Outlander PHEV MY19
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
mie cu cablu imi merge tipla
imi mai place si cum imi citeste mesajele
folosesc waze si spotify (pentru ca sunt zgarcit cu lucrurile mici si mana sparta cu cele scumpe)
daca insa waze nu are conexiune la net din cauza ca il folosim fara cablu nu vad ce utilitate mai are caci nu stau in new york si stiu cat de cat drumul.
pe mine ma intereseaza radare, gropi, etc
imi mai place si cum imi citeste mesajele
folosesc waze si spotify (pentru ca sunt zgarcit cu lucrurile mici si mana sparta cu cele scumpe)
daca insa waze nu are conexiune la net din cauza ca il folosim fara cablu nu vad ce utilitate mai are caci nu stau in new york si stiu cat de cat drumul.
pe mine ma intereseaza radare, gropi, etc
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Scenariul 1:Mirabeau88 scrie: ↑Joi Dec 05, 2019 12:52 pmdaca insa waze nu are conexiune la net din cauza ca il folosim fara cablu nu vad ce utilitate mai are...
Cand ma sui in masina si nu folosesc cablul imi inchid manual portul de WiFi din setarile telefonului tocmai pentru a avea conexiune la reteaua de date mobile.
Scenariul 2:
In momentul in care imi conectez telefonul la masina, prin cablu, softul imi anuleaza automat conexiunea la WiFi in schimb imi lasa deschis portul pentru Bluetooth.
In ambele scenarii am conexiune la reteaua de date (4G).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
Din setarile masinii (sau din aplicatia de pe telefon) se poate stabili daca conexiunea wifi a masinii este activa 1- permanent sau 2-doar cand masina este pe modul OFF. Nu vad de ce ai las-o activa permanent, cand esti la bord oricum ai acceas la toate de la bordul masinii.Ermeneutic scrie: ↑Joi Dec 05, 2019 3:51 pmScenariul 1:
Cand ma sui in masina si nu folosesc cablul imi inchid manual portul de WiFi din setarile telefonului tocmai pentru a avea conexiune la reteaua de date mobile.
Setand-o pe varianta 2-doar cand masina este OFF, te scuteste de a inchide wifi-ul telefonului cand urci in masina. Eu asa o tin.
Parerea mea.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Aceste pertinente remarci ma determina sa recitesc manualul masinii...danco scrie: ↑Vin Dec 06, 2019 3:46 pmDin setarile masinii (sau din aplicatia de pe telefon) se poate stabili daca conexiunea wifi a masinii este activa 1- permanent sau 2-doar cand masina este pe modul OFF. Nu vad de ce ai las-o activa permanent, cand esti la bord oricum ai acceas la toate de la bordul masinii.
Setand-o pe varianta 2-doar cand masina este OFF, te scuteste de a inchide wifi-ul telefonului cand urci in masina. Eu asa o tin.
Intr-adevar, ai dreptate si ca atare am sa iti urmez sfatul. Te rog sa mai adaugi o sticla cu vin, de la mine, la colectia pe care o ai deja!!!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Ieri am parcurs un scurt traseu din Bucuresti si pana la Urlati (Prahova) profitand de compania unui bun prieten de familie care voia sa simta experienta unei tehnologii de tranzitie in industria automobilistica - si aici ma refer la PHEV.
Drumul, pe A3, a fost destul de liber pana la Ploiesti si apoi acceptabil pana la Urlati si inapoi. In masina au fost doi ocupanti, in schimb portbagajul a cam gafait de greutatea sticlelor cu vin...
Traseul total a masurat 176 Km si am inregistrat un consum mediu de 7,4 % in conditiile in care am plecat cu bateria de tractiune neincarcata si am folosit doar modul SPORT (colegul din dreapta a dorit sa stie cum se comporta modul sportiv la PHEV, el fiind obisnuit cu un SJ, 2017, XT pe care il conduce la drum lung doar in Sport Shift Mode).
Concluzii:
1. La capitolul dinamica nu putem compara PHEV-ul cu un Forester XT (impetuosul 2.0 Turbo, 241 CP - pentru cei care nu sunt familiariazati cu SUV-ul Subaru) desi cam asta ar fi vrut prietenul meu.
2. Pentru un drum cu participanti la trafic de toate categoriile am resimtit atat confortul cat si sportivitatea modelului Outlander (cat poate fi el de sportiv intr-un sens de baza al cuvantului fara a face un abuz de limbaj). La evaluare criteriilor de confort am cazut de acord ca PHEV-ul intrece de departe un Forester SJ.
3. Consumul mediu de 7,4 % a fost unul mai mult decat decent avand in vedere modul SPORT in care a rulat masina. Daca am fi plecat de acasa cu bateria de tractiune incarcata 100% si am fi folosit modul NORMAL cred ca in conditiile de trafic descrise mai sus am fi obtinut un consum mediu de maxim 4%.
Drumul, pe A3, a fost destul de liber pana la Ploiesti si apoi acceptabil pana la Urlati si inapoi. In masina au fost doi ocupanti, in schimb portbagajul a cam gafait de greutatea sticlelor cu vin...
Traseul total a masurat 176 Km si am inregistrat un consum mediu de 7,4 % in conditiile in care am plecat cu bateria de tractiune neincarcata si am folosit doar modul SPORT (colegul din dreapta a dorit sa stie cum se comporta modul sportiv la PHEV, el fiind obisnuit cu un SJ, 2017, XT pe care il conduce la drum lung doar in Sport Shift Mode).
Concluzii:
1. La capitolul dinamica nu putem compara PHEV-ul cu un Forester XT (impetuosul 2.0 Turbo, 241 CP - pentru cei care nu sunt familiariazati cu SUV-ul Subaru) desi cam asta ar fi vrut prietenul meu.
2. Pentru un drum cu participanti la trafic de toate categoriile am resimtit atat confortul cat si sportivitatea modelului Outlander (cat poate fi el de sportiv intr-un sens de baza al cuvantului fara a face un abuz de limbaj). La evaluare criteriilor de confort am cazut de acord ca PHEV-ul intrece de departe un Forester SJ.
3. Consumul mediu de 7,4 % a fost unul mai mult decat decent avand in vedere modul SPORT in care a rulat masina. Daca am fi plecat de acasa cu bateria de tractiune incarcata 100% si am fi folosit modul NORMAL cred ca in conditiile de trafic descrise mai sus am fi obtinut un consum mediu de maxim 4%.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
La Multi Ani dragi colegi! Anul 2020 sa va aduca toate realizarile si bucuriile sperate!
Tocmai am trecut de 10K Km cu a mea, consum total 4 l/100Km (calculat: toatal alimentat/Km). Probabil aproape jumatate din Km sunt facuti in oras, preponderent electric. Sunt multumit. Cu cea veche aveam cca 12l/100Km, iar trecuta pe gaz echivalentul a 6,5 l/100Km, deci e bine.
Intre timp varianta mea de AA a incercat sa se auto updateze si nu a reusit, dand eroarea cu ''not available in your country'' asa ca momentan am dezinstalat-o complet. Astept sa gasesc o varianta mai noua de la sursa (poate ma ajuta cineva ) ca sa reintru si eu in randul lumii.
In rest multumit de cum merge masina cu toate ca autonomia electrica a scazut de cand cu frigul la cca 40 Km fara incalzire sau 33-33 cu incalzirea pornita.
La voi cum e?
Tocmai am trecut de 10K Km cu a mea, consum total 4 l/100Km (calculat: toatal alimentat/Km). Probabil aproape jumatate din Km sunt facuti in oras, preponderent electric. Sunt multumit. Cu cea veche aveam cca 12l/100Km, iar trecuta pe gaz echivalentul a 6,5 l/100Km, deci e bine.
Intre timp varianta mea de AA a incercat sa se auto updateze si nu a reusit, dand eroarea cu ''not available in your country'' asa ca momentan am dezinstalat-o complet. Astept sa gasesc o varianta mai noua de la sursa (poate ma ajuta cineva ) ca sa reintru si eu in randul lumii.
In rest multumit de cum merge masina cu toate ca autonomia electrica a scazut de cand cu frigul la cca 40 Km fara incalzire sau 33-33 cu incalzirea pornita.
La voi cum e?
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
stai bine. la mine arata 20 de km si, mai important, cam merge pe benzina, dar nici nu o chinui sa mearga in EV
Re: Outlander PHEV MY19
Ei, ce arata ea estimat este departe de realitate, eu resetez A-trip-ul cand plec cu ea incarcata complet si vad eaxct cat merge pana porneste motorul. Asta cu caldura oprita, daca pornesti caldura in NORMAL va porni imediat motorul, trebuie sa fie pe EV ca sa nu porneasca motorul (asta daca ai varianta cu incalzire suplimentara electrica), dar eficienta este foarte mica, daca vreau caldura oricum o las sa porneasca motorul pe benzina. In general in oras fac drumuri scurte si nu prea pornesc caldura asa ca aici e cea mai eficienta, merg aproape gratis.
Domnul Lorian este in tarile calde de nu se arata pe aici?
Domnul Lorian este in tarile calde de nu se arata pe aici?
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Dacă nu am căldură ma simt ca în Dacia părinților cu geamurile aburite haha
Re: Outlander PHEV MY19
Nostalgic?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori