar nu gasesc pe nicaieri pareri, review-uri, sau ce gasesc nu suna prea bine.
Deci as aprecia o parere din partea cuiva care e mai in tema pe subiect.

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Mie Iun 05, 2019 11:07 am

@rhadooo: Salut! Nicidecum nu poluezi topicul intrucat suntem inscrisi in aceasta comunitate pentru a dezbate opinii pertinente :D

Nu stiu sa iti raspund la intrebare insa iti pot impartasi cateva experiente in ceea ce priveste experienta mea de achizitie a PHEV.

La inceputul anului 2015 cochetam cu achizitia unui SUV si dupa cateva discutii cu d-nul Ciprian Nimu (consilier la Mitsubishi Motors Bucuresti) finalizate cu un drive test de Outlander PHEV as fi optat pentru modelul MY2014 insa nu aveam bugetul necesar asa ca am renuntat (sincer, nici nu eram prea convins de avantajele conceptului PHEV, chestie de prejudecati...).

Intre timp am aprofundat forumul dedicat Mitsubishi Outlander PHEV (http://www.myoutlanderphev.com/forum/index.php), am lansat intrebari de clarificare, am primit raspunsuri si consiliere de la europeni si in special de la americani unde modelul este foarte familiar.

Anul trecut am revenit la dealer-ul bucurestean si dupa alte si alte clarificari cu consilierii de aici am optat pentru modelul din topic.

Daca imi permiti, te sfatuiesc a solicita o intalnire cu specialistii din reteaua Mitsubishi pentru a dezbate impreuna plusurile si minusurile achizitiei unui model MY2014.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO III
Mesaje: 128
Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Mie Iun 05, 2019 3:22 pm

La leasing automobile au adus cateva exemplare din Olanda.
Doar eu am vazut 3 in Galati, sunt convins ca au si in restul punctelor de lucru.
Din ce am inteles bateria e mai mica, dar nu are probleme de soft, si nu prea au fost folosite. Cica olandezii le luau dar mergeau tot pe benzina.
Eu cand imi iau o masina o mai caut si pe autovit si alte siteuri de sh. De exemplu la Fiat Freemont (avea 7 locuri) am renuntat cand am vazut cate erau sub 10.000 de km la vanzare
La modelul asta am vazut multe cu peste 200.000. Vezi ca e un comunitate destul de activa pe facebook.

https://www.facebook.com/groups/outlanderphev/

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori