2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Noi 03, 2008 1:54 pm

Din 21 Iulie sunt posesorul unui Mitsubishi Outlander 2.0 Instyle dotat suplimentar cu un kit de putere Rally Art. Ca urmare, de la cei 140 de cai putere am ajunus undeva la 16x cai putere. Poate ne spune cineva cat este x-ul ala.. dar este peste 5 cu siguranta.

Sunt foarte multumit de comportamentul lui.
In momentul de fata am peste 8000 Km la bord si nu am mari plangeri.
In mare imi place reactia la acceleratie, cu toate ca in treapta a doua de viteza, daca imediat dupa ce am schimbat calc pedala de acceleratie la fund, dupa ce ajung pe la 4000 de ture imi trage brusc dreapta de parca ar rupe aderenta la roata dreapta. In rest.. confortabil, spatios, sunet bun spre foarte bun cu mentiunea ca radioul cam pierde posturile relativ inexplicabil.
Legat de lumina de la display-ul radio-cd-ului cand se aprind farurile: da.. este foarte derajnant atata timp cat vrei sa citesti constant ce radio asculti sau ce melodie ai de pe CD; cred ca este o falsa problema... dar totusi deranjeaza. Ma gandesc ca se poate remedia daca fac un upgrade la un DVD sau iau sistemul de navigatie, dar parca asta nu ma incanta prea tare; prefer varianta cu un DVD/MP3/Radio... etc.

Nu de mult am verificat nivelul de ulei (undeva pe la 8000Km). Fiindca era la nivelul minim, am adaugat un litru de ulei 5W30 Mobile One ESP Formula (scump rau doamna - scump). Acum era din nou la nivel maxim!

Cateva poze:




In curand sper sa pun un filtru de aer BMC. Inca nu au aparut filtre pentru acest model, dar voi incerca sa vad daca se potriveste un filtru pentru WV.

Va tin la curent cu urmatorii pasi!
Drum bun si cale batuta!

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mar Noi 04, 2008 10:11 am

Astazi astept pe cineva sa vina sa vad in ce masura pot sa pun pe masina un CDA de la BMC.

Ca sa stie toata lumea despre ce vorbesc:
The CDA filtering system is a cylindrical shaped Carbon Airbox containing a washable, regeneratable filter. Replacing the original filter box with the CDA one, the fresh air flows directly to the filter and is taken in by the engine through a flow switch with minimum load loss (patented system). The CDA Kit also includes a flexible aluminium tube (60 cm long) to connect the system to a front air inlet.
The CDA comes in 2 sizes:
Type 1 (70-130) is for engines up to 1600 cc,
Type 2 (85-150) for higher levels.
Each type is also available in the different diameters needed to connect to the engine. Bench and track tests with Datron Laser have proved the effectiveness of the CDA dynamic filtering system.

CDA filtering system is composed of a cylindrical carbon air box containing a washable filtering element. Substituting the original air box with our CDA, cold air is directly channelled through an internal airflow deflector to the filter and drawn into the engine with a very small pressure drop (patented system). The CDA system also includes a black alloy ducting (60 cm length) for connecting the system to an air intake on the front of the car. The system is available in two different dimensions: we advise Type 1 for engines up to 1,600 cc; Type 2 for bigger displacements. Every type is also available in different diameters on engine side for connections. Dyno and Datron Laser tests demonstrate the great performance of CDA filtering system.

Si ca sa punem si ceva poze:


Ca pret: un pic peste 220 Euro; nu stiu daca in banii astia intra si washing kit-ul.


In cazul in care nu se potriveste, pot opta pentru un flat filter:
BMC REPLACEMENT FILTER - FLAT FILTER

BMC has developed a particular production system based on soft rubber moulding which produces the familiar BMC red filters. They are made in one single piece with no welded joints in the corners, thus avoiding breaking risks.


Doar ca mentiune, BMC-ul recomanda spalarea filtrelor lor la fiecare 25000 Km (citez de pe site: The BMC air filter is washable; we advise you to clean it every
25.000 kilometers to mantain the performance)! Ideea este ca poti sa le speli la fiecare 5000 Km daca vrei, ca se face foarte usor si este benefic.

Intrebarea mare care ramane la urma: ce se intampla cu garantia!? Pierd garantia daca ma duc in service cu CDA-ul montat? Ca daca este asa, va trebui sa scot CDA-ul inainte de a ajunge la service. Nu ca ar fi de munca, dar ma enerveaza "munca in zadar" ca sa scot CDA-ul inainte de service si sa il pun la loc cand plec.

Astept cu nerbdare sa vina CDA-ul ala sa vad daca se potriveste!

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Noi 04, 2008 10:15 am

am inteles ca se pierde garantie... e bine s-o schimbi inainte sa ajungi la ei... sa sa-ti pui filtru din asta standart... eu azi imi fac comanda de la K&N filtru din asta FLAT cum ii zici :-D...
apropo ce preturi sunt la asta BMC... Mie imi iese 370RON tot cu Kit de curatare...

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mar Noi 04, 2008 11:07 am

...ma asteptam sa se piarda garantia la CDA. Dar la flat filter??? Si la astea se peirde garantia sau se ocupa inginerii de service sa iti ia filtrul si sa iti puna unul clasic! :roll:

@zimbet: sa nu comparam un CDA cu un Flat Filter, fie el si "racing".

Ajunge sa te uiti la ce primesti pentru un Flat Filter la cei 370 Lei (un filtru si un kit de curatare) si ce primesti la un CDA!
Practic, CDA-ul inlocuieste toata cutia in care este filtrul de aer. In plus, daca iti pui CDA, poti sa incerci sa iei aer din alte parti decat cele din care se ia din fabrica (in ideea ca poti lua aer nu din aripa ci din fata masinii, si sa ai un fel de direct air inductoin system; nu vreau sa exagerez cu asta, dar il intreb pe specialist cand vine si vedem ce zice). Dupa cum se vede si filtrul CDA-ului este de alta forma.


Incerc sa atasez si instructiunile de montare ale filtrului de acest gen, pentru a vedea ce anume se scoate cand se pune CDA-ul.
...o sa o fac cand si-o reveni site-ul alora de la K&N!

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Noi 04, 2008 11:13 am

MIB - nici nu ma gandes sa-mi bag filtru conic... stiu ca e mai bun dar la sigur imi pierd garantia pe asta... si la asta flat nu-mi pierd garantia + economisesc ceva bani in timp + imi mai ofera niste facilitati...

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mar Noi 04, 2008 1:58 pm

Vazut filtru! Se potriveste. Se scoate ce este de scos: cutia filtrului si gura de captare a aerului. Se inlocuieste tot si se mai castiga ceva cai.

Cifre oficiale: motrul are initial 140 CP; cu cip de putere Rally Art ajunge la 167 CP.

Daca mai pun si filtrul asta... nu stiu ce si cum se intampla...

Cert este ca Mitsubishi nu incurajeaza oficial asa ceva si recomnada utilizarea doar a produselor marca Mitsubishi. Altfel, in caz de apelare a garantiei se poate lega de acel filtru ca scoatere din garantie a masinii. Deci, daca il pun, cand merg la service trebuie sa il dau jos. Teoretic, operatiunea de demontare si montare a noului filtru ar dura in jur de 30 de minute.

Inca nu l-am cumparat... dar inclin sa il iau!

Cum ma decid... mai scriu si clar pun poze!

PS: in cei 200 si nu stiu cati de Euro nu intra kit-ul de curatare. ... Poate il cer ca bonus ca am cumparat filtrul CDA!

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Noi 04, 2008 3:06 pm

e 60RON un kit curatare de la k&n...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Noi 04, 2008 8:03 pm

..........

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Noi 05, 2008 7:44 am

Nu am fost la magazin ci a venit ""magazinul" la mine!
Pentru cine vrea un CDA de la BMC, sigur au la 0723FILTRE - Autoboom.

Am decis sa nu iau inca pentru ca imediat dupa filtrul de aer exista un senzor (sau asa ceva) care are cateva fire ce merg la un "device" de prin motor. Avand in vedere ca nu am stiut ce se va intampla cu acel fir in momentul in care scot filtrul si pun CDA-ul, am decis sa aman aceasta schimbare pan ala un moment in care voi stii sigur ce si cum.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mar Noi 18, 2008 10:50 am

QUOTE (zimbet)MIB - nici nu ma gandes sa-mi bag filtru conic... stiu ca e mai bun dar la sigur imi pierd garantia pe asta... si la asta flat nu-mi pierd garantia + economisesc ceva bani in timp + imi mai ofera niste facilitati...

..poti detalia ce facilitati iti ofera?!

Alte idei crete venite din stafundul gandirii: scimbare toba finala. Pentur asta am mult de studiat ca sa ma conving ca este bine. Are cineva idei si sugestii, argumnetate!?
Mentionez ca in momentul schimbarii vreau sa simt ceva la motor (putin probabil avand in vedere ca nu schimb si galeriile) si vreau sa se si vada frunos in spate. Nu zic nimic de sunet acum, dar si el trebuie sa fie imbunatatit.
A incercat cineva!?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori