Pagina 15 din 39

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Mie Iun 05, 2019 10:44 pm
de rhadooo
Multumesc amandorura de sfaturi

@Ermeneutic, am vb fix astazi la telefon cu Dl Nimu (fix inainte sa citesc comentariul tau), mi-a explicat ce si cum in mare despre MY2014, overall nu-mi recomanda daca il tin mai mult de 1 an de zile (acum na, ei vor sa vanda auto noi), momentan e undeva la 32000 EUR Intense-ul (my20).

@Mirabeau, m-am uitat si pe autovit, si pe mobile dar si pe site-urile de licitatii de afara, inca sunt in dubii, mi-e frica doar ca autonomia bateriei nu mai e ca la inceput si ar fi aiurea sa cari 300 kg de baterii aiurea. Facebook n-am, deci degeaba e activa comunitatea :)

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Joi Iun 06, 2019 11:14 am
de Mirabeau88
bateriile noi au garantie 7 ani, fara garantie e normal sa ai emotii
dar bateria nu e o baterie, ci mai multe baterii, se pot schimba doar cele care nu mai merg, pretul lor va scadea, plus ca exista deja varianta sh, fiind pe piata de ceva timp (avantaj Mitsu care are masina pe piata de ceva timp).

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Joi Iun 06, 2019 11:15 am
de Mirabeau88
rhadooo scrie:
Mie Iun 05, 2019 10:44 pm
acum na, ei vor sa vanda auto noi
logic :)))

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Sâm Iun 15, 2019 6:51 pm
de Ermeneutic
Mirabeau88 scrie:
Joi Iun 06, 2019 11:14 am
bateriile noi au garantie 7 ani...
Eu stiam de 8 (opt) ani garantie pentru bateria de tractare, ma rog pentru fiecare element electric ce compune intreaga bateria.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Iul 01, 2019 5:06 pm
de danco
Salutare tuturor!
De vreo 3 saptamani am intrat si eu in posesia masinii, PHEV intense gri titanium. Foarte bucuros si incantat de utilaj. Deja am facut peste 1500 Km.
Pareri am si bune si nu prea despre ea. Cel mai mult imi lipsesc spatiile de depozitare din habitaclu de la cea veche (Hyundai Tucson) care avea cate un buzunar aproape peste tot: sub scaunul pasagerului, sub volan, in usi, in consola centrala (pentru telefon), scrumiera care devenise loc pentru maruntis, astea in afara de ce are si Outlanderul. Acum nici macar telefonul nu stiu unde sa-l pun.
Astazi am intampinat si prima problema: am trecut pe la Kaufland si daca tot era bateria aproape goala, l-am bagat la incarcat rapid (Chademo). Incarcarea a mers, dar in bord a aparul mesajul ''EV System Service Required) dupa care nu mai afisa autonomia estimata si, venit la firma, nu a vrut nici sa se incarce cu incarcatorul din dotare (LED-ul clipea ca si cum incarcarea s-a terminat - bateria 100%, ceea ce nu era cazul). Dupa cateva incercari a vrut sa se incarce, dar eroarea a ramas in bord. Am sunat la service si m-am programat pentru vineri (cica sunt multe masini - sper ca nu toate PHEV! :huh: ). E a treia oara cand il bag la Chademo, ultima data a fost alaltaieri si totul a mers bine.
Sper sa fie doar o eroare usor de resetat. Va tin la curent.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Mar Iul 02, 2019 3:12 pm
de Ermeneutic
Sa incepem prin a da cezarului ceea ce este al cezarului si anume ganduri bune pentru urmatorii 1 milion de km pe care sa ii parcurgeti fara evenimente!

Astept sa urci poze pentru a-ti admira noua si emblematica masina iar pana atunci te invit la o cafeluta pentru a stabili coordonatele unei iesiri spre munte ori spre Dunare ca sa-l salutam si pe colegul nostru galatean despre care nu mai stim nimic :D

Citindu-ti postarea am remarcat situatia intamplata in acea parcare si astept cu emotii rezolutia celor din service.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Mar Iul 02, 2019 5:03 pm
de danco
:D Lorian, cafeaua (de fapt ceaiul) l-am baut impreuna in aprilie, inainte sa-mi vina masina, multumesc, acum va fi randul meu. Oricum prea multe cafele fac rau! Cum imi fac ceva timp iti dau un semn. Sa mai scapam insa de calduri si sa vedem ce se intampla vineri.
Masina merge normal, din ce am constatat eu, singura chestie e ca nu mai afiseaza kilometrii estimati nici pentru baterie nici pentru benzina din rezervor si nici frunzulitele eco, e mereu pe zero frunze, de parca as alerga cu ea la raliu, si cand ma gandesc ca mereu imi dadea 4 sau 5 frunze... :D
Mai cercetam...
La tine nimic... anormal... inca? :rolleyes:

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Mar Iul 02, 2019 9:46 pm
de Ermeneutic
Nu cred ca trebuie sa ai emotii pentru situatia descrisa intrucat este, in opinia mea de nespecialist, o interpretare superficiala a calculatorului dar am certitudinea ca specialistii din service vor aplica procedura corecta pentru a rezolva bug-ul.

In ultima saptamana am profitat de faptul ca DN1 este liber si am condus doar in modul SPORT.
Ceea ce m-a surprins, in mod placut desigur, este atat dinamica masinii cat si consumul de benzina. Mai exact, masina a inregistrat un consum mediu de 5,7 l de benzina la 100 Km parcursi dar a si raspuns dinamic la comenzile de accelerare pe care le-am impus acolo unde era permis.

Imagine

Aceasta masina imi este din ce in ce mai draga si se potriveste din plin cu stilul meu de condus pe sosele asfaltate.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Iul 22, 2019 11:57 am
de Ermeneutic
Inca un episod sportiv s-a petrecut in acest week-end in urma caruia am constatat urmatoarele:

1. In regim de autostrada, cu accelerari dinamice si viteze de peste 100 Km/h masina se comporta precum un SUV cu motor pe benzina si turbina
2. As putea afirma faptul ca in anumite situatii PHEV-ul raspunde mai rapid comenzii de accelerare fata de alte SUV-uri pe care le-am condus (motoare de 2 litri, benzina si turbina, cutii automate) si la care resimteam o intarziere intre apasarea pedalei de acceleratie si raspunsul dinamic al masinii. Presupun ca eficienta in accelerare a lui Mitsubishi PHEV se datoreaza celor doua motoare electrice care au un randament superior in livrarea cuplului.
3. La o viteza de croaziera de 130 Km/h in regim SPORT am inregistrat un consum mediu de 7,6 litri/100 Km
4. In momentul in care acceleram brusc se auzea zgomotul provocat de functionarea motorului termic (un huruit agresiv, interesant si placut totodata)
5. Comportamentul masinii pe autostrada este unul confortabil iar in depasiri si revenire pe banda intai nu am resimtit vreo stare care sa ne dea un sentiment de panica

Mentionez ca in masina am fost doua persoane + bagaje, afara se inregistrau 36 grade iar AC a fost pornit pe treapta a doua.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Joi Aug 01, 2019 10:59 am
de danco
Fiindca am ramas dator sa revin cu continuarea povestii, chiar daca cu intarziere:
Prima vizita la service a avut loc conform programarii, baietii s-au miscat cu ceva intarziere, dar am reusit sa punem laptop-ul sa vedem despre ce e vorba. S-a gasit o eroare, dar in laptopul cu care s-a facut diagnoza nu era icarcata baza de date completa si nu exista inca modelul 2019, asa ca a trebuit sa reprogramam inca o vizita ca intre timp baietii sa-si faca temele. A mai trecut o saptamana si jumate pana la urmatoarea fereastra, am lasat masina la ei in ziua respectiva si seara am sunat si mi s-a spus ca problema a fost remediata si a constat intr-o sigutanta arsa intr-unul din panourile de sigurante din compartimentul motor. Am ridicat masina a doua zi si de atunci nu au mai fost probleme.
Ca si concluzie, tinand cont ca sunt de 13 ani client Tiriac si chiar al aceluiasi service (detin un Hyundai din 2006) si in acesti ani am avut ocazia sa ne vedem de nenumarate ori, am constatat o incetinire a vitezei de reactie a celor de aici, programarile se fac mai tarziu, oamenii sunt mai greu de gasit si raspund cu intarziere (cred ca s-au si imputinat cumva, sau o fi si perioada de concedii...?). Despre calitatea serviciului inca nu pot spune nimic, problema mea nu a implicat nicio interventie serioasa la masina (din fericire).
Dl Gabi (Pana), cel care s-a ocupat concret de masina si am inteles ca este cel mai specializat pe probleme electrice, mi-a dat impresia de seriozitate si a fost foarte cooperant. Voi reveni la el cu incredere si alta data.